Mussukkani aloitti perjantain!! Kiva! SA onkin aloittanna niin monta ketjua jo. En pane, vaikka käsket panna, uutta kilpailevaa perjantaiketjuakaan! Minä olen niin "rikas ketjuissa", että ei muutama ketju vieraisiin tee mithään!
Onko se ihan mahdotonta sun laittaa se eka mirri avattareksi joka oli ihan ensi alkuun. Se, johon otaksuit mun rakastuneen.
Tuo hiiri ei ole yhtään hauska.
Minkähänlainen avatar mulle olisi paras? Lammas vai tiikeri. Ehkä joku suuri puu. Punapuu!
Ajatukset kiertelee kaartelee kun on niin uni. mennään Mussukka nukkumaan!
Stadissa asuva Stadin oma poika Stadista
Lisäys: On Bliss Topic: Järkytit Blissiä Mussukka, kun Bliss ei saanutkaan ennen yöhaaveilua nähdä uutta ketjuani...
Nyt saa etätyöt riittää tälle 'illalle'.
Ja vielä ilman ylityö yms korvausta.
Niin.
Perkele.
!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kirjotan tänne saman kuin Facebookiinkin, koska haluan epätoivoisesti huomiota ja epäuskottavaa tekokannustusta. Nyt on nimittäin niin, että toimistolla vietettiin eilen edeltäjäni läksiäisiä, ja edeltäjäni oli "oikea ilopilleri" ja kaikin tavoin tosi pidetty ihminen. Mä olen tuon täysi vastakohta luonteeltani, enemmänkin semmonen hillitty ja asiallinen kuin krooninen puheripulikko. Nyt kumminkin tiedän siis, ettei minun tyylistäni pidetä ja edeltäjäni toivottaisiin yhä olevan täällä. Vituttaa. Kuin mä jaksan?
^ Tuskin nyt kantsii heti lähteä liikkeelle siitä oletuksesta että sun tyylis olis jotenkin epätoivottu ja sinä siinä sivussa. Eiks olis pahempi kilpailla edeltäjän kanssa samassa tyylilajissa? Tuskin ne työkaverit odottaa mitään edellisen kopiota muutenkaan saavansa tilalle...
Se, että ihmisillä on haikea olo kivana pidetyn työkaverin menetyksestä, tuskin (normaaleissa oloissa) meinaa sitä että aletaan vihata seuraajaa, joten relax.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ei kun kaikki vihaavat juuri sinua, joten paska juttu. Miksi ihmiset kuvittelevat, että juuri minä olen niin erityinen, että iloisen kohta entisen työtoverin poislähtö on tosiasiassa tilaisuus, jossa osoitetaan ainakin implisiittisesti, että minä olen epätoivottu ja suosittu henkilö. Vaikka siis sain työn, sain sen vain siksi, että minua voitaisiin vihata ja katsella kieroon. Töttöröö.
On se jännä ja ihana, miten kymppivuoden jälkeenkin muutaman päivän erossa olo nostaa fiiwikset pintaan. Kaikki ajatukset pyörii toisen ympärillä ja mielikuvaharjoittelut ihojen tulevasta tapaamisesta alkoi 48 tuntia takaperin. Tänään pannaan kyllä parasta.
Tänään olis tapaamislistalla kirurgi, nukkumatti ja hoitaja, uuh! Illalla voisinkin sitten juhlia Pikkuoravien viimeistä iltaa vaikka korkkaamalla skumpan, kai sitä nyt yhden lasillisen voi ottaa?
Ja juuri kun ehdin iloita omasta verorahojen tärsäilystä, kiikutti verokarhu viimeistellyn mätkylapun postilaatikkoon. V*ttu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk kirjoitti:On se jännä ja ihana, miten kymppivuoden jälkeenkin muutaman päivän erossa olo nostaa fiiwikset pintaan. Kaikki ajatukset pyörii toisen ympärillä ja mielikuvaharjoittelut ihojen tulevasta tapaamisesta alkoi 48 tuntia takaperin. Tänään pannaan kyllä parasta.
Riemumieli kirjoitti: Vaikka siis sain työn, sain sen vain siksi, että minua voitaisiin vihata ja katsella kieroon. Töttöröö.
Sinusta kyllä uskoisin, mutta minuahan eivät olleet valitsemassa tänne kaikki tämän paikan tyypit, vaan ainoastaan esimieheni ja hän joutui ottamaan tänne uuden tyypin, koska tänne nyt vaan tarvitaan uusi tyyppi. Tekemään töitä, niiku.
Riemumieli kirjoitti:
Ai että palkkaisin ihmisen vain siksi, että muut voisivat katsoa häntä kieroon?
Äh, no tuskin sä kuitenkaan niin tuhlaisit, mutta mun negatiivinen energia alkoi entisestään lisääntyä sun vastauksen lukemisen jälkeen. Mä tosiaan oon tainnut liiotella mun tilannetta ja olla pikkasen paranoidi, mutta en silti ymmärrä vastauksesi sävyä.
Jei, tää päivä töitä ja sit viikon loma! Silmät tarvii kyllä lepoa tästä näytön tuijottamisesta. Joka päivä silmiä väsyttää ja välillä yrittää päänsärkyä pukata. Ulkona on helppo olla kun siellä on ihanan kostee ilma. Silmät tykkää.
Illalla kynttiläkutsuille syömään herkkuja. Mulla on ostolakko!
Stinky kirjoitti:Panisin parastani jos ois joku ketä panna..Hmph.
Jei, tää päivä töitä ja sit viikon loma! Silmät tarvii kyllä lepoa tästä näytön tuijottamisesta. Joka päivä silmiä väsyttää ja välillä yrittää päänsärkyä pukata. Ulkona on helppo olla kun siellä on ihanan kostee ilma. Silmät tykkää.
Illalla kynttiläkutsuille syömään herkkuja. Mulla on ostolakko!
Miehellä oli sama homma silmien kanssa kun joutuu nyt aamusta iltaan olemaan päätteellä. Toki ollut ennenkin. Osti niitä tippoja kuiville silmille ja sen jälkeen nuo vaivat poistuneet.