Hello Homeboy/aito ja Fredrik K /feikki !Homeboy65 kirjoitti:Täällä ollaan.Stadinarska kirjoitti:
TULE TAKAISIN KOTIIN Homeboy.
![]()
Viime perjantaina (27.11.) röpötin. Nyt menossa nenänvalkaisukausi.
Eilen Englantilaisen koulun kirpparilla. Joitain löytöjä.
YLE se tässä raportoi että monissa sotapeleissä rikotaan ihmisoikeudet sotatilanteissa määrittävää Geneven sopimusta. Hirveää.![]()
Sanat eivät riitä kuvaamaan kuinka kauheaa tuo on. Nykysuomen sanakirjassa on 200 000 sanaa, mutta ne eivät riitä.![]()
Päivän siteeraus:
"Älä koskaan valehtele, jos voit keplotella tilanteesta puhumalla paskaa."
- Harry G. Frankfurt
Vitsi:
Kitinäläinen X matkusti Amsterdamiin ja takaisin. Helsinki-Vantaan lentoasemalla hänet vietiin tullitarkastukseen. Pian oven takaa kuului ääni: "Mä luulin, että se oli PIIPPUTUPAKKAA!"![]()
Ei tässä enempiä.
Homeboy
puhdikas palkokasvi
HASSUA! Luin tuossa Narskun palstalta kuinka epätietoista onkaan lopulta Arskan ajatusmaailma, vaikka sitä OLEN yrittänyt jotenkin eri kirjoituksin sanoa!
Ja nyt tuntuu siltä, että joku jopa ajattelee Saminarskua aidoksi ja värien keksijäksi ja sellaiseksi kuin minä olen. ja sitten minä laitan sarkasmin minusta ja sitten sitä joku ymmärtää joku noreaa edelleen väkisin eikä tajua mitään kun harmittaa niin (puuska) ja joku selittää ja joku ihmettelee että ONHAN SE ARSKA IHAN HUUMORIMIES!
NO ON.
Mutta sitten Prosessikin juttelee Tiijstai-palstallani Marzarskojen juttua... Minä en ymmärtänyt sitä juttua... VIITSITKÖ HOMEBOY tai joku lukija-tukijani lukea Prossun Tiijstaikirjoitus jossa sanottiin 2% älykkyystyyppien jutusta jne. MITÄ se nyt oikeastaan tarkoittaa.
JOS PROSSU lukee palstaani, niin onnea sitten kovasti myös uuden Prossun tulevasta syntymisestä.
EIKÖS OLLUT todella hauskaa kun Manaaja jostain syystä laittaa törkyjuttuja minusta ilmeisesti tosissaan vai vitsinä. SE TEKEE STADINARSKAN NIMITTÄIN OIKEIN SURULLISEKSI. (tämä oli sillee parodian parodian parodiaa)
Ja sitten sain IHANIA TUKIJOITA, kuten HOMEBOY, Iki-suloinen Saira ja Jenny ja Mylwin.
Kylläpä manaaja oli niin hiljaa...JA SE TAAS NAURATTAA ARSKAISTA NIIN, hihh!
Ja sitten vielä se kun hän, ammattiryöstäjä rupesi itkemään kun varastin hänen varastetun allekirjoituksensa! Uskomatonta, aivan päättömän uskomatonta, mutta säälin ja kehitin uuden allekirjoituksen!
HOME!! Vastaukset!
Täällä ollaan.

KIITOS KOTIINTULOSTA!! Olin jo puolihuolissani sinut vieraissaolosta!
Viime perjantaina (27.11.) röpötin. Nyt menossa nenänvalkaisukausi.
Eilen Englantilaisen koulun kirpparilla. Joitain löytöjä.
Mitä löysit, jonkun pisamanaamaisen britittären?
YLE se tässä raportoi että monissa sotapeleissä rikotaan ihmisoikeudet sotatilanteissa määrittävää Geneven sopimusta. Hirveää.

Sanat eivät riitä kuvaamaan kuinka kauheaa tuo on. Nykysuomen sanakirjassa on 200 000 sanaa, mutta ne eivät riitä.

TUNTUU SILTÄ usein kuin ei niinkuin keskittäydyttäisi OIKEISIIN ongelmiin kuten Stadinarskan elämän miettimiseen (no Home, ota kevyesti ja tukijani (aion selittää nykyään aina kun vitsailen...!)!
Päivän siteeraus:
"Älä koskaan valehtele, jos voit keplotella tilanteesta puhumalla paskaa."
- Harry G. Frankfurt
Onkos tuo Frankfurtkin valhetta. Sehän on kaupunki (Arska von Stadin)
Vitsi:
Kitinäläinen X matkusti Amsterdamiin ja takaisin. Helsinki-Vantaan lentoasemalla hänet vietiin tullitarkastukseen. Pian oven takaa kuului ääni: "Mä luulin, että se oli PIIPPUTUPAKKAA!"

KUKA Kitinäläinen? Anteeksi Homeboy jos olen "tyhmyri"!
Ei tässä enempiä.
Ookoo. Oli tässä ruokaa palstamukelolle taasen!
Homeboy
puhdikas palkokasvi
Anopinjakkara?
Kuule Homie! NYT AION TEHDÄ matkaraporttini VIHDOIN! Ettet aivan suutu! Yv.
Tämän vastauksen kehitti ARSKALAISET ry:n puheenjohtaja
HERRASKAINEN Arska Von S t a d i n a r s k a