Päivän paras kuva
-
- Kitisijä
Re: Päivän paras kuva
^helmi 

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
First Atomic Clock Wristwatch

Detail of watch face - model Hewlett Packard 5071A: So there you go. The most accurate wrist watch. The first 5071A wristwatch.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Raamatusta löytyy ainakin jotain totta... 

Life is complex, it has real and imaginary parts.
Kuva ei oikein tahtonut latautua. Tässä kyseinen psalmi 16:11 king james versiosta:Teraslilja_m kirjoitti:Raamatusta löytyy ainakin jotain totta... ;-)
http://www.anvari.org/db/cols/Funny_Chu ... t_Hand.jpg
Thou wilt shew me the path of life: in thy presence is fulness of joy; at thy right hand there are pleasures for evermore.
Suomeksi:
Psalmit 16:11
(1933) Sinä neuvot minulle elämän tien; ylenpalttisesti on iloa sinun kasvojesi edessä, ihanuutta sinun oikeassa kädessäsi iankaikkisesti.
(1992) Sinä osoitat minulle elämän tien, sinun lähelläsi on ehtymätön ilo, sinun oikealla puolellasi ikuinen onni.
-
- Kitisijä
Lähes identtinen mainoskapanja ollut mielessä jo pitkään, muttei miestä sitä toteuttamaan. Pidän Wahlstenin klassisesta tyylistä.NuoriD kirjoitti:Onko tämä SIkamikan mainos?bedlam kirjoitti:
Kuka tunnustaa masturboineensa tämän neidon kuville?
Minä tunnustan. Vuosi taisi olla 86 tai jotain.

Minä tunnustan. Vuosi taisi olla 86 tai jotain.

-
- Kitisijä
^Samantha ja Sabrina - silloin ei ollut muita. Jälkimmäinen taisi olla meikkiksen suosikki. En tosin ole aivan varma runkinko niin nuorena, mutta viattomia bounareita taisi aiheuttaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
^ Sabrina tuli vasta vuotta myöhemmin tai jotain. Mulla oli sen iso juliste seinällä ja kyllä senkin kanssa tehtiin joukkomurhaa useasti!

-
- Kitisijä
Miten tuon Sapriinan naama näyttäs olevan jotenki ihan vinkkurassa O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Koska se kallistaa päätään?annepa kirjoitti:Miten tuon Sapriinan naama näyttäs olevan jotenki ihan vinkkurassa O_o
-
- Kitisijä
No ei silleen vinkkurassa pölöNuoriD kirjoitti:Koska se kallistaa päätään?annepa kirjoitti:Miten tuon Sapriinan naama näyttäs olevan jotenki ihan vinkkurassa O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
exPertti kirjoitti: Janina Frostell Suomen neito 1993
Mä en ole ikinä hirveästi diggaillut Janinasta. Nina Autio oli se mun päiväunieni kohde.

Muistan kiroilleeni koulukaverille seuraavana aamuna kun Nina Autio ei voittanutkaan. Meidän koulussa oli silloin yksi ihan just prikulleen saman näköinen tyttö, mutta ei se lämmenny mulleKai Nalo kirjoitti:Mä en ole ikinä hirveästi diggaillut Janinasta. Nina Autio oli se mun päiväunieni kohde.

http://rulla.kuvaboxi.fi/mediaobjects/o ... 43orig.jpg
Edit: facebook-stalkkauksen perusteella nykyään vieläkin enemmän Ninan näkönen. Kyynel.
Älä anna periksi. Lähestymiskielto ei ole este, vaan hidaste!bedlam kirjoitti: Edit: facebook-stalkkauksen perusteella nykyään vieläkin enemmän Ninan näkönen. Kyynel.
Viimeksi muokannut NuoriD, 19.01.2010 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Osaava klikkaa kuvan päältä hiirellä oikealla nappulalla, valitsee "copy image location" ja painaa osoiterivillä paste.bedlam kirjoitti:Ei näy.NuoriD kirjoitti:
Osaava laittaa kuvan niin että se näkyy.Manaaja kirjoitti:Osaava klikkaa kuvan päältä hiirellä oikealla nappulalla, valitsee "copy image location" ja painaa osoiterivillä paste.bedlam kirjoitti:Ei näy.NuoriD kirjoitti: