Mitä Ostit?
Re: Mitä Ostit?
Lisää ostoksia, tällä kertaa kirpulta.
Pitkä neuletakki
Lyhyt neuletakki
Neulepaita
Toppaliivi
Kaikki ostokset mustia ja summa yhteensä 9€
Pitkä neuletakki
Lyhyt neuletakki
Neulepaita
Toppaliivi
Kaikki ostokset mustia ja summa yhteensä 9€
- Affenen oloisen Bomberin
- Kuusamon Taimenen, sinisen.
Nyt allakaan vain lapseton mökkireissu, niin on se vittu kumma jos ei tälle vuodelle saa yhtäkään taimenta, stana!!
- Kuusamon Taimenen, sinisen.
Nyt allakaan vain lapseton mökkireissu, niin on se vittu kumma jos ei tälle vuodelle saa yhtäkään taimenta, stana!!
-
- Kitisijä
Pienen Mariskoolin (taas) ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Ite oot! Kyllä kelpais sullekin skoolista tarjottu herkkujälkkäri, nii!!11Nehemiah James kirjoitti:Pölö!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Led Lenser P7 ja V9Micro saapuivat postissa, tilasin ne Reittipisteestä. P7 menee autoon varaksi yleislampuksi ja tyhmiä piskejä vastaan, V9 puolestaan meni samantien avainnippuun yllättävään ja äkilliseen valontarpeeseen, kuten autonavainten löytämiseen tai auton sähkötolpan tiirailuun.
Ovat ne vänkiä leluja, jo pikkuinen avaimenperälamppu yllätti kirkkaudellaan (ei sitä kestäisi katsella suoraan hetkeäkään), ja P7:n valokiila vissiin sokeuttaisi aika pikaiseen. P7:ssa on kolme eri valovoimakkuutta mikä laajentaa käytettävyyttä (ja paristonkestoa).
Nappiparistojen saaminen oikein päin miinuspuoli alaspäin V9:seen oli yllättävän hankalaa, paristot kun tykkäsivät aina mennä putkilossa just toisinpäin. Viitisen minuuttia pelasin niiden kanssa pajatsoa ennenkuin kaikki neljä menivät putkiloon oikein päin, mutta kyllä kannatti kun tuli jättipotti!
Mitäs kivaa seuraavaksi keksisi?
Ovat ne vänkiä leluja, jo pikkuinen avaimenperälamppu yllätti kirkkaudellaan (ei sitä kestäisi katsella suoraan hetkeäkään), ja P7:n valokiila vissiin sokeuttaisi aika pikaiseen. P7:ssa on kolme eri valovoimakkuutta mikä laajentaa käytettävyyttä (ja paristonkestoa).
Nappiparistojen saaminen oikein päin miinuspuoli alaspäin V9:seen oli yllättävän hankalaa, paristot kun tykkäsivät aina mennä putkilossa just toisinpäin. Viitisen minuuttia pelasin niiden kanssa pajatsoa ennenkuin kaikki neljä menivät putkiloon oikein päin, mutta kyllä kannatti kun tuli jättipotti!
Mitäs kivaa seuraavaksi keksisi?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Giro-merkkisen pyöräilykypärän. Törkeen kallis 
edit. Ai niin, ja punaisen pienen mariskoolin![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)

edit. Ai niin, ja punaisen pienen mariskoolin
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Vesper kirjoitti:Pienen Mariskoolin (taas)
Sitten kun kyllästytte noihin rumiin kippohin, niin mä voin ottaa ne ampumaradalle redneck ammuntoihin?bliss kirjoitti:edit. Ai niin, ja punaisen pienen mariskoolin

-
- Kitisijä
Housut, ihanat mustat sellaiset! Ja uudet hiukset!
-
- Kitisijä
Tänään ostin kaksi paria kenkiä 

-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Ostin eilen yhden granaattiomenasiiderin ja Atrian Fresh Mozzarella salaatin.
Daa ei kysytty paprui.
Daa ei kysytty paprui.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Aika outoa, olet kuitenkin vielä vähän turhan juniori syömään Atria Fresh tuotteita. Kohderyhmänä ovat päälle viisikymppiset naiset.nowaysis kirjoitti:Ostin eilen yhden granaattiomenasiiderin ja Atrian Fresh Mozzarella salaatin.
Daa ei kysytty paprui.
Yritin eilen ostaa netistä ammuskelijoille (Acu-Life) ja musiikinkuuntelijoille (EAR Ultra-Tech) markkinoituja korvatulppia jotka eivät estä puheäänen ja musiikin kuulemista, mutta jostain syystä tilaus ei onnistunut parista kokeilemastani paikasta (verkkomaksu ei lähtenyt; kyllä, tililläni on rahaa), ja kolmannesta en tilannut kun olivat panemassa hinnan päälle jotain hemmetin 15€ postimaksuja KORVATULPILLE. Hoh hoh.
Myydäänkö pääkaupunkiseudun ase- tai muissa liikkeissä esim. näitä? Toki radalla käytetään noiden lisäksi normaaleja kuulosuojaimia, niin kovaa viereisen radan tyyppi viimeksikin räiskytteli .357 Magnumillaan ja millä lie .45:llaan.
OMG. Joku siis tosiaan ostaa niitä viikon vanhoja, säilöntäaineilla kyllästettyjä ""tuore""salaatteja.nowaysis kirjoitti:Ostin eilen yhden granaattiomenasiiderin ja Atrian Fresh Mozzarella salaatin.

-
- Kitisijä
Jeps, ja oli vielä -30% kun vipa myyntipäivä oli vaan kahden päivän päästä. Ei tosiaan suurta herkkua, mutta olen elossa edelleen 

Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Middle-Earth Quest -pelin Ison-Britannian Amazonista ja Suomeen verrattuna puoleen hintaan!!!1
Paras päivä ikinä.
Mutta sitten kun et enää ole, niin olisi syytä nootata että samaan hautapaikkaan ei toista voi seuraavan 200 vuoden aikana haudata säilyvyyden vuoksi. :-pnowaysis kirjoitti:Ei tosiaan suurta herkkua, mutta olen elossa edelleen
-
- Kitisijä
mm Gore-tex työkengät talveksi
toivottavasti tämä toimiiMcJanne kirjoitti:Leider wurde die angeforderte Seite nicht gefunden.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 04.11.2009 21:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Kenkäostoksilla täälläkin. Huomasin tänään että kesällä ostamani kävelykengät alkavat olla jo nyt risat, molempien kenkien pohjat ovat murtuneet auki koko kengän leveydeltä. Paskat mitkä paskat. Onneksi kuitenkin huomasin tuon ennenkuin menin ostamaan niille uudet kengännauhat, toisesta kun katkesi sekin.
Prismassa oli sopivasti poistomyynnissä muutamia oikeankokoisia popoja, loput olivat joko liian pieniä tai kauhean isoja kalosseja. Ostin yhdet 70% alennuksella olleet 49,90€ nahkapopot, eli loppuhinnaksi tuli n. 15€. Ei kovin paha.
Käytän nyt kuitenkin ensin nuo kesällä ostetut popot loppuun, hemmetti. Päältä ne ovat edelleen ihan siistit, uusiin siirryn ensi keväänä tjsp.
Prismassa oli sopivasti poistomyynnissä muutamia oikeankokoisia popoja, loput olivat joko liian pieniä tai kauhean isoja kalosseja. Ostin yhdet 70% alennuksella olleet 49,90€ nahkapopot, eli loppuhinnaksi tuli n. 15€. Ei kovin paha.
Käytän nyt kuitenkin ensin nuo kesällä ostetut popot loppuun, hemmetti. Päältä ne ovat edelleen ihan siistit, uusiin siirryn ensi keväänä tjsp.
Philipsin Blu-ray -soitin. Ois saanu alle satasella muutama päivä sitten, kun ois hoksannu.
-
- Kitisijä
Miksi? Eikös sulla ollut jo PS3? Ajattelin hankkia sellaisen melkeinpä jo Bluray-ominaisuuksiensa takia, mutta onko siinä jotain vikaa BR-soittimena?bedlam kirjoitti:Philipsin Blu-ray -soitin.
^Sama kiinnostais myös tätä, puuttuuko pleikkarista jotain mitä oikeassa BR-soittimessa on?
-
- Kitisijä
http://www.healinghomosexuality.com/Riemumieli kirjoitti:Conan-, War of the Ring ja Chaos in the old World -lautapelit.
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.