Ooh! Lapsuuden suosikkeja. Mukana myös kaunareiden Stephanie Forrester nuorena tyttönä.bedlam kirjoitti:Towering Inferno (BD)
Viimeisimmät leffaostokset
-
- Kitisijä
Re: Viimeisimmät leffaostokset
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
^ en ole muuten koskaan edes kattonut tuota...
Mutta käästi on kieltämättä näyttävä, Steve McQueen, Paul Newman, William Holden, Faye Dunaway, Fred Astaire...
Mutta käästi on kieltämättä näyttävä, Steve McQueen, Paul Newman, William Holden, Faye Dunaway, Fred Astaire...
Te jotka omistatte Blu-ray_soittimen, niin tilaatteko vielä DVD:eitä?
Ite tilasin;
The Patriot (BD)
Glory (BD)
Band of Brothers (6-disc tin pack) (BD) 23,90e playsta.
Ite tilasin;
The Patriot (BD)
Glory (BD)
Band of Brothers (6-disc tin pack) (BD) 23,90e playsta.
Odotan, että Bluut on vähintään yhtä edullisia kuin DVDt ennen kuin ostan, joten joo, ostan DVDitä.
2 days in the Valley
Adam and Eve
Avanti
Barbershop 1-2
Beauty Shop
Bio-Dome
Black Rain
Cocoon
D.E.B.S
David Galen elämä
Escape from L.A
Ghost
Jäähyväiset tytöille
Järjen tuolla puolella
Seurapiiripyrkyri
Sliver
Things We Lost in the Fire
Unelmien nainen
Vampire In Brooklyn
Warriors
2 days in the Valley
Adam and Eve
Avanti
Barbershop 1-2
Beauty Shop
Bio-Dome
Black Rain
Cocoon
D.E.B.S
David Galen elämä
Escape from L.A
Ghost
Jäähyväiset tytöille
Järjen tuolla puolella
Seurapiiripyrkyri
Sliver
Things We Lost in the Fire
Unelmien nainen
Vampire In Brooklyn
Warriors
Menee melkolailla 50/50. Ensinnä siitä syystä, että suurta osaa ei ole ainakaan toistaiseksi vielä blu-rayna julkaistukaan ja toiseksi siitä syystä että monet mun tilailemat b-leffat ei hd-tarkkuudesta mitään hyötyisikään.Dumis kirjoitti:Te jotka omistatte Blu-ray_soittimen, niin tilaatteko vielä DVD:eitä?
Britti-Amazonissa oli Galactican koko sarjan sisältävä boksi tismalleen saman hintainen dvd:nä ja blu-rayna, joten tähän suuntaan ollaan menossa. Ja mm. Rushin live maksoi Anttilassa muutaman euron enemmän dvd-versiona kuin blu-rayna.RP kirjoitti:Odotan, että Bluut on vähintään yhtä edullisia kuin DVDt ennen kuin ostan, joten joo, ostan DVDitä.
Kyllähän noita 5-10 euron tarjouksia alkaa pikkuhiljaa onneksi Suomen marketeissakin näkyä. Niissä se pompsahdus hinnassa on vielä naurettavampi kuin dvd-levyissä. Pari viikkoa 30 euroa ja sitten myydään vitosella. Kärjistetysti.
Viimeksi muokannut bedlam, 17.12.2009 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tais aloittaa suurten budjettin katastrofielokuvien genren?Lolita kirjoitti:Ooh! Lapsuuden suosikkeja. Mukana myös kaunareiden Stephanie Forrester nuorena tyttönä.bedlam kirjoitti:Towering Inferno (BD)
Ongelma on nykyään se, että leffoja pääsee katsomaan yömyöhään = äänet hiljaisella = oltava tekstitys. Yleensä ulkomaalaisissa julkaisuissa on kuulovammaisten englanti, ja asia nyt vaan on niin että niillä teksteillä saa joskus jännän kohtauksen tota öööh hassuksibedlam kirjoitti:
Britti-Amazonissa oli Galactican koko sarjan sisältävä boksi tismalleen saman hintainen dvd:nä ja blu-rayna, joten tähän suuntaan ollaan menossa. Ja mm. Rushin live maksoi Anttilassa muutaman euron enemmän dvd-versiona kuin blu-rayna.

Joo, ei meikäkään katso niillä kuulovammaisten teksteillä, ei ne "door creaking, screams, scary music in the distance" -tekstit hiveesti lisätunnelmaa luo. Onneksi monessa leffassa on ihan perusenglantikin messissä. Kuulokkeet päässähän ne jännärit yöllä parhaiten toimii, mutta teillä lapsellisilla sekään ei tietty aina ole vaihtoehtona.RP kirjoitti:Ongelma on nykyään se, että leffoja pääsee katsomaan yömyöhään = äänet hiljaisella = oltava tekstitys. Yleensä ulkomaalaisissa julkaisuissa on kuulovammaisten englanti, ja asia nyt vaan on niin että niillä teksteillä saa joskus jännän kohtauksen tota öööh hassuksibedlam kirjoitti:
Britti-Amazonissa oli Galactican koko sarjan sisältävä boksi tismalleen saman hintainen dvd:nä ja blu-rayna, joten tähän suuntaan ollaan menossa. Ja mm. Rushin live maksoi Anttilassa muutaman euron enemmän dvd-versiona kuin blu-rayna.Siksi mieluummin ostan suomitekstein varustettuja, joten ulkomailta ostetut aika nounou. Supernaturalit on pakko ostaa ulkomailta kun en jaksa odottaa. Ja jotain muutakin poikkeustapauksena. Tavallaan noissa teksteissä on myös hyvänä puolena se, että joskus hokaa esim. taustalla soivan musiikin ironian ym. kun lukee laulun sanat. Normaalisti hukkuisi taustalle, ei välttämättä edes huomaisi.
-
- Kitisijä
Kaikki tilaukset tainneet olla viime aikoina BD. DVD:tä tarttuu alelaareista.Dumis kirjoitti:Te jotka omistatte Blu-ray_soittimen, niin tilaatteko vielä DVD:eitä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
^ Tulispa jo kolmonen!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
The Last Starfighter [Blu-ray] $18.49
The Monster Squad [Blu-ray] $11.99
Battle Beyond the Stars - 20th anniversary special edition $32.00
The Monster Squad [Blu-ray] $11.99
Battle Beyond the Stars - 20th anniversary special edition $32.00
- Miehet jotka vihaavat naisia
- Tyttö joka leikki tulella
- Tyttö joka leikki tulella
Video Game Invasion
Flesh and Blood: The Hammer Heritage of Horror
Fanex Files: Hammer Films
Flesh and Blood: The Hammer Heritage of Horror
Fanex Files: Hammer Films
Ice Age 3 (bd)
Crank 2 (bd)
Red Baron (bd)
Terminator Salvation (bd)
Crank 2 (bd)
Red Baron (bd)
-
- Kitisijä
Hyvä nelikko! Tai en tiedä vieläDumis kirjoitti:Ice Age 3 (bd)
Crank 2 (bd)
Red Baron (bd)

The great club outshines the individual, always and forever.
Kyl mä sen olen jo kerran katellut. Oli se ostamisen arvoinen, en kait mä muuten sitä olis hommannut. 95% ostamistani olen nähnyt etukäteen, koska en voi sietää huonoja leffoja hyllyssäniElppis kirjoitti:Hyvä nelikko! Tai en tiedä vieläDumis kirjoitti:Ice Age 3 (bd)
Crank 2 (bd)
Red Baron (bd)
Terminator Salvation (bd)Kerro ihmeessä kun olet Crank 2:n katsonut, oliko yhtä hyvä kuin edeltäjänsä.

-
- Kitisijä
Taidan siis kinuta lainaanDumis kirjoitti:Kyl mä sen olen jo kerran katellut. Oli se ostamisen arvoinen, en kait mä muuten sitä olis hommannut. 95% ostamistani olen nähnyt etukäteen, koska en voi sietää huonoja leffoja hyllyssäniElppis kirjoitti:Hyvä nelikko! Tai en tiedä vieläDumis kirjoitti:Ice Age 3 (bd)
Crank 2 (bd)
Red Baron (bd)
Terminator Salvation (bd)Kerro ihmeessä kun olet Crank 2:n katsonut, oliko yhtä hyvä kuin edeltäjänsä.
Nytkin voisin lahjoittaa jotain dvd-leffoja pois jos joku vaan haluaa.

The great club outshines the individual, always and forever.