Huomenta!
Joudun ihan itse avata ketjun..missä kaikki ovat?
Otsikkoon viitaten duunimielessä on melko jännittävä päivä tiedossa, koska avauduin perjantaisessa kehityskeskustelussa ihan huolella (ehkä jopa liikaakin)..ja nyt tänään pomo tulee neuvottelemaan tiimin välisistä ristiriidoista kollegani kanssa. Mitähän siitä seuraa? Mutta; seison kuitenkin sanojeni takana..oli miten oli.
Haha, olikohan toi äskeinen jätkä Salkkareista. Pakko mennä äkkiä tarkastaa.
Viimeksi muokannut sipsi, 14.01.2010 9:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Tää oli pitkäään aikaan hauskinta Kitinässä?. Sipsi on pihalla päivistä ja sanoo vielä "mä joudun IHAN ITSE avaamaan päivän...hahah (Sipsi hyvä, ihan hellällä huumorilla (halit mukavalle Sipsille)
ja ExPertti hyväksyy ilmeisesti aina ihan minkä vaan...
Stinky ja Elba ovat järjestyksen tyttäriä. Ja Tumari sääntökarhu.
Arska tietää toki kaiken. Oikein hyvää tiistaipäivää kaikille!
No höh! Eikö se nyt ole ihan sama mikä päivä nyt on, arkisemmonen kuiteski. Korjasin, niin nyt muut ei ala sekoilee. Oon ite ollu jo jonku aikaa pihalla päivistä.
Jaajuu, olihan se Salkkareista se jätkä, tunnistin äänestä. No mitä hemmettiä se täällä tekee autonpesijänä?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
RolloTomasi kirjoitti:Kitinää lukiessa tajuaa sen, ettei halua olla missään tekemisissä ihmisten kanssa Kitinän ulkopuolellakaan. [/u]
Sinä olet nyt ymmärtänyt tämä itä-suomityylin väärin. Sinun pitäisi varovaisesti vähätellä saavutuksiasi kunnes sinua alettaisiin kehua (mikä olisi tarkoituskin).
Tuo sinun tyylisi on aivan liian ruikuttava. Epäuskottava.
Jos tulee edes pienikin välähdys siitä, että ihmiset voisivat kiinnostaa (ja esimerkiksi laittaa jollekin tutulleen meiliä ja kysyä, mitä kuuluu), ei tarvitse kuin muistaa Kitinä, ja kiinnostus loppuu siihen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Eilen tsekkiolut maistui kun tarjouksena sain
kolme Pernstejn Granat 5,7% 4,80€.. P. Porterin pikkuveli(8%)
ja päälle vielä
yksi Primator Weizenbier 5,0 % 6,60 € Hanasta..
Tänään makkaraa saunakypsennyksellä ja mukana yksi
5,3% Saku Rock "Fatboy" 1l!!
Huomenna syventymistä saksalaiseen olutkatraaseen jos Wolffi on saanut pidettyä oluensa ruodussa!
RolloTomasi kirjoitti:Jos tulee edes pienikin välähdys siitä, että ihmiset voisivat kiinnostaa (ja esimerkiksi laittaa jollekin tutulleen meiliä ja kysyä, mitä kuuluu), ei tarvitse kuin muistaa Kitinä, ja kiinnostus loppuu siihen.
Ei tuo tyyli toimi, usko minua.
Muut saavat kirjoittaa tänne ajatuksistaan, tunteistaan ja tekemisistään, mutta minä en?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.