1,5 kk koliikkilapsi, ei nuku päivällä, ei nuku yöllä ja jos nukkuu niin max. 30 min pätkiä, jolloin sisko ehtii just ja just käydä suihkussa tai tehdä jotain syötävää ettei kuihku pois. Rintamaito alkaa loppua stressin ja unettomuuden takia. Mies on armeijassa töissä, mentaliteetti "se on sun työ, mulla on mun työ, älä häiritse mun 10h uniani". Yritin saada siskon soittamaan anopilleen, että puhuis pojalleen järkeä, mutta anoppi on kuulemma sitä mieltä, että miehen pitää saada kunnon yöunet kun kerran tuo rahat taloon.
Ei tota koliikkia yleensä kestä kun sen 2-3kk, kyllä mun mielestä vois saatana edes 1-2 yötä viikossa ottaa kontollensa, tai edes tulla 1,5h safkiksella kotiin käymään sen sijaan että "käyn salilla että kunto pysyy yllä", kun siskon olemus on tällä hetkellä yhtä väsynyttä itkua ja kiinnostus vauvaan kohta 0.
Otin yhteyttä paikallisen Mannerheimin lastensuojeluliitton yhdistykseen, jos heiltä voi "ostaa" pari tuntia siellä täällä kärryttelijöitä, jotta sisko pääsee nukkumaan, tai vaikka hoitoapua yleisesti. Minä maksaisin tottakai viulut, ei se pihi mies nyt ulkopuolisten apua suostu maksamaan!
ARGH!!!
Kiitän jo etukääteen sovinistisia paskakommentteja, pitäkää itsellänne.