MOT. Napostelut, alkoholi ja makeiset kuriin, ja vajaassa kolmessa viikossa närästys on gone. Ehanaa.Kai Nalo kirjoitti: Anyways, uskon että suurin ongelma näörästyksessäni johtuu epäsäännöllisestä ruokalusta. Sitä olen nyt remontteeraamassa eniten.
Kerro vaivasta
Re: Kerro vaivasta
Taas vaihteeksi KAIKKI mitä syön aiheuttaa mahavaivoja.
Prkl. Pitää varmaan ottaa kuukauden kaurapuuro- tai riisikuuri ja kokeilla lisätä sitten varovasti muita ruokia.
Prkl. Pitää varmaan ottaa kuukauden kaurapuuro- tai riisikuuri ja kokeilla lisätä sitten varovasti muita ruokia.
-
- Kitisijä
Kyllä lähtee!
1. Lensin tiistaina selälleni luistimilla, hiano mustelma ja vihlova perse slash alaselkä.
2. Otin sikapiikin to, muistona himokipeä lihas(nyt jo helpottaa) ja inhoja flunssaoireita ja karmivaa väsymystä. Onneks näin viikonloppuna, mutta kolmatta päivää pitää jo oireita yllä, lieko normiflunssaa sittenkin, kun muksullakin vähän on..
3. Bonuksena iskin pään kaapin oveen, tarkemmin ottaen silmäkulman. Yritin jäisillä mustaherukoilla ehkäistä mustelmaa, näyttää jopa onnistuneen. Toisaalta, tämän liikkumattomuuden ja sisällä kökkimisen jäljiltä silmänalusten tummuusluokka ei välttis ois pahasti ollut eroavainen mustelmasta, ainakaan ennen vihertymisvaihetta.
Muuten ihan bueno viilis.
1. Lensin tiistaina selälleni luistimilla, hiano mustelma ja vihlova perse slash alaselkä.
2. Otin sikapiikin to, muistona himokipeä lihas(nyt jo helpottaa) ja inhoja flunssaoireita ja karmivaa väsymystä. Onneks näin viikonloppuna, mutta kolmatta päivää pitää jo oireita yllä, lieko normiflunssaa sittenkin, kun muksullakin vähän on..
3. Bonuksena iskin pään kaapin oveen, tarkemmin ottaen silmäkulman. Yritin jäisillä mustaherukoilla ehkäistä mustelmaa, näyttää jopa onnistuneen. Toisaalta, tämän liikkumattomuuden ja sisällä kökkimisen jäljiltä silmänalusten tummuusluokka ei välttis ois pahasti ollut eroavainen mustelmasta, ainakaan ennen vihertymisvaihetta.
Muuten ihan bueno viilis.

Prepare for the worstest.
Perkele! Loppuviikosta töissä tuntui, että niska on pikkasen jumissa. Hieroskelin sitten suht voimakkailla vedoilla isse issessein niskalihaksia ja yhtäkkiä tuntu että taju lähtee. Hirviä pakotus niskan ja takaraivon alueelle, tunne muistutti pitkälti migreeniä mutta ei minusta sitä kuitenkaan ollu.
No, helpotti sitten pikkasen, mutta vieläkin tuntuu tasainen pakotus tuossa takaraivon ja niskan alueella. Ja kun just joku päivä tuossa sanoin, ettei ole niskojen kanssa ollu ongelmia vaikka on 10 vuotta tehny näyttöpäätteellä töitä. Mutta miten tuo kipu yhtäkkiä räjähti päälle, kun hetken hieroi niskaa?
No, helpotti sitten pikkasen, mutta vieläkin tuntuu tasainen pakotus tuossa takaraivon ja niskan alueella. Ja kun just joku päivä tuossa sanoin, ettei ole niskojen kanssa ollu ongelmia vaikka on 10 vuotta tehny näyttöpäätteellä töitä. Mutta miten tuo kipu yhtäkkiä räjähti päälle, kun hetken hieroi niskaa?
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Mul ois suppoi, tuunko asentaan?bedlam kirjoitti:Perkele!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Kumpi sulla on persenal trainerina, Bluntly vai Swirl?nowaysis kirjoitti:Kyllä lähtee!
Ois ihanaa!Ann kirjoitti:Mul ois suppoi, tuunko asentaan?bedlam kirjoitti:Perkele!
^ tänks! Itse kans olen huomannut, ettei niskan venyttely ainakaan auta tähän, vaikka kuinka hitaasti tekee. Pitääpä koettaa jotenkin hissuksiin välillä aina liikutella päivän aikana, josko tuo tuosta aukeis.
-
- Kitisijä
Ei ni, parempi ottaa tulehuskipulääkettä ja antaa tulehtuneelle lihakselle jääpussihoitoa. Jos taas lihakset on jumissa ja siksi kipiät niin lämpöhoitoa eli kaura/vehnäpussia tai kuumavesipulloa.Vaola kirjoitti:Jos niska on pahasti jumissa tai mahdollisesti tulehtunut/ärtynyt, niin liian voimakkaat/väärät otteet voivat laukaista voimakkaan päänsäryn. Tulehtunutta lihasta ei käsittääkseni saisi hieroa lainkaan
Tämähän ei ole lääkäriltä tullut hoitosuositus (en ole lääkäriltä sellaista saanut näihin vaivoihin) mutta näin olen antanut itselleni kertoa muilta tahoilta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kiitoksia viel! Kyllä tästä varmaan lekuriin täytyy tällä viikolla mennä, ei nyt aamusta iltaan ole kipiä mutta aina muutaman tunnin välein alkaa aina rasittua. Välillä tuntuu että silmät pullahtaa pihalle, kun päätä kallistaa eteenpäin. Ja ketuttaa popsia kipulääkkeitäkin, kun en tavallisesti semmosia syö. Semmonen suoraan iholle laitettava lääkevoide tuntuu toimivan kyllä kaikista tehokkaimmin.
-
- Kitisijä
Se suppo tuntuu kans tosi kivalta.bedlam kirjoitti:Semmonen suoraan iholle laitettava lääkevoide tuntuu toimivan kyllä kaikista tehokkaimmin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vasen korva ollut lukossa/tukossa eilisillasta saakka. Ei auta trumpettipuhallukset nenästä kiinni pitäen eikä mikään, se on vaan ummessa ja soi. Auttakee!
Jos epäilet että on vaikkua, niin apteekista Removaxia (reseptivapaa) ja pariks tuntia korvaan, jonka jälkeen huuhtelu. Jossei jeesaa, niin sit Removax yöks korvaan ja aamusella korva hoitsulle vesipumpattavaksi.SikaMika kirjoitti:Vasen korva ollut lukossa/tukossa eilisillasta saakka. Ei auta trumpettipuhallukset nenästä kiinni pitäen eikä mikään, se on vaan ummessa ja soi. Auttakee!
Jeesannut mua aina, mulla on jostain syystä tota vaikkua vidusti(tai sit liian ohkaset korvakäytävät).
edit: sitä pumpulia/tjms tietty tarttee kans.
En mä tiedä mistä moinen johtuu, ei ole ollut vaikusta ainakaan ennen ongelmia. Täytyy kokeilla tuo tököttiä aluksi, thanks.Dumis kirjoitti:Jos epäilet että on vaikkua, niin apteekista Removaxia.SikaMika kirjoitti:Vasen korva ollut lukossa/tukossa eilisillasta saakka. Ei auta trumpettipuhallukset nenästä kiinni pitäen eikä mikään, se on vaan ummessa ja soi. Auttakee!
-
- Kitisijä
jees, se toimii. Sen kanssa pitää vaan olla kärsivällinen ja rohkeasti huuhdella sillä pumpulla korvakäytävää. Ei ole helppoa ensikertalaiselle, koska se tuntuu inhottavalta.SikaMika kirjoitti:En mä tiedä mistä moinen johtuu, ei ole ollut vaikusta ainakaan ennen ongelmia. Täytyy kokeilla tuo tököttiä aluksi, thanks.
Jos ei aukea, niin lääkäri / hoitaja voi tehdä sen huuhtelun.
-
- Kitisijä
Kompuroin ulkoportaissa tänään. En kaatunut, mutta peppu raahautui rosoista betonia pitkin. Tuli vekki. Eilen imuri kävi kimppuun ja teki vekin leukaan. Mitähän seuraavaksi...
Eka huuhtelu vetäisty läpi, korva soi edelleen eikä tunnu ookoolta. Kokeilen huomenna uudestaan, jollei tokene niin sitten itkemään lekurille.huima kirjoitti:jees, se toimii. Sen kanssa pitää vaan olla kärsivällinen ja rohkeasti huuhdella sillä pumpulla korvakäytävää. Ei ole helppoa ensikertalaiselle, koska se tuntuu inhottavalta.SikaMika kirjoitti:En mä tiedä mistä moinen johtuu, ei ole ollut vaikusta ainakaan ennen ongelmia. Täytyy kokeilla tuo tököttiä aluksi, thanks.
Jos ei aukea, niin lääkäri / hoitaja voi tehdä sen huuhtelun.
-
- Kitisijä
^ Mä oon ruuttaillu marsuvainaan lääkeruiskuilla, helvetin lujaa mut silti varovasti. Ei tää tieto sua tokikaan mitenkään auta, mut halusit kuitenki tietää!
Et lekurille poraan vaan, eiköhän se lohduta sua.
T: Nimim. 2 pvää duunis umpikuurona, olipa urpo olo (tosin eipä sillä että se mitenkään normista poikkeeva olotila ois)
Et lekurille poraan vaan, eiköhän se lohduta sua.
T: Nimim. 2 pvää duunis umpikuurona, olipa urpo olo (tosin eipä sillä että se mitenkään normista poikkeeva olotila ois)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Mulla on ahtaat korvakäytävät, jotka min kerran vuodessa menevät täysin tukkoon korvasmägmästä. Terkkarilla en ole 10 vuoteen vieraillut vaivani vuoksi, vaan lääkeruiskulla pursotan Orocleanin jälkeen. Itselläni menee niin, että paska alkaa lentään vasta ~5 ruuttauksen jälkeen, joten hieman kärsivällisyyttä vaatii tuo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Jeh. Kerran olen käynyt lääkärillä avaamassa korvan, kun oli mennyt tukkoon niin että kotona en itse uskaltanut RemoWaxin avulla riittävällä voimalla huuhdella.SikaMika kirjoitti:Eka huuhtelu vetäisty läpi, korva soi edelleen eikä tunnu ookoolta. Kokeilen huomenna uudestaan, jollei tokene niin sitten itkemään lekurille.