Lapitii kirjoitti:^^^ Tupu taas niiiiin yrittää. =) Ja Tupun perinteisillä (mahtaako olla hyviks havaittuja?) keinoilla. =)
Tuu lorttoon hani. Ja Dummle-pupukin?
Mä nakertelen nakkeja, sinappia, valkosipulii (pallljon!), suoliksii (eli suolakurkkuja) ja paprika-suolakeksejä. Nams, voisko parempaa pikkupurtavaa olla jääkylmän kalian kylkeen! <3 kysyn ja vastaan että tuskin!
Ei, mä lähden salille ny. Mut jos joku haluuki lähteä johonkin mukaan, vaik parisuhdeihminenkin, niin voi ilmotella tänne tai puhelimella tai miten vaan.
Äiti toi koiran lainaan ja 15 kiloa lihaa pakastimeen ja lukkoseppä kävi vaihtamassa lukot. JEEE
Kauhian apian kuulosia otta melkeen kaikki :/
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Onks adresseista oikeesti ikinä mitään hyötyä?
Ei, mutta parempi sekin kuin ei mitään.
ps. tuu takaisin lorttoon!
Läppäri ei jaksa, hilaan pyllyni pian (kun lapset nukahtaa kunnolla) alakertaan toiselle koneelle.
Hei Jennymurrumuru!
Löysin sua ajatellen aivan hienon houkuttelevan oliivioksan kuvan ja liitin sen palstalleni. Pari postausta on tullut kuvan jälkeen sinne.Jos on aikaa niin katso ja totea ja ... Kerro eikös ole jotenkin kihisevä kuva ja tekee vähintään mieli ...vähintään oliivin!
Mua hymyilyttää. Pääseehän sieltä baarista aina poiskin, jos on kamalaa, ja varsinkin kannattaakin, jos haluaa kotiin taksilla eikä kävellen. Paha vaan, jos pitää jonottaa sisään, kun mun on laitettava toi mun ainoa talvibaarikelponen hame, kun ei oo sopivia housuja. Mutta näin ollen on ajeltava myös säärikarvat ja mentävä suihkuun, vaikka sieltä just tulin.
Viimeksi muokannut nastamuumio, 11.12.2009 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nastamuumio kirjoitti:Mua hymyilyttää. Pääseehän sieltä baarista aina poiskin, jos on kamalaa, ja varsinkin kannattaakin, jos haluaa kotiin taksilla eikä kävellen. Paha vaan, jos pitää jonottaa sisään, kun mun on laitettava toi mun ainoa talvibaarikelponen hame, kun ei oo sopivia housuja.