Suvinen kirjoitti:RolloTomasi kirjoitti:Kai ihmiset kuitenkin tajuavat, ettei millään ole mitään merkitystä ja kaikki on vain suurta näytelmää, kaikki näyttelijöitä? Muotoa vain. Että kaikki on vain ironinen vitsi?
Miksi minun pitäisi välittää maailmasta, jossa minulla ei ole enää mitään osaa? En pysty löytämään yhtään syytä. En voi kuin nauraa vitsille.
Ja jos joku epäilee, että olen katkera... En ole. Minusta tämä on hulvatonta.
Mulla on suurensuuria vaikeuksia ymmärtää sua ja sun kirjoituksia, lähes joka kerta.
Kaikki tuo sanomasi voi olla ja varmaan onkin ihan totta. Mitä en ymmärrä on se, että missä se sun pointti on? En minäkään usko että tekemisillämme, olemisillamme tai sanomisillamme olisi jotain suurempaa merkitystä. Ironiaa elämässä en silti näe, en tuolla lailla kuin sinä. Vitsilläkin pitäisi olla yleisänsä ja ymmärtäjänsä, ennekuin se on varsinainen vitsi. Välittää maailmasta sun ei millään muotoa tarvitse, mutta kuitenkin välität, koska muutenhan en jatkuvasti huutelisi huomioitasi julkisesti ja ääneen.
Jotenkin susta tulee semmoinen fiilis, että luulet jotenkin käsittäneesi kaiken tavalla, jota muut eivät ole käsittäneet. Silti joka ikinen kommenttisi on alleviivaavan mustavalkoinen. Onhan maailmassa miljoonia harmaan sävyjä, jotka ohitat olankohautuksella, eli tosiasiassa et olekaan käsittänyt yhtään mistään mitään.
Äh. Tekisi mieli tulla ja ravistella sua, oot niin ärsyttävä!
Mä käsittäisin niin, että Rollo on masentunut tjsp. Mäkin olen välillä masentunut, mutta en syytä siitä ympäröivää maailmaa.
Mustakin Rollon tekstit ovat erityisen rasittavia sen takia, että hän tuntuu väittävän, että vika on ympäröivässä maailmassa.
Ei se vika voi olla ympäristössä, kun osa porukasta voi ihan hyvin.
Jos ketään kiinnostaa, niin minä voin nyt paremmin. Uskon avun tulleen kuntoilusta (kommarin näpelöinti salilla auttaa

).
On olemassa tutkimuksia, joissa säännöllinen liikunta on parantanut masentuneen mielialaa yhtä paljon kuin lääkitys.
Nyt siis tällä hetkellä menee paremmin. En lähde uhoamaan, mikä on tilanne huomenna, mutta nyt se on "normaali".