Sorry, meinasin lähinnä sitä PC-pelaamista yleensä. Että vaikkapa ostaisin nyt jonkun edullisen pc:n ja pelailisin sillä täysin huoletta seuraavat 5-7 vuotta kaikkia uusia huippupelejä tosta vaan poks. Ja jos peliin tai raudan softiin tulee päivityksiä, ne ilmestyvät aina itsestään ruudulle ja yhtä nappia painamalla sydeemit on parissa minuutissa päivitetty. Ai dount think sou.Manaaja kirjoitti:Öh, joo. Napinpainallus, omassa tapauksessa alt+F1 tai alt+F2 joka kytkee tai poiskytkee videotykin käytöstä. Toki ko. hotkeyn "asentamiseen" meni aikaa minuutti tai pari.
En vain yksinkertaisesti halua Windowseja ja viiruspäivityksiä leffahuoneeseeni. Haluan, että pelailun aloittaminen on nopeaa, yksinkertaista ja hauskaa: otan ohjaimen kouraan, lösähdän sohvalle, eikä minun tarvitse liikahtaa siitä mihinkään. Pelit, netti, leffat ja musiikit hoituu sillä yhdellä langattomalla ohjaimella. Sitäpaitsi Wintoosan käynnistysikkunan näkeminen peli-iltaa aloittaessa vituttaisi takuuvarmasti joka kerralla.
Niin, no tämähän ei ole edes mahdollista konsolilla ihan hyvästä syystä. Miks mua haittais, että naapurin Seppo tappaa pc:llä samassa ajassa 5 tyyppiä kun mää tapan 3. Kun ei me samoilla areenoilla koskaan kohdata. Se on täysin oma maailmansa, eikä liity mun pelaamisiin.Manaaja kirjoitti:Menepä ottamaan online-matsia sillä arvontakauhalla jossain FPS-pelissä hiiri-näppis -yhdistelmällä pelaavaa vastaan, niin saatat hieman yllättyä osaamisien eri tasoista.
Sitäpaitsi, pelaan mää autopelejäkin pelkästään ratilla, vaikka parhaat ajat tehdään aina pädiohjaimella. Kun tykkään pelata ratilla. Samalla tavalla tykkään pelata pädillä enemmän kuin näppis/hiirellä. Toinen tykkää toisesta.