Vaikka töissä onkin kivaa, niin odotan silti innolla iltaa. Löysin pari kivaa neuleohjetta.. ja kädet syyhyävätä päästä neulomaan koiralla söpöä neuletta Vois sitten myös neuloa joulukuvaan tulevan koiranneuleen.. ihanan kliseistä
Nukuin 8h, heräsin aamulla tilailemaan lippuja U2:n keikalle ja reilun tunnin turhan sätkimisen jälkeen menin takaisin nukkumaan. Heräsin uudestaan vähän jälkeen klo. 18, siistii. Onneksi taas ensi viikonlopun saa olla kuivin suin, phuuh...
4h etätöitä takana ja kielikurssin läksyt edessä (20min?).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jei, loistovknloppu takana. Alkuun reilusti sporttia ja muuta järjellistä puunailua/tuunailua/duunailua.
La-iltana kännikätköilyä loistosurassa saldona upee 5/5, + tietty muuta asiaankuuluvaa normikivaa. Su seitinohut loivaritumu autotallissa näpit rasvassa, mun lempparii!
Mii sou häpi.
Tänään heräsin (minäkin) klo 18, ei siis oo darroja tarvinnu lusii. Ilmeisesti sain vihdoin jo useesti tilaamaani krapulavapaata viinaa. Tai sit vaan osasin säätää niin buenosti. =)
Työkaveri ilmoitti NYT ettei pääse huomenna töihin, kun kuume nousee taas. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun meillä oli huomiset luennot 50/50. Ja mä vein luentomatskut hänelle tänään kotiin asti. Nooooh, vetäsen sitten hatusta ne osuudet, jep jep...
(V*TTU!!)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.