Kohta tulee mutsi ja sisko tyttärensä kanssa pariksi yöksi kylään. Plääh.
Mut saanpahan ainakin sukat parsitettua !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^
Hei! Ne maksaa yli 25€/ 2 paria. Parsittava ois n 15 paria.
Voin ostaa uusiakin, vuodessa menee n 20 paria hajalle, laitanko yv:llä tilinumeron minne voit lähettää rahat?
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru kirjoitti:^
Hei! Ne maksaa yli 25€/ 2 paria. Parsittava ois n 15 paria.
Voin ostaa uusiakin, vuodessa menee n 20 paria hajalle, laitanko yv:llä tilinumeron minne voit lähettää rahat?
250egee sukkiin vuodessa, ei se nyt niin paha. Olen lahjoittanut jo tämän vuoden hyväntekeväisyyteen tarkoitetut rahat, poikkeustapauksissa toki annan, mutta tämä nyt ei oikein mene siihen kategoriaan. Ja jos on rahasta kiinni niin osta iso pinkka H&M sukkapaketteja, kestää kyllä tarpeeksi ja säästät silti vaikka usseemman parin ostaisitkin.
^
Kaikkia sukkia en kelpuuta jalkoihini. Siitä toi hinta johtuu. Sukkiin taitaa mennä jotain 400€ vuodessa. Oispa 'normaalit' jalat..
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
^
Toivottavasti et halua aamulla herätessäsi löytää hevosen päätä vierestäsi !
-
Rauno Räsänen: