Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
prosessi

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
huima kirjoitti: :pics: or it did not happen
Jaa-a, kukapa tietää, tänään juuri tajusin, etten välttämättä itsekään tiedä miten tunnistaa jonkin tapahtuman todeksi. Minun kämmeneni naulattiin mielikuvitusnaulapyssyllä levälleen kiinni sänkyyn, minkä jälkeen minua käytettiin röyhkeästi hyväksi.
:kontrolli:
Kiinnität huomiota vääriin asioihin. Oleellinen kohta viestissäni oli tämä:
Kaikki tuo tapahtui aivan varmasti, vaikkei naulapyssyä ja nauloja ollut olemassakaan.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Jaa-a, kukapa tietää, tänään juuri tajusin, etten välttämättä itsekään tiedä miten tunnistaa jonkin tapahtuman todeksi. Minun kämmeneni naulattiin mielikuvitusnaulapyssyllä levälleen kiinni sänkyyn, minkä jälkeen minua käytettiin röyhkeästi hyväksi.
:kontrolli:
Kiinnität huomiota vääriin asioihin. Oleellinen kohta viestissäni oli tämä:
Kaikki tuo tapahtui aivan varmasti, vaikkei naulapyssyä ja nauloja ollut olemassakaan.
Eri asiat ovat oleellisia eri ihmisille.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Tulipa taas pällisteltyä tonttien hintoja. Ei vaan tartte alkaa vieläkään rakentamaan, sen verta korkeita tonttien neliöhinnat pk-seudulla on.

1000m2 = 50 000 - 70 000 euroa. Halpaa kuin saippua :doh:
prosessi

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti::kontrolli:
Kiinnität huomiota vääriin asioihin.
Eri asiat ovat oleellisia eri ihmisille.
Hmmm... ...mustan kirjani mukaan puhuit juuri ristiin itsesi kanssa. Tosin jos seuraa viestiesi kehittymistä tässä kevään aikana, kyseessä saattaa tietenkin olla muutos asiaintiloissa.
prosessi

Erehdyin sitten organisoimaan näkökulman vallankaappauksen sen entiseltä omistajalta. Kaipasivat minun mielipidettäni ylläpidon puolella, ja hahmottelin tavan kaapata koko roska pois ailahtelevista käsistä. Ne sitten toteuttivat ideani tunneissa, vaikka lähinnä pohdiskelin ääneen erilaisia vaihtoehtoja, joista olisi ollut hyvä keskustella vähän pidempään. Hieman kiusaantunut olo, etenkin kun pidin paljon ex-omistajasta.
NuoriD

prosessi kirjoitti:Erehdyin sitten organisoimaan näkökulman vallankaappauksen sen entiseltä omistajalta. Kaipasivat minun mielipidettäni ylläpidon puolella, ja hahmottelin tavan kaapata koko roska pois ailahtelevista käsistä. Ne sitten toteuttivat ideani tunneissa, vaikka lähinnä pohdiskelin ääneen erilaisia vaihtoehtoja, joista olisi ollut hyvä keskustella vähän pidempään. Hieman kiusaantunut olo, etenkin kun pidin paljon ex-omistajasta.

Mitä tarkoitat "omistajalta"? Jos joku todella _omistaa_ oikeudet johonkin nettisaittiin, niin niitä ei millään pohdiskelulla viedä pois.
prosessi

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Erehdyin sitten organisoimaan näkökulman vallankaappauksen sen entiseltä omistajalta. Kaipasivat minun mielipidettäni ylläpidon puolella, ja hahmottelin tavan kaapata koko roska pois ailahtelevista käsistä. Ne sitten toteuttivat ideani tunneissa, vaikka lähinnä pohdiskelin ääneen erilaisia vaihtoehtoja, joista olisi ollut hyvä keskustella vähän pidempään. Hieman kiusaantunut olo, etenkin kun pidin paljon ex-omistajasta.

Mitä tarkoitat "omistajalta"? Jos joku todella _omistaa_ oikeudet johonkin nettisaittiin, niin niitä ei millään pohdiskelulla viedä pois.
Tässä tapauksessa vietiin, koska domainia ei ollut virallisesti siirretty hänen nimiinsä aikoinaan, ja yhteys domainin alkuperäiseen omistajaan saatiin. Kaikki siirrettiin toisen palveluntarjoajan palvelimelle ja kaikki hallinnon salasanat vaihdettiin, joten pois vieminen onnistui pelottavan helposti. Niin helposti, että katsoivat parhaaksi jakaa omistuksen jatkossa, ettei samaa temppua pääsisi tekemään uudestaan. Homma edellytti tietenkin alkuperäisen omistajan ylipuhumista, mikä onnistui yllättävän helposti.
prosessi

Loma alkaa perjantaina. Vähän hirvittää, koska joudun kuulemma tutustumaan tuon yhden sukulaisiin, ja ne asuvat eri puolilla Suomea, joten joka paikassa on edessä yöpymisiäkin. Ehkä ei pitäisi pelätä, mutta kun en ole omille vanhemmilleni uskaltanut edes kertoa hänen olemassaolostaan, ja tekosyyt asian lykkäämiseen alkavat olla aika vähissä. Tavallaan surullista, että vanhemmillani on aina ollut niin voimakkaat mielipiteet kaikista elämäni käänteistä, ettei kovin paljoa innosta puhua omista asioistani heidän kanssaan.

Äiti on kyllä tainnut arvata, sillä hän oli jo aikaa sitten udellut pikkusiskoltani, miksi minulla on alkanut olla kovin paljon nimettömiä ystäviä, kun aiemmin olen ohjelmistani kertoessani täsmentänyt kuka/keitä on ollut mukana. Onneksi äiti sentään pelkää minua niin paljon, ettei hän uskalla kysyä mitään suoraan. Eilen kesälomasuunnitelmistani kysyessään, ja minun vastattuani lähteväni kiertämään Suomea tutustuakseni uusiin ihmisiin, hän kyllä hillitsi itsensä kunnioitettavalla tavalla ja jätti jopa kysymättä, keitä nämä ihmiset oikein ovat. Kysyi vain milloin olen tulossa takaisin, ja totesin etten vielä tiedä.
prosessi

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: WSOY! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Mikä mahtaa tulla nimeksi?
Mukelo?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
prosessi

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Mikä mahtaa tulla nimeksi?
Mukelo?
Älkää nyt hosuko, hyvät miehet. Kaikki ajallaan.
prosessi

Suvinen kirjoitti:
prosessi kirjoitti::cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: WSOY! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
OMG :shock:

Hurrrrjasti onnea!!! Alppipolun huippu on jo ihan lähellä :D
Kiitos.

Nimim. "Emilia"
prosessi

- Älä lyö päätäs tuolinjalkaan. Se voi sattua.
- Löinks mä pääni johonkin?
- Joo. Lisäks sulla pyörii silmät päässä. Mitä sulle oikeen tapahtu?
- Joku ajo autolla mun yli. Monta kertaa ristiin rastiin.

- Miks mulla on kaikki lihakset ihan kipeet?
- Sellaista vissiin sattuu liikenneonnettomuuksien yhteydessä.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mitäköhän A_J:n kirjaprojektille kuuluu?

Entä onko ND:llä jo se kaavailemansa mopo, ja onko se jopa ajellut sillä? Tänäkin kesänä?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Aseluvan hankkitahinta oli pompsahtanut 32 eurosta 68 euroon. Mitähän tapahtuu niille noin 50-100 euron haulikoile ja pistooleille tämän myötä. Tokkopa noita ainakaan enää luvallisilla markkinoilla tulee liikkumaan..
prosessi

*hupsista*
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Sitä on sitten leivottu ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
prosessi

^
:D Kitinän miehillä on näköjään kovin monilla sama fiksaatio...

Mutta 'pullat hyvin uunissa' -aiheeseen palatakseni, hyväksyin tänään fb:ssä yhden ystäväpyynnön, joka ei kuitenkaan tullut kustannustoimittajaltani, vaan Foreign Rights Managerilta. Pitäisi vissiin pikkuhiljaa alkaa kirjoittaa sitä kässärin uutta versiota, niinku.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

prosessi kirjoitti:^
:D Kitinän miehillä on näköjään kovin monilla sama fiksaatio...
Pullien suhteen? Mmmjooo! Mä tykkään rahkapullista. Mustikkarahkaisena ehkä kaikkein eniten! Ja mokkapaloista. Saa toimittaa!
prosessi

- Oliks sun elämä tälleen absurdia jo ennen muhun tutustumista?
- Ei.
- Huolestuttaaks se sua?
- Erittäin paljon... ...eiku mitä sä tarkotit?
- Niin siis, et huolestuttaaks sua ollenkaan, ku sun elämä on muuttunu tällaseks?
- Ei ainakaan vielä.
- Mitä siihen sit tarttettais, et alkais huolestuttaa?
- En tiiä. Katotaan.
...
- Tarkotitsä sillä paljolla huolestumisellas sitä, et sua huolestuttaaki enemmän se, ettei sun elämä ennen ollu näin absurdia?
- Joo.

(Dialogia edeltävät tapahtumat sensuroitu...)
prosessi

exPertti kirjoitti:Miltä miehen vauvakuume tuntuu?
Samalta kuin naisen?

Avannon reunalla seisomista, ajatellen: "Ei pelota tarpeeksi, joten taidanpa hypätä pää edellä."
NuoriD

prosessi kirjoitti: (Dialogia edeltävät tapahtumat sensuroitu...)
Ne just kiinnostaisivat..
prosessi

NuoriD kirjoitti:
Vaka vanha Väinämöinen... eiku ...maakuntamatkailua mustalla Maijalla...

Tosiasia 1: Eräs lampaidenomistaja on reissussa, eikä pääse nopeasti paikalle.
Tosiasia 2: Lampaat lähtevät livohkaan.
Tosiasia 3: Poliisit soittavat sille henkilölle, jonka nimi löytyy edelleen jostain syystä lammasrekisteristä.
Tosiasia 4: Tällä henkilöllä ei ole enää autoa, mutta tämä lupaa kuitenkin lähteä bussilla lammasjahtiin.
Tosiasia 5: Tämä henkilö miettii edelleen, että kahdestaan pienen lapsen kanssa lammasjahti ja aidanpaikkaus voi olla vähän haasteellista, joten hän pyytää pahaa aavistamattoman uuden miesystävänsä mukaan.
Tosiasia 6: Poliisit toteavat, että paikalle pääsee nopeammin poliisiautolla kuin bussilla.
Tosiasia 7: Bussikyyti vaihtuu Porvoossa Maijakyydiksi, lampaat palautetaan kotiin ja maasta ylös noussut aidankohta nuijitaan kiinni maahan vanhoja hevosenkenkiä "telttakeppeinä" käyttäen.
Tosiasia 8: Kokonaisuus saattaa vaikuttaa tottumattomasta hieman... niin ...absurdilta.
prosessi

exPertti kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Miltä miehen vauvakuume tuntuu?
Samalta kuin naisen?

Avannon reunalla seisomista, ajatellen: "Ei pelota tarpeeksi, joten taidanpa hypätä pää edellä."
Itse ajattelin vauvantuoksua, uskomattoman pieniä vaatteita, pientä kitinää ja tyytyväistä unen tuhinaa.
Ei kuulosta ollenkaan miehen vauvakuumeelta, vaan hurmosmamman vauvakuumeelta.
NuoriD

prosessi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Vaka vanha Väinämöinen... eiku ...maakuntamatkailua mustalla Maijalla...

Tosiasia 1: Eräs lampaidenomistaja on reissussa, eikä pääse nopeasti paikalle.
Tosiasia 2: Lampaat lähtevät livohkaan.
Tosiasia 3: Poliisit soittavat sille henkilölle, jonka nimi löytyy edelleen jostain syystä lammasrekisteristä.
Tosiasia 4: Tällä henkilöllä ei ole enää autoa, mutta tämä lupaa kuitenkin lähteä bussilla lammasjahtiin.
Tosiasia 5: Tämä henkilö miettii edelleen, että kahdestaan pienen lapsen kanssa lammasjahti ja aidanpaikkaus voi olla vähän haasteellista, joten hän pyytää pahaa aavistamattoman uuden miesystävänsä mukaan.
Tosiasia 6: Poliisit toteavat, että paikalle pääsee nopeammin poliisiautolla kuin bussilla.
Tosiasia 7: Bussikyyti vaihtuu Porvoossa Maijakyydiksi, lampaat palautetaan kotiin ja maasta ylös noussut aidankohta nuijitaan kiinni maahan vanhoja hevosenkenkiä "telttakeppeinä" käyttäen.
Tosiasia 8: Kokonaisuus saattaa vaikuttaa tottumattomasta hieman... niin ...absurdilta.
:sir: