Hm... Mä jätin huoltoyhtiöön viestin, että suihkun sekoittaja on ilmeisesti menossa rikki kun turvatermostaatista huolimatta veden lämpötila vaihtelee +38°:n kohdalla kylmästä tulikuumaan. Nyt ne on sitten käyneet vaihtamassa uuden suihkukahvan/suuttimen, mikälie oikealta nimeltään onkaan.
Veden lämpötila seilaa edelleen...
Toi gay pride -juttu on "vähän" hupaisa. Munasilleen pitää saada astella keskellä kaupunkia tasa-arvon nimissä. Tai sitten mennä BB:n korostamaan, kuinka tykkään ottaa munaa perseeseen. Millloinhan sitä itse uskaltaisi kävellä kadulla kaulapanta kaulassa ja ketju kuNppanin kourassa ihan vain tasapuolisuuden nimissä?
Pakko mennä nukkumaan, huomenna oltava liikkeellä ennen sian pieraisua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Niba kirjoitti:Juu Arskiainen! Ei tullut sitä tavoitetta täyteen, kuka olisi odottanutkaan? Suomen keihäskulta olisi ollut todennäköisempi!
Nipaskainen JOO.
Mutta mun eka tavoitteeni 43 vastaajaa ylittyi komeasti. Sitten vaan iski paskamainen ahneus. Mutta onhan 119 kappaletta varsinaisen Kroisoksen saalis. Hirviö kyllä sai sen aikaan aika tavalla. Kansa kiihottui kovasti.
Minä suren sun ketjun pohjakosketusta. Sunnuntaina 14 kirjoittajaa, ja mielestäni oli 6 kirjoittajaa illalla. Silloin Kitinä tuntui kuolleelta. Minä hiukan luulen, että ihmiset ovat pikkuisen olevinaan jos tiedät mitä tarkoitan???
NuoriD kirjoitti:
Kyllähän Kesselin aamukampa on ihan näitä perusjuttuja, joitain rotia sentään. Kekkosen aikana ei olisi tullut kuulonkaan tällainen, kirkossa käytiin ja aamupuurot syötiin. Nyt vaan naida napsutetaan susipareina ja sossun rahoilla, sivareita ollaan ja pleikkaa pelataan. Minä jos saisin päättää, niin saunan taakse tuommoiset.
bliss kirjoitti:Hm... Mä jätin huoltoyhtiöön viestin, että suihkun sekoittaja on ilmeisesti menossa rikki kun turvatermostaatista huolimatta veden lämpötila vaihtelee +38°:n kohdalla kylmästä tulikuumaan. Nyt ne on sitten käyneet vaihtamassa uuden suihkukahvan/suuttimen, mikälie oikealta nimeltään onkaan.
Veden lämpötila seilaa edelleen...
milli kirjoitti:"Omaksi vahvuudekseen talossa Lotta arvelee suorasukaisuuttaan, haasteeksi taas saattaa muodostua se, että kaikki muut ovat hänen mielestään tyhmiä."
MITÄ VITTUA!!*??
mut siis on äsken herätetty iltaunilta, oon hieman ärtynyt, ja .. voi luoja mitä valopäitä tuonne on valittu.
On siellä kuulemma yksi Mensalainenkin! Luottamukseni älykkyystesteihin taisi tippua nollasta negatiivisen puolelle...
milli kirjoitti:"Omaksi vahvuudekseen talossa Lotta arvelee suorasukaisuuttaan, haasteeksi taas saattaa muodostua se, että kaikki muut ovat hänen mielestään tyhmiä."
MITÄ VITTUA!!*??
mut siis on äsken herätetty iltaunilta, oon hieman ärtynyt, ja .. voi luoja mitä valopäitä tuonne on valittu.
MITÄ VITTUA!!*??
On siellä kuulemma yksi Mensalainenkin!
Joku sun eksä?
Valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen, menneisyydestäni ei löydy ihan noin paljon viihdearvoa.