No ymmärrettäväähän se on pyytää apuun, en minä sitä, mutta pitäisi tajuta ottaa se vakuutus.exPertti kirjoitti:Ja huutaa valtiota apuun kun jotakin sattuu? Joo, ei se itseänikään lämmitä.NuoriD kirjoitti:Kritisoin sitä, että joku on Egyptissä ilman vakuutusta.
Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
Varsinkin kun se ei ole edes kovin kallis.NuoriD kirjoitti:No ymmärrettäväähän se on pyytää apuun, en minä sitä, mutta pitäisi tajuta ottaa se vakuutus.exPertti kirjoitti:Ja huutaa valtiota apuun kun jotakin sattuu? Joo, ei se itseänikään lämmitä.NuoriD kirjoitti:Kritisoin sitä, että joku on Egyptissä ilman vakuutusta.
No, kahden kuukauden ulkomailla oleskelun hoitokuluvakuutus (plus matkatavaravakuutus 500 euron edestä) maksaa noin 120 euroa. Vähän vähemmän kuin ambulanssilento.
-
- Kitisijä
Jos kerran mennään satunnaisen hiekkaneekerin perässä maahan X, niin sitten eletään maassa maan tavoilla. Jos nyt sattuu, että ko. paikassa terveydenhuolto on hiukan heikompaa kuin lähtömaassa niin voi voi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Uus ilmaus mulle. Avaatko hieman!Bluntly kirjoitti:hiekkaneekerin
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Seemiläistä sukupuuta olevat. Mukaan voidaan laskea myös puoliveriset, esim. Etelä-Eurooppalaiset.
Loukkaava nimitys. Tarkoituksella tässä käytetty.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Täällä pitäisi olla nappi "Ilmoita FK:lle uhkaavanoloisesta nettirasismista".Bluntly kirjoitti:Seemiläistä sukupuuta olevat. Mukaan voidaan laskea myös puoliveriset, esim. Etelä-Eurooppalaiset.
Et kai missaa tätä herkkua, herkkupeppu?
FK, kaikkien varsinaisten sankari <3
-
- Kitisijä
Climategate: Michael Mann's very unhappy New Year
James Delingpole @ Telegraph.co.uk January 3rd, 2010 kirjoitti:Michael Mann – creator of the incredible Hockey Stick curve and one of the scientists most heavily implicated in the Climategate scandal – is about to get a very nasty shock. his colleagues at the Earth System Science Center at Penn State University have received a rather tempting email inviting them to blow the whistle on anyone they know who may have been fraudulently misusing federal grant funds for climate research.
Under US law, regardless of whether or not a prosecution results, the whistleblower stands to make very large sums of money: it is based on a percentage of the total government funds which have been misused, in this case perhaps as much as $50 million.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Ihmejuttu, ettei edes kuolemanrangaistuksen uhka tehoa
Sen tajuaa, että kuolemanrangaistuksen uhka ei tehoa äkkipikaistuksissa tehtyihin tekoihin, mutta maidon lantrauksen peittelyn luulisi vaativan pidempää harkintaa.
Sen tajuaa, että kuolemanrangaistuksen uhka ei tehoa äkkipikaistuksissa tehtyihin tekoihin, mutta maidon lantrauksen peittelyn luulisi vaativan pidempää harkintaa.
-
- Kitisijä
Kaksi on vasta teloitettu.NuoriD kirjoitti:Ihmejuttu, ettei edes kuolemanrangaistuksen uhka tehoa
Todennäköisyys joutua siis itse vastaamaan teoista on pieni.
Jos hallitus ottaisi todella dramaattiset keinot ja teilaisi samalla kertaa tuhansia rikollisia niin hallinnosta kuin myös suorittavalta tasolta eri aloilla, olisi vaikutus erilainen.
"Useita muita on tuomittu pitkiin vankeusrangaistuksiin. "huima kirjoitti:Kaksi on vasta teloitettu.NuoriD kirjoitti:Ihmejuttu, ettei edes kuolemanrangaistuksen uhka tehoa
Jos hallitus ottaisi todella dramaattiset keinot ja teilaisi samalla kertaa tuhansia rikollisia niin hallinnosta kuin myös suorittavalta tasolta eri aloilla, olisi vaikutus erilainen.
En mä kyllä ostaisi tällaista arpaa.
Ehkä onkin niin, että ihmiset usein eivät ole kovinkaan rationaalisia?NuoriD kirjoitti:"Useita muita on tuomittu pitkiin vankeusrangaistuksiin. "huima kirjoitti:Kaksi on vasta teloitettu.NuoriD kirjoitti:Ihmejuttu, ettei edes kuolemanrangaistuksen uhka tehoa
Chap kirjoitti:Ehkä onkin niin, että ihmiset usein eivät ole kovinkaan rationaalisia?NuoriD kirjoitti:"Useita muita on tuomittu pitkiin vankeusrangaistuksiin. "huima kirjoitti:
Kaksi on vasta teloitettu.

Tämän uutisen valossa Gat on oikeassa: hän on tehnyt asian hyväksi kaikkensa mutta kun ei niin ei.
-
- Kitisijä
Eli Egyptiin haluaa väen vängällä asumaan, mutta sairaanhoito pitäisi saada suomalaisten veronmaksajien piikkiin? Kyllä se rouva siellä Egyptissäkin kuntoon saadaan.NuoriD kirjoitti:Vittu näitä idiootteja
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Jos toi olisi yhdensuuntainen matka niin asunto olisi jo myyty.NuoriD kirjoitti:Olisko tässä elcolle riittävästi työmotivaattoria?
Käännyn täst'edes ilmastonmuutoskysymyksissä huuhaajätkien puoleen kun kerta kolotuksen sattuessa huuhaatohtorikin kirjoittaa ihan hyvät tropit.
Aika hemmo.elco kirjoitti:Käännyn täst'edes ilmastonmuutoskysymyksissä huuhaajätkien puoleen kun kerta kolotuksen sattuessa huuhaatohtorikin kirjoittaa ihan hyvät tropit.
Kun ajattelee, miten itse oli paska jäykkänä, kun meni ensimmäistä kertaa opiskelijana tekemään lääkärin töitä, niin täytyy olla poikkeusyksilö, että kantti kestää tuon.
Tulee tietysti heti mieleen "Ota kiinni jos saat" -leffa.
-
- Kitisijä
Noo, miehillä on niin helppo huomata koska jopo keulii.Riemumieli kirjoitti:Tää on niin hauska, että laitan sen tännekin
-
- Kitisijä
Luulisin kuitenkin, että kyse on älyllisestä ylivertaisuudesta. Saatan olla kiihottunut ja haluan painaa, vaikka erektiota ei olekaan, joten olen kaiketi nero?NuoriD kirjoitti:Noo, miehillä on niin helppo huomata koska jopo keulii.
Paras päivä ikinä.
Oikeampi termi on impotenssi.Riemumieli kirjoitti:Luulisin kuitenkin, että kyse on älyllisestä ylivertaisuudesta. Saatan olla kiihottunut ja haluan painaa, vaikka erektiota ei olekaan, joten olen kaiketi nero?NuoriD kirjoitti:Noo, miehillä on niin helppo huomata koska jopo keulii.
-
- Kitisijä
Tihih. Näytä pebaa!NuoriD kirjoitti:Oikeampi termi on impotenssi.Riemumieli kirjoitti:Luulisin kuitenkin, että kyse on älyllisestä ylivertaisuudesta. Saatan olla kiihottunut ja haluan painaa, vaikka erektiota ei olekaan, joten olen kaiketi nero?NuoriD kirjoitti:Noo, miehillä on niin helppo huomata koska jopo keulii.
The great club outshines the individual, always and forever.