Kai Nalo kirjoitti:Frederik Krueger kirjoitti:väitti taannoin minun hyväksyvän esim. mamujen tekemät raiskaukset (mites se menikään, olisin taustalla lyömässä innoissani tahtia?) tai että mielestäni mamuja ei tulisi tuomita tekemistään rikoksista.
No sepä onkin täysin verrattavissa siihen että syytät elcoomikkoa palstalla maksullisten palveluiden käyttämisesta ja puolisonsa pettämisestä.
En tiedä sen enempää sinun maailmankuvastasi, mutta kyllä minua ainakin kyrsii jos joku alkaa aiheettomasti väittää minun hyväksyvän tai jopa puoltavan esim. raiskauksia, hulinointia tms. rikollista toimintaa. Ehkä sinulle ja elcolle kyseessä ei olisi ihan yhtä suuri juttu, en tiedä.
En tiedä lukeeko elcoomikon eukko palstaa, mutta veikkaanpa juuri tuon olevan syynä exiteihin.
Entä jos joku minun tuttuni tai vaikka työnantajani lukee täältä sinun tai elcon epätosia väittämiä minusta?
Ja mitä ihmettä sinä vertaa asiaa meidän välisiin keskusteluihin. Etkö ota vastuuta lainkaan omista älynväläyksistäsi kun noin epätoivoisesti yrität johdatella asiaa minun niskoilleni?
Otetaas uusiksi. Sinä alat arvostella minua siitä että olen naljaillut ilkeästi elcolle (joka oli sitä ennen naljaillut vastaavasti (kyllä, vastaavasti) minulle). Mielestäni on tuossa yhteydessä erittäin asiaankuuluvaa muistaa että olet aiemmin tehnyt minulle aivan samaa, josta minua nyt syytit.
Etkö muka näe yhtälössä mitään outoa? Vähän kuin valittaisi toisten ylinopeuksista vaikka itselläänkin on tapana hurjastella liikenteessä.
No nyt sait pokaalin takaisin itsellesi. Ole hyvä. Olet sen ansainnut.
Anteeksi, tarkoitukseni ei ollut loukata kenenkään herkkiä tunteita.