Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
prosessi

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

:( Ranskalaiset facebook-ystäväni ovat eronneet. Yli puoli vuotta kestänyt fb-päivitysten perusteella onnellisen oloinen suhde päättyi kuin seinään. Eivät ole enää edes fb-ystäviä keskenään. Lisäksi miespuolinen osapuoli oli karsinut muutenkin fb-ystävänsä puoleen, ihmettelen suuresti miksi itse edelleen olen mukana kuvioissa. Hän käy lisäksi satunnaisesti kommentoimassa minun fb-tapahtumiani, yleensä sattumanvaraisesti valituilla suomenkielisillä sanoilla. Joulunsa hän tulee suomenkielisen testin mukaan viettämään kaljun Mona Lisan kainalossa.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

prosessi kirjoitti:Yli puoli vuotta kestänyt fuckbuddy-päivitysten perusteella onnellisen oloinen suhde päättyi kuin seinään. Eivät ole enää edes fuckbuddy-ystäviä keskenään. Lisäksi miespuolinen osapuoli oli karsinut muutenkin fuckbuddy-ystävänsä puoleen, ihmettelen suuresti miksi itse edelleen olen mukana kuvioissa. Hän käy lisäksi satunnaisesti kommentoimassa minun fuckbuddy-tapahtumiani, yleensä sattumanvaraisesti valituilla suomenkielisillä sanoilla. Joulunsa hän tulee suomenkielisen testin mukaan viettämään kaljun Mona Lisan kainalossa.
prosessi

huima kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Yli puoli vuotta kestänyt fuckbuddy-päivitysten perusteella onnellisen oloinen suhde päättyi kuin seinään. Eivät ole enää edes fuckbuddy-ystäviä keskenään. Lisäksi miespuolinen osapuoli oli karsinut muutenkin fuckbuddy-ystävänsä puoleen, ihmettelen suuresti miksi itse edelleen olen mukana kuvioissa. Hän käy lisäksi satunnaisesti kommentoimassa minun fuckbuddy-tapahtumiani, yleensä sattumanvaraisesti valituilla suomenkielisillä sanoilla. Joulunsa hän tulee suomenkielisen testin mukaan viettämään kaljun Mona Lisan kainalossa.
Olen sitten sinisilmäisyyksissäni tulkinnut fb:n aivan pieleen. Luulin, että oveni taakse ilmaantuneet kolme cowboyta olivat vain sattumaa. :doh:
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:
huima kirjoitti:
Olen sitten sinisilmäisyyksissäni tulkinnut fb:n aivan pieleen. Luulin, että oveni taakse ilmaantuneet kolme cowboyta olivat vain sattumaa. :doh:
Missä cowboy, siellä lehmä. :twisted:
prosessi

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
huima kirjoitti:
:muu:
NuoriD

prosessi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
:muu:
:p: Jihaa! :hep:
prosessi

prosessi kirjoitti::( Ranskalaiset facebook-ystäväni ovat eronneet. Yli puoli vuotta kestänyt fb-päivitysten perusteella onnellisen oloinen suhde päättyi kuin seinään.
Sain tänään selityksen tapahtuneelle naispuoliselta osapuolelta yksityisviestinä, ilmeisesti kyseessä oli pakottava tarve avautua aiheesta edes jollekulle, ja minä olin tarpeeksi kaukana. Selitys veti hiljaiseksi, enkä oikein tiedä mitä hänelle pitäisi vastata.
prosessi

^Ei pysty, avautuminen oli sellaista luokkaa, josta ei puhuta. Leikin iltaan asti, etten muka ollut käynytkään facebookissa, enkä siten voinut tehdä siellä mitään tyhmiä testejä, ja väsäilin sitten parhaani mukaan vastauksen, joka ilmeisesti vastasi toiveita. Sen tuossa kyllä tajusi, etteivät asiat todellakaan aina näy ulospäin, joskus eivät ollenkaan.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

prosessi kirjoitti:^Ei pysty, avautuminen oli sellaista luokkaa, josta ei puhuta. Leikin iltaan asti, etten muka ollut käynytkään facebookissa, enkä siten voinut tehdä siellä mitään tyhmiä testejä, ja väsäilin sitten parhaani mukaan vastauksen, joka ilmeisesti vastasi toiveita. Sen tuossa kyllä tajusi, etteivät asiat todellakaan aina näy ulospäin, joskus eivät ollenkaan.
No nyt sun on pakko jo kertoa.

Mun mielikuvitus käy ihan liian kovilla jo muutenkin!
prosessi

Jestas. Teimme tarjouksen pilkkahinnalla eräästä asunnosta parinsadan metrin etäisyydellä nykyisestä kodistani. Se meni sellaisenaan läpi. Tarjous oli alle kaikkien alueella toteutuneiden kauppojen neliöhintojen, joista pääosa oli ollut huonokuntoisia, ja tuo asunto on kuitenkin remontoitu -06, jolloin mm. keittiö on uusittu kokonaan. Ilmeisesti lama alkaa purra ihan oikeasti ja ihmiset päätyvät pakkorakoihin.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

prosessi kirjoitti:Jestas. Teimme tarjouksen pilkkahinnalla eräästä asunnosta parinsadan metrin etäisyydellä nykyisestä kodistani. Se meni sellaisenaan läpi. Tarjous oli alle kaikkien alueella toteutuneiden kauppojen neliöhintojen, joista pääosa oli ollut huonokuntoisia, ja tuo asunto on kuitenkin remontoitu -06, jolloin mm. keittiö on uusittu kokonaan. Ilmeisesti lama alkaa purra ihan oikeasti ja ihmiset päätyvät pakkorakoihin.
Onnea :)
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

^Kiusallista kyllä päällimmäisenä tunteena on huono omatunto, sillä mielestäni myyjän ei olisi kannattanut myydä tuohon hintaan, ja olimmekin varautuneet nostamaan tarjousta paljonkin. Vielä kun otetaan huomioon, että myyjät olivat iäkäs pariskunta, joiden mielestä kuulemma hintaneuvottelut ovat liian raskaita henkisesti, ja hyväksyivät tarjouksen sellaisenaan siksi, niin hävettää. Olisi alun perin pitänyt tarjota se summa, jonka olimme valmiit maksamaan.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

prosessi kirjoitti:^Kiusallista kyllä päällimmäisenä tunteena on huono omatunto, sillä mielestäni myyjän ei olisi kannattanut myydä tuohon hintaan, ja olimmekin varautuneet nostamaan tarjousta paljonkin. Vielä kun otetaan huomioon, että myyjät olivat iäkäs pariskunta, joiden mielestä kuulemma hintaneuvottelut ovat liian raskaita henkisesti, ja hyväksyivät tarjouksen sellaisenaan siksi, niin hävettää. Olisi alun perin pitänyt tarjota se summa, jonka olimme valmiit maksamaan.
Olin valmis ottamaan vastaan hintojen erotuksen ihan vaan lievittääkseni huonoa omatuntoasi senkin syntinen saituri.
prosessi

Mitenköhän säikähtänyt siitä pitäisi olla, että sain tänään Ranskasta kirjekuoren, jonka sisältä löytyi omistuskirjoituksella varustettu ranskankielinen omakustannekirja, runoja ja novelleja, kirjoittajana täällä muutamaan otteeseen mainitsemani ranskalainen fb-kaverini?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

prosessi kirjoitti:Mitenköhän säikähtänyt siitä pitäisi olla, että sain tänään Ranskasta kirjekuoren, jonka sisältä löytyi omistuskirjoituksella varustettu ranskankielinen omakustannekirja, runoja ja novelleja, kirjoittajana täällä muutamaan otteeseen mainitsemani ranskalainen fb-kaverini?
Jos osoitetietosi ovat salaiset, niin ehkä kannattaa vähän vilkuilla olan yli tuolla ulkona.
Jos taas eivät, ei kannata tuhlata aikaa säikkymiseen.
prosessi

bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mitenköhän säikähtänyt siitä pitäisi olla, että sain tänään Ranskasta kirjekuoren, jonka sisältä löytyi omistuskirjoituksella varustettu ranskankielinen omakustannekirja, runoja ja novelleja, kirjoittajana täällä muutamaan otteeseen mainitsemani ranskalainen fb-kaverini?
Jos osoitetietosi ovat salaiset, niin ehkä kannattaa vähän vilkuilla olan yli tuolla ulkona.
Jos taas eivät, ei kannata tuhlata aikaa säikkymiseen.
Eivät ole salaiset, mutta kyllä tuo silti tuntuu jotenkin aika epäilyttävältä.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

prosessi kirjoitti:
Eivät ole salaiset, mutta kyllä tuo silti tuntuu jotenkin aika epäilyttävältä.
Tapa se.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Nauti "salaa" saamastasi huomiosta, kuten jo teetkin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miten pitäisi suhtautua, kun tuntematon mies lähestyi sähköpostilla, jossa kertoo olevansa kiinnostunut ostamaan pinkit Nokian Kontioni? Oli netistä löytänyt maininnan, että omistan moiset ja olisi kumisaapasalaan liittyvänä keräilijänä kiinnostunut ostamaan saappaat kokoelmiinsa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
prosessi

Frederik Krueger kirjoitti:
Nauti "salaa" saamastasi huomiosta, kuten jo teetkin.
Olen ehkä aiemmin jossain määrin saattanut nauttia siitä, mutta kysymykseni esitinkin sen takia, että tuo tapaus taisi mennä jonkin sellaisen yksityisyysrajani yli, jota en halunnut ylitettävän. Minä kun en välttämättä kuitenkaan halua, että joku käytännössä ventovieras ranskalainen tietää kotiosoitteeni. Etenkään sellainen ranskalainen, joka ihan oikeasti hyödyntää sitä mahdollisuuttaan saada osoite selville. Liian aktiivista.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Lolita kirjoitti:Miten pitäisi suhtautua, kun tuntematon mies lähestyi sähköpostilla, jossa kertoo olevansa kiinnostunut ostamaan pinkit Nokian Kontioni? Oli netistä löytänyt maininnan, että omistan moiset ja olisi kumisaapasalaan liittyvänä keräilijänä kiinnostunut ostamaan saappaat kokoelmiinsa.
Sanot sille että 500 euroa ja kontiot on sun. Kyllä kumpparirunkkari sen maksaa kivutta!
NuoriD

Lolita kirjoitti:Miten pitäisi suhtautua, kun tuntematon mies lähestyi sähköpostilla, jossa kertoo olevansa kiinnostunut ostamaan pinkit Nokian Kontioni? Oli netistä löytänyt maininnan, että omistan moiset ja olisi kumisaapasalaan liittyvänä keräilijänä kiinnostunut ostamaan saappaat kokoelmiinsa.
Rahat pois tyhmiltä.
prosessi

Jos niitä ei enää kaupoista saa, niin ei mitenkään erikoisemmin. Siinä tapauksessa niistä kannattaa pyytää keräilijälisällä varustettu hinta ja myydä. Jos niitä taas edelleen saa kaupoista, niin kyseessä on pelottava friikki.
Elppis
Kitisijä

Keksin eilen ovelan kikan: Greyn Anatomia on lähes ainut ns. naisten sarja, jota haluan katsoa; samanaikaisesti tosin tulee pari muutakin ohjelmaa, jotka ovat myöskin hyviä, joten nauhoitan yleensä Greyn ja katson joko iltaisin pätkissä tai viikonloppuna. Eilen kaupassa huomasin että uusi GOAL-lehti on ilmestynyt, päässä välähti ja tasan klo 20.55 sanoin miehelle että sille on ylläri eteisen lipastossa. Kiltisti luki lehteään sanomatta sanaakaan mun Greyn Anatomian katsomisesta koko ohjelman ajan :twisted:
Elppis
Kitisijä

Kyl toi Turusen ääni on vaan niin sopiva Nightwishiin. Pentele... *hoilaa*