Sulla on kyllä todella hyvät hermot. Kyllä huomaa että siellä Lontoossa on paratiisimaista asua.Kreitsu kirjoitti:Lol sulle.

Sulla on kyllä todella hyvät hermot. Kyllä huomaa että siellä Lontoossa on paratiisimaista asua.Kreitsu kirjoitti:Lol sulle.
Miksi sinä vedät koko ajan asumisen mukaan tähän? Onko sinulla ehkä joku ongelma sen suhteen, että joku voi viihtyä jossain muuallakin? Muutenkin nuo sinun asumiseen viittaamiset ja niihin jatkuvasti palaaminen ja niiden tiimoilta piikittely pistää miettimään onko sulla joku suurempikin ongelma itselläsi.Kai Nalo kirjoitti:Sulla on kyllä todella hyvät hermot. Kyllä huomaa että siellä Lontoossa on paratiisimaista asua.Kreitsu kirjoitti:Lol sulle.
Kieltämättä on kovin vaikea on tuottaa kahta lausetta enempää varsinkaan sellaiselle ihmiselle, jolla on kovin rajallinen kyky ymmärtää lukemaansa. Jos et olisi niin itseäsi täynnnä, voisit ehkä jotain tajutakin mutta nyt se näýttää olevan kovin epätoivoista. Tyydyn siis vaan lähinnä soittamaan sinulle suutani koska se näyttää saavan sinut niin helposti hermoromahduksen partaalle.Kreitsu kirjoitti: Osaatko muuten tuottaa enemmän tekstiä kuin kaksi lausetta kerrallaan? Osaatko ylipäätään keskustella järkevästi?
Eli sun perimmäinen vitutus johtuu siitä, että satuin mainitsemaan, että viihdyn täällä ja tykkään jopa näistä keleistä enemmän kuin Suomen keleistä.Kai Nalo kirjoitti:
Mut hei. Otahan kuppi teetä ja fish and chipsit. Kerro sit taas meille miten hienoa siellä olikaan olla kun ruokakin on niin paljon parempaa kuin täällä suomessa.
Ei vitutus vaan ihan puhdas huvitus. Kuulostat meinaan ihan samanlaiselta pissikseltä, kuin ne landen murkkuikäiset tytöt jotka uhkasivat isona lähteä Helsinkiin ja jättää sen kamalan junttilan taakseen lopullisesti.Kreitsu kirjoitti: Eli sun perimmäinen vitutus johtuu siitä, että satuin mainitsemaan, että viihdyn täällä ja tykkään jopa näistä keleistä enemmän kuin Suomen keleistä. .
Näytäpä minulle postaus, jossa olen maininnut, että täällä on hyvät ilmat nyt. Tai jossa olen yleensäkään puhunut keleistä täällä juuri nyt.Kai Nalo kirjoitti:
Ei vitutus vaan ihan puhdas huvitus. Kuulostat meinaan ihan samanlaiselta pissikseltä, kuin ne landen murkkuikäiset tytöt jotka uhkasivat isona lähteä Helsinkiin ja jättää sen kamalan junttilan taakseen lopullisesti.
Paitövei. Tosa vieressä ruokapöydässä istuu yks Lontoolaisperhe joka tuli Suomeen about neljä tuntia sitten. Kysyin niiltä et mimmoset kelit on olleet. Sanoi että eilen oli ollut kymmenen astetta lämmintä ja aurinkoista, mutta muuten kamalan koleaa, pimeää ja märkää.
Että se niistä mainitsemistasi paremmista keleistä.
No toihan nyt on ihan selvä. Itse Nizzassa asuneena voin sanoa, että kyllä se aamun kolme astettakin tuntuu kylmältä - etenkin kun sisällä kämpässä on noin kymmenen astetta.Mayah kirjoitti: Jos oikeasti haluaa päästä lämpimään ilmastoon talveksi niin kannattaisi ehkä mennä pois Euroopasta kokonaan...
HUOMAA KYLLÄ ETTÄ IHAN KORVATONTA JA HOMOA KUN PITÄÄ RETOSTELLA ETTÄ OIKEIN NIZZASSA ON ASUTTU. VARMAAN OLET ASUNUT JOSSAIN MUUALLAKIN JOSKUS, SENKIN SIKA. ITSE OLIN KERRAN AUZRALIASSA(ENIMMÄKSEEN KOALASSA OLESKELIN, JOSKUS MYÖS OUTBACKISSA) JA SIELLÄ OLI KAHDEKSANTOISTA ASTETTA PAKKASTA ETTÄ MIKSI SINÄ VALEHTELET ETTÄ OLISI MUKA LÄMMINTÄ KOSKA OLI KYLMÄ. IHAN SIKAA.elco kirjoitti:No toihan nyt on ihan selvä. Itse Nizzassa asuneena voin sanoa, että kyllä se aamun kolme astettakin tuntuu kylmältä - etenkin kun sisällä kämpässä on noin kymmenen astetta.Mayah kirjoitti: Jos oikeasti haluaa päästä lämpimään ilmastoon talveksi niin kannattaisi ehkä mennä pois Euroopasta kokonaan...
Jos haluaa hyvät kelit ja sivistysvaltion niin valinnanvaraa ei ole kovin paljon: ensimmäisenä tulevat mieleen Florida ja Australian Queensland. Brisbanessa on talvellakin sellaiset mukavat 18C päivälämmöt.
Njoo, tämäkin vieläelco kirjoitti:No toihan nyt on ihan selvä. Itse Nizzassa asuneena voin sanoa, että kyllä se aamun kolme astettakin tuntuu kylmältä - etenkin kun sisällä kämpässä on noin kymmenen astetta.Mayah kirjoitti: Jos oikeasti haluaa päästä lämpimään ilmastoon talveksi niin kannattaisi ehkä mennä pois Euroopasta kokonaan...
Tarjoilija! Minulla samaa, mitä tuo teiniäidin näköinen naisihminen otti. Ottaisin kuitenkin pienen annoksen näin alkuun.nowaysis kirjoitti: HUOMAA KYLLÄ ETTÄ IHAN...
En tiennytkäään että persekärpäsen tittelin saa kun naureskelee samaa idiotismia jonkun toisen kanssa.Kreitsu kirjoitti: Taitaa vituttaa sinua sekin, että olit VÄÄRÄSSÄ tuossa aiemmin koskien noita pääsiäispyhiä. Ottiko egon päälle?
Lue tarkemmin, ei se siitä tullut.Kai Nalo kirjoitti: En tiennytkäään että persekärpäsen tittelin saa kun naureskelee samaa idiotismia jonkun toisen kanssa.
En puhunut. Lue uudelleen koko kommentti, jos ei ekalla kerralla mennyt jakeluun.Kai Nalo kirjoitti: Mitä ravintoloihin tulee, niin sinä siis puhut jostain konkurssiin menneistä räkäläbaareista siellä slummikulmillasi ja minä puhun keskipäivän lapsiperheravintoloista sellaisilla paremman luokan alueilla missä ei pilleristit diilaa yötä päivää. Mutta mitäpä sinä niistä tietäisit.
Voi kyynel. Mistä tiedoista tässä nyt puhutaan? pääsiäisaukioloajoistako, joista et itse tiennyt hevonvittua, kun luulit, että koko Lontoo pysähtyy silloin, heh, ja postasit jotain bank holiday -juttuja, vaikka et nähtävästi edes tiedä, mitä se tarkoittaa.Kai Nalo kirjoitti: Toisekseen, mun vieressä istuu kahden lapsen mutsi joka on asunut Lontoossa pian 10 vuotta. Uskon kyllä hänen tietoihinsa enemmän kuin sinun.
Ja taas tämä sama levy, jota muistat toistaa joka kommentissasi. Panee miettimään onko sinulla jonkinasteinen pakkomielle liittyen tähän asiaan.Kai Nalo kirjoitti: Eikä mulla mitään ennakkoasennetta ole, vaan suuri huvitus sinun kaltaisia "metropoliittteja" kohtaan. Olet kyllä melkoinen Hyacint Buckee. Ota Lipton.
Tuosta white trash-tyylistäsi.Kreitsu kirjoitti:
Mistä päättelet, että asun jossain "slummikulmilla"?
Et tietenkään jaksa, koska saattaisit vihdoin tajuta, että olet vähän idiootti, joka päättelee asioita ihan vaan mutulla.Kai Nalo kirjoitti:Tuosta white trash-tyylistäsi.Kreitsu kirjoitti:
Mistä päättelet, että asun jossain "slummikulmilla"?
No niin. En jaksa enää leikkiä kanssasi. Tylsää.
No ethän sinä sitä aloittanut. Törkeää yrittää ottaa kunnia itselle!McJanne kirjoitti:Oho, jos oisin tiennyt että näin suuri draama syntyy parista puolihuolimattomasta kommentista, olisin sulkenut suuni ajoissa. Anteeksi.
No mistäs se muka tuli? Naureskelin elcon kanssa idioottimaista kommenttiasi Brittien säästä ja seuraavaksi nimittelet minua perskärpäseksi.Kreitsu kirjoitti:Lue tarkemmin, ei se siitä tullut.
No puhuithan:Kreitsu kirjoitti:En puhunut. Lue uudelleen koko kommentti, jos ei ekalla kerralla mennyt jakeluun.
Luuletko ettemme me osaa lukea ovelta tekstiä: "suljettu tänään, auki taas huomenna"?Kai Nalo kirjoitti:. Ainakin me ollaan törmätty suljettuihin kauppoihin ja ravintoloihin ihan olematttominakin pyhinä.Kreitsu kirjoitti:No ne on varmaan niitä, jotka on mennyt/menossa konkkaan.
Anteeksi en huomannut. Mitä kilari-kohtaasi tarkoitat?Kreitsu kirjoitti:Et muuten vastannut aiempaankaan kysymykseeni.
Niin oli kai se bank holidaykin mainittu siinä linkissä. Sanoin että siellä on samoin kuin Suomessakin. Ja tiedäthän sinä miten paikat ovat auki Suomessa. - Jotkut ovat kiinni ja jotkut auki.Kreitsu kirjoitti:Voi kyynel. Mistä tiedoista tässä nyt puhutaan? pääsiäisaukioloajoistako, joista et itse tiennyt hevonvittua, kun luulit, että koko Lontoo pysähtyy silloin, heh, ja postasit jotain bank holiday -juttuja, vaikka et nähtävästi edes tiedä, mitä se tarkoittaa.
Onon. Musta on kiva tylyttää ylimielisiä idiootteja.Kreitsu kirjoitti: Ja taas tämä sama levy, jota muistat toistaa joka kommentissasi. Panee miettimään onko sinulla jonkinasteinen pakkomielle liittyen tähän asiaan.
Et kai sinä tosissasi luule, että olet erityisen taitava "tylyttämään" ketään ainakaan kirjallisesti? Nyt kyllä purskahdan nauruun.Kai Nalo kirjoitti: ...kiva tylyttää ylimielisiä idiootteja.
Epäilen että et edes osaa tuota taitoa.Kreitsu kirjoitti:Nyt kyllä purskahdan nauruun.
No sinun kykysi tulkita ihmisiä saati sitten tekstiä näyttää muutenkin olevan aika alkeellinen, joten en ihmettele ollenkaan.Kai Nalo kirjoitti: Epäilen että et edes osaa tuota taitoa.