Stadinarska antaa koska se on partiolaisena valmis, voimaa tällekin ketjulle.
Oho, kuulostin papilta.
Terkuin kaikille, myös eläimille.
Teidän
STADINARSKA
se nyt vaan on tyhmää olla olematta Arskalainen

En mä tuosta mainitsemastasi niinkään tiedä, mutta minun mielestä jokainen mahdollisuus on aina tietynlainen tsäänssi.McJanne kirjoitti:Jokainen tsäänssi on mahdollisuus.
Mittää sinää nyt noin haastat?McJanne kirjoitti:Ei tu uni silemää ja muutennii kiukuttaa, mitähän tästä taas seuraa.
Se oli siellä haastateltavana.NuoriD kirjoitti: Häh? Onko Monsteri menossa taloon?!
Miksi?milli kirjoitti:Se oli siellä haastateltavana.NuoriD kirjoitti: Häh? Onko Monsteri menossa taloon?!
Siis eikait sinne muuten mennä haastateltavaksi ellei halua taloon. En tiedä muistanko väärin, mutta oliskohan se ollut siellä myös vuosi sitten.NuoriD kirjoitti:Miksi?
Anteeksi tyhmät kysymykset, kun en ole asianharrastaja.milli kirjoitti:Siis eikait sinne muuten mennä haastateltavaksi ellei halua taloon. En tiedä muistanko väärin, mutta oliskohan se ollut siellä myös vuosi sitten.NuoriD kirjoitti:Miksi?
Jos monsteri menee taloon ja tulee voittajana ulos susta tulee päiväksi mun henkilökohtainen seksiorja? Muuten en tämmöseen lähe!elco kirjoitti:Haluaako joku lyödä vetoa monsterin puolesta?
Kukaan haistatteluohjelmassa ollut paitsi Cheryl? Ole itse kisaan päässyt!elco kirjoitti:Haluaako joku lyödä vetoa monsterin puolesta?
Sviddu! Mähän nimenomaan tarjouduin lyömään vetoa Monsteria vastaan ja nyt pitää sitten lyödä puolesta, että voi voittaa.Rouva Pupu kirjoitti:
Jos monsteri menee taloon ja tulee voittajana ulos susta tulee päiväksi mun henkilökohtainen seksiorja? Muuten en tämmöseen lähe!
Oletko tosissas? Mikset muuten ite hakenut sinne?ninnithequeen kirjoitti:Hahaa, ehottomasti Monsta taloon!!!
No totta kai. Sehän olisi melkein, kuin olisi sukua julkkiselle.bliss kirjoitti:Oletko tosissas? Mikset muuten ite hakenut sinne?ninnithequeen kirjoitti:Hahaa, ehottomasti Monsta taloon!!!
Veikkasit oikein. Ja hitto, mähän tulisin hulluksi siellä muutenkin!!!exPertti kirjoitti:Veikkaan, että Ninnillä on elämässä tasan yksi ihminen josta hän ei haluaisi olla sataa päivää erossa.bliss kirjoitti:Oletko tosissas? Mikset muuten ite hakenut sinne?ninnithequeen kirjoitti:Hahaa, ehottomasti Monsta taloon!!!
+Riemumieli kirjoitti:Kaunis päivä tulossa, nyt kaikki kaduille panemaan toisiaan ihan spontaanisti estot unohtaen.
=bliss kirjoitti:Mä lähden nyt Lauttasaarikierrokselle.