Teidän pussailuista tuli luonnollisesti mieleen, että onko näihin noksuihin muita kuulokkeita tarjolla kuin noksun omat? Nää sattuu korviin ja olen silti päättänyt keskittää kuuntelun tähän laitteeseen nyt kun se osaa scroblata. (pusnus molemmille!). Btw, mitens se päähomma eiliseltä?
Nehemiah James kirjoitti:Uh, päänahkakin on nyt kauniin ruskea siksi, että matkan ajan kuuluin kaljupäiden klaaniin. Nyt on jo ruma sänki, enkä osaa päättää olisinko vaiko enkö... Laatunartut, vat sei juu?
En millään pysty niin ku näkee tätä silmissäni, käyn hitaalla. Huomattavasti turvallisempaa katsoa kuvaa ja päättää sitten!
Nehemiah James kirjoitti:Uh, päänahkakin on nyt kauniin ruskea siksi, että matkan ajan kuuluin kaljupäiden klaaniin. Nyt on jo ruma sänki, enkä osaa päättää olisinko vaiko enkö... Laatunartut, vat sei juu?
En millään pysty niin ku näkee tätä silmissäni, käyn hitaalla. Huomattavasti turvallisempaa katsoa kuvaa ja päättää sitten!
Kuva rumasta sängestä? Kattelin peilikuvaani tänään salilla ja huomasin hiusten harventuneen jo siihen tahtiin, ettei kohta tarvitse enää kantaa huolta harmaudesta. Toimitan huomenna jos se päätöksentekoa helpottaa. Peppukuvaa ei tule; mulla on valkoiset nahkabokserit pysyvästi päällä.
Sitäpaitsi tiedän yhen miehelle vastanneen briljanttinaisen, ja niist tuli pari. Se oli sen miehen uudenvuodenlupaus (mulle) et yrittää. Ja heti ekalla nappas. Nainen oli upeista upein kaikin tavoin. Mut eipä ollu mieskään mikää huano!
Ai nii,, jotai eroo tohon alottajaan, sori. Melkein sentäs pysyin aiheessa!
Lapitii norattu? Ehkä suukkiinottokuva oli liikaa sponsoreille?
Nehemiah James kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:
Kuva rumasta sängestä? Kattelin peilikuvaani tänään salilla ja huomasin hiusten harventuneen jo siihen tahtiin, ettei kohta tarvitse enää kantaa huolta harmaudesta. Toimitan huomenna jos se päätöksentekoa helpottaa. Peppukuvaa ei tule; mulla on valkoiset nahkabokserit pysyvästi päällä.
Metsästä koluttu taas pari litraa kantarelleja ja mustatorvisieniä Helvettiläinen kun tuossa koirassa laukkaa nykyään suunnilleen joka toisella ulkoilureissulla punkkeja! Pitää varmaan hankkia uusi punkkipanta, ainakin kuvittelin, että siitä oli apua.
NuoriD kirjoitti:
Lähinnä huomio kiinnittyi siihen, että aika lailla Pekka-Eric Auvisen tyylisiä ovat Rollon viestit viime aikoina olleet.
Onhan tässä kuitenkin jo jokunen vuosi siitä, kun edellinen palstalainen ryhtyi sarjamurhaamaan.
EIKÖ joku voisi sanoa kuka tämä sarjamurhaaja on ollut ja onko hän sarjoittanut kenties itsensä jo?
Onko se Kesseli, josta on puhuttu? Mikä on Kesseli?
Rollon suhteen olen aika varma että hän on sellainen velmu pilailijatyyppi ja ihan hauska. ROLLO! Voisit sanoa sen kaikille, että olet varmaan aivan perusharmaa ulkonaisesti ja pikkuisen huumormies sitten täällä!!
Lapitii kirjoitti:^ Tosi järkyttävää. o_O
Emmä osaa auttaa yhtään. Iik.
Älä ny yhtään vinoile siellä, tää on vakava asia!!!1 Monta kuukautta kulkenu fillarilla - siinä sopivasti herää matkalla. Ja nyt sit pitää raahata kamalasti tavaraa