Tosin poikakin pitäisi hakea. Eilen se sai päättää mitä tehdään ruuaksi (tosiaan 1v4kk ikää..). Toinen kerta saa odottaa, en millään halunnut tehdä silliä, punaista lenkkiä ja sinihomejuustoa. Mitkään osottelut ei nyt auta!

Lähde mun kans oluselle.Stinky kirjoitti:Lenkillä ja saunassa käyty, kahdet housut kavennettu, pesukone pyörii ja pian ne kuteet saan laittaa kuivuriin ja sapuskakin on jo uunissa. Mitäs sit tekis
AinaLapitii kirjoitti:Säärille? Oisko mitään?tuulenpuiska kirjoitti:Hei! Eipäs aleta mun Lapitiita vonkaamaan! *e-varaa*
Jos sä tuot itsesi, baariympäristön ja oluset tähän mun sohvan ääreen ni okei!Elppis kirjoitti: Lähde mun kans oluselle.
Tai mitata ikä?Stinky kirjoitti:Jos sä tuot itsesi, baariympäristön ja oluset tähän mun sohvan ääreen ni okei!Elppis kirjoitti: Lähde mun kans oluselle.
Mä söin ja nyt pilkin sohvalla. Kello on puol kasi ja mä mietin unille menoa. Tarttee varmaan mitata kuume
Kai se on pakko antaa anteeksi. Selvitä jopa ilman piiskarangaistusta.Stinky kirjoitti:^Saanko anteeks kun viime viikonloppuna rilluttelin hutikkapäissäni perjantai iltapäivästä sinne lauantai-iltaan? Et jos niinku viime viikonloppuna otin tämänkin viikonlopun edestä?
Ihanaa, ulkoistettua tiedotusta!tuulenpuiska kirjoitti:Huhu tietää kertoa että Aasi saattaa ehkä mahdollisesti ottaa tuikun viskiä. Ehkä.
Mulle maksetaan tästä. Eiku...aasi kirjoitti:Ihanaa, ulkoistettua tiedotusta!tuulenpuiska kirjoitti:Huhu tietää kertoa että Aasi saattaa ehkä mahdollisesti ottaa tuikun viskiä. Ehkä.
Luonnossa?tuulenpuiska kirjoitti:Mulle maksetaan tästä. Eiku...aasi kirjoitti:Ihanaa, ulkoistettua tiedotusta!tuulenpuiska kirjoitti:Huhu tietää kertoa että Aasi saattaa ehkä mahdollisesti ottaa tuikun viskiä. Ehkä.