Miks kaikki on niin epäreilua täällä??????

Ei vois asiaa osuvammin enää sanoa, komppailen täältä taustalta jokaista lausetta..Surullisia asioita tosiaan.Leila kirjoitti:Tässä ketjussa on viime aikoina kirjoitettu niin isoista ja surullisista asioista, että minä itkin. Oli muuten ensimmäinen Kitinää lukiessa... Tunteen puolelle heittää nämä loppuraskauden hormonihuurut.
Lämpimiä ajatuksia kaikille teille, jotka olette kohdanneet isoja ongelmia elämässä.
Itkin minäkin, kaikki empatiani Midalle, ja ennen kaikkea lapselle.Leila kirjoitti:Tässä ketjussa on viime aikoina kirjoitettu niin isoista ja surullisista asioista, että minä itkin. Oli muuten ensimmäinen Kitinää lukiessa... Tunteen puolelle heittää nämä loppuraskauden hormonihuurut.
Tsemppiä Ninni ja pikkumies! Mä menisin luottavaisin mielin, toipuminen noin pienenä on niin paljon helpompaa, ja tosiaan kun tietäisit ettette ole ainoita samassa tilanteessa, ehkä olo helpottuisi. Tällä mun duunissa tosiaan tehdään noita leikkauksia useita päivittäin, ja hyvä että tekee, tarkoittaa vaan sitä että mahdollisesti myöhemmin vaivaava asia on löydetty jo näin varhainninnithequeen kirjoitti:Tuli kutsu sydänlääkäriin torstaina. Silloin selviää leikataanko heti avosydänleikkauksella vai vasta myöhemmin "helpommalla ja turvallisemmalla" tavalla. Peukut pystyyn, kiitos.
Joku beneductus (???) juttu oli mutta meni umpeen itekseen, veri virtasi siis väärään suuntaan (???) samoin yksi läppä liian vähän (???) mutta nyt huomasivatkin että aorttakin on kaventunut (???)Elppis kirjoitti:Tsemppiä Ninni ja pikkumies! Mä menisin luottavaisin mielin, toipuminen noin pienenä on niin paljon helpompaa, ja tosiaan kun tietäisit ettette ole ainoita samassa tilanteessa, ehkä olo helpottuisi. Tällä mun duunissa tosiaan tehdään noita leikkauksia useita päivittäin, ja hyvä että tekee, tarkoittaa vaan sitä että mahdollisesti myöhemmin vaivaava asia on löydetty jo näin varhainninnithequeen kirjoitti:Tuli kutsu sydänlääkäriin torstaina. Silloin selviää leikataanko heti avosydänleikkauksella vai vasta myöhemmin "helpommalla ja turvallisemmalla" tavalla. Peukut pystyyn, kiitos.
Onkos pojalla ASD secundum? vai...?
Juu, ja se fiksu lekuri sanoi vielä siellä näin: "Toivottavasti saadaan se edes puolivuotiaaksi..." Mulla pimeni päässä täysin sillä hetkellä. Niin, se tarkoitti siis sitä että se ei lähde kaventumaan enemmän että pitäisi heti leikata avoleikkauksella, vaan sitten vasta yli puolivuotiaana. Hyvin sanottu, doctor.Elppis kirjoitti:Akvaductus? Aortaläppä? Toivotaan että hoitavat homman kunnolla ja nopeasti ettei teidän tarttis sitä ressata.
Oliskohan mahdollista että käsityksemme kamalasta räkälästä kenties eroaisivat toisistaan?ninnithequeen kirjoitti:Ja ei, ei mikään kamala räkälä, vaan ihan tuo mein Sportti-baari.