Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Stinky

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tarjoustalosta Iso-Jussi merkkiset miesten puuvillaset lököverkkarit hintaan 9.90€. Mä oon tämmönen hifistelijä noissa mun salikamoissa. Tekstiiliurheilija niinku.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bookplussasta Fingerpori ja Fingerpori 2
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Ei P6 ollut kuin 35 egee. Kyllä sen kestää.
700 lumenin MTE M3-2 oli 26,70€. :-p
Manaaja

exPertti kirjoitti:Onko tuo lamppusi miten iso ja takuupuolta yms?
15cm pitkä ja linssin halkaisija 4cm. Rungon halkaisija jotain 2,5cm luokkaa. Vuoden takuu pitäisi olla.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Pojalle kuulapistoolin. Itse en oikein olisi halunnut ostaa, mutta vaimon mielestä ok. Monella samalla luokalla olevalla on.

Ampuu aika tehokkaasti pieniä muovikuulia. Uppoavat aaltopahviin. Lähtönopeus taisi olla pikkuisen alle 70 m/s. Yllättävän halpoja. Maksoi Honkkarissa 39 egee. Lisäksi tietty suojakypärä myös.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:Pojalle kuulapistoolin.
...
Lisäksi tietty suojakypärä myös.
Siltä varalta, että se ampuu itseään päähän?
NuoriD

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Pojalle kuulapistoolin.
...
Lisäksi tietty suojakypärä myös.
Siltä varalta, että se ampuu itseään päähän?
Suojakypärä laitetaan meillä aina päähän heti herätessä.
Manaaja

Eiks vaikka suojalasit olis vähän tarpeellisemmat moisen vehkeen kanssa?
NuoriD

Manaaja kirjoitti:Eiks vaikka suojalasit olis vähän tarpeellisemmat moisen vehkeen kanssa?
Se on semmoinen koko pään peittävä systeemi, sisältää siis suojalasit ja kaulasuojuksenkin kaikki samassa paketissa. Vähän sellainen Darth Vaderin kypärän näköinen.
Manaaja

^ Hakusanoilla "ultimate protection" yritin etsiä googlen kuvahausta jonkun hauskan vertauskuvallisen kuvan minkä postata tähän mutta taisinkin löytää sillä vain kypäräsi. :D

Kuva
NuoriD

Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

RP kirjoitti:Miehelle syntsilahjaksi Aku Ankan vuosikerrat 1962, 1963, 1965 kovissa kansissa. Nyt on muzzulla vessalukemista pitkäksi aikaa. Olen täydellinen vaimo.
Kuulostaa aika helmitapaukselta kyllä. Eikö ukkokaan liene hassumpi, väikkäriä kirjoittaa ja Akkaria lukee. Pointsit näistä.
Paras päivä ikinä.
Riemumieli
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:sivu 6, 24,95 euroa QVision
Eiks tuossa lue, että ei myydä alle 18-vuotiaille? Ja jos kyse on jousiviritteisestä, eikä kaasuviritteisestä/sähkövempeleestä, niin itku varmasti tulee.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Riemumieli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:sivu 6, 24,95 euroa QVision
Eiks tuossa lue, että ei myydä alle 18-vuotiaille? Ja jos kyse on jousiviritteisestä, eikä kaasuviritteisestä/sähkövempeleestä, niin itku varmasti tulee.
Mä olen yli 18. En tiedä, mitä laki sanoo siitä, saako huoltaja luovuttaa ko. pyssyn alle 18 vuotiaalle.

Jousiviritteinen on. Viritysmekanismi on kuitenkin turvallinen, eli sitä kautta en usko itkun tulevan, jos sitä tarkoitat.

Mutta kuten sanoin, en mä tuota pyssyä mitenkään into piukkana pojalle ostanut, mutta äityli tietysti pitää tärkeimpänä, että pojalla on samanlaiset härpäkkeet kuin kavereillakin, että pääsevät ammuskelemaan toisiaan yhdessä.
Riemumieli
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Mutta kuten sanoin, en mä tuota pyssyä mitenkään into piukkana pojalle ostanut, mutta äityli tietysti pitää tärkeimpänä, että pojalla on samanlaiset härpäkkeet kuin kavereillakin, että pääsevät ammuskelemaan toisiaan yhdessä.
Tarkoitin sitä, että jos ase ei viritä itseään uudestaan, vaan se on tehtävä joka laukauksen jälkeen itse käsin, niin sehän nyt harmittaa vaikka ketä.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Riemumieli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mutta kuten sanoin, en mä tuota pyssyä mitenkään into piukkana pojalle ostanut, mutta äityli tietysti pitää tärkeimpänä, että pojalla on samanlaiset härpäkkeet kuin kavereillakin, että pääsevät ammuskelemaan toisiaan yhdessä.
Tarkoitin sitä, että jos ase ei viritä itseään uudestaan, vaan se on tehtävä joka laukauksen jälkeen itse käsin, niin sehän nyt harmittaa vaikka ketä.
No mutta olishan se epistä, jos yhdellä olisi sarjatuliase ja muilla kertalaukausia ampuva! Sitäpäitsi hyvää lihastreeniä, virittäminen on raskasta.
Riemumieli
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:No mutta olishan se epistä, jos yhdellä olisi sarjatuliase ja muilla kertalaukausia ampuva! Sitäpäitsi hyvää lihastreeniä, virittäminen on raskasta.
Mutta eikös sodat nimenomaan ratkaista materiaalin ylivertaisuudella? Pojalle vain kunnon chain gun kehiin (600 laukausta minuutissa), niin kyllä lähtee.
Paras päivä ikinä.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suorat housut ja twinsetin, olen virallisesti keski-ikäinen :oops:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Kuva

+

Kuva
Vesper
Kitisijä

Ooh, sateenkaaripainot! Ootko tullut kaapista?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Hei, yhtään en vittuillut sun twinsetistä, vaikka mieli tekikin.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Hyvä kun muistutit, mun piti laittaa tänään meidän penkki myyntiin.
Vesper
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Hei, yhtään en vittuillut sun twinsetistä, vaikka mieli tekikin.
:] Ei siitä voi vittuilla kun tylytin sen jo itse!
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Mikä on twinsetti?