TV:stä tulee hyvää ohjelmaa
-
- Kitisijä
Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa
Oiskohan Teräspalleissa boolssia? Subilla klo 21:30.
EDIT: Äh, riideltiin muijan kanssa ja meni ohi. Katsoiko kukaan? Oliks hyvä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
True Bloodista kohta ensimmäinen tuotantokausi katseltu. Olen ihan koukussa.
No eipä juuri. Hommatkaa toinen telkkari, niin molemmat saavat katsoa haluamaansa ohjelmaa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oiskohan Teräspalleissa boolssia? Subilla klo 21:30.
-
- Kitisijä
Helppo elämä alkoi taas. Laatukamaa ja muutama loistava läppä/kohtaus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mä en käsitä miks tota ekaa kautta ei ole uusittu. Kun se jäi näkemättä, ei voi tokaa kauttakaan tsekata. Vattu.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Helppo elämä alkoi taas. Laatukamaa ja muutama loistava läppä/kohtaus.
Hae Tarjoustalosta parillakympillä.Kai Nalo kirjoitti:Mä en käsitä miks tota ekaa kautta ei ole uusittu. Kun se jäi näkemättä, ei voi tokaa kauttakaan tsekata. Vattu.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Helppo elämä alkoi taas. Laatukamaa ja muutama loistava läppä/kohtaus.
Sons of Anarchy on paska. Tai ei se oikeastaan ole paska, vaan onnettoman ohuelle juonella, mitäänsanomattomilla hahmoillla ja huonolla dialogilla varustettu paha-pärinäpoikaklisee.
Tää on nähty. Seuraava sarja kiitos.
-
- Kitisijä
Jotain hyvää on tarjolla: Simpsonit, uutiset, ajankohtaisohjelmat, jotkut dokkarit, Miami vice.
Frasier loppui.
Frasier loppui.

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitisijä
?Homeboy65 kirjoitti:Frasier loppui. :(
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Sali-ohjelman Anton on ihan järisyttävän kuumottava hottis. Ja se hidas puhetyyli! Niin panisin! Harmi että ihan poikanen vielä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
En nyt ihan noin jyrkkää tuomiota anna, mutta mainokset tappoivat viimeisenkin halun katella k.o. sarjaa. Ääsforwardinkin olen onkinut netin kautta nähtäväksi kun ei mainokset nappaa.Kai Nalo kirjoitti:Sons of Anarchy on paska. Tai ei se oikeastaan ole paska, vaan onnettoman ohuelle juonella, mitäänsanomattomilla hahmoillla ja huonolla dialogilla varustettu paha-pärinäpoikaklisee.
-
- Kitisijä
Paavo Pesusieni <3 Nähtiin viimekesän jenkkireissulla varmaan jokaikinen jakso, kun olin aivan kamalassa flunssassa ja niillä pyöri joku jatkuva Sponge Bob -maraton töllössä.
Nyt on katottu True Blood kokonaan, vasta kesäkuussa tulee lisää. Masentaa
Nyt on katottu True Blood kokonaan, vasta kesäkuussa tulee lisää. Masentaa

Paavi Pesusieni ON hyvä sarja.
Paavon ympärille on perustettu jopa uskonlahko.
First Reformed Church of SpongebobSquarepants
Paavon ympärille on perustettu jopa uskonlahko.
First Reformed Church of SpongebobSquarepants
Viimeksi muokannut NuoriD, 23.03.2010 10:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Mä katsoin sen myöskin Canal +:lta viime syksynä, lisää odottaen!swirl kirjoitti: Nyt on katottu True Blood kokonaan, vasta kesäkuussa tulee lisää. Masentaa
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Mä alan mennä sekaisin True Bloodissa, luen samaan aikaan kirjoja ja katselen sarjaa telkkarista. Taidan olla seitsemännessä kirjassa, joten sarja tuntuu etenevän todella hitaasti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Kirjoina ihan kohtuullisia hömppäromaaneja, ainakin näissä on parempaa seksiä kuin Twilightissa
Juonissa on käänteitä, eikä perusasetelmakaan pysy kauaa samana. Porukkaa kuolee ja Sookie saa lähes joka kirjassa kunnolla turpaansa. Pidemmän päälle alkaa hieman kyllästyttää yliluonnolisten olentojen paljous.
Suomennos vaikuttaa jotenkin kömpelöltä:
http://www.gummerus.fi/sookiestackhouse ... taitto.pdf

Suomennos vaikuttaa jotenkin kömpelöltä:
http://www.gummerus.fi/sookiestackhouse ... taitto.pdf
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Kylmäverisesti sinun uusintana Nelosella NYT! 

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Heja Suomi! Stefan still alive.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Tänään pitkäperjantaina nelosella 21:00 "Nopeat ja kuolleet". Sam Raimi. Lännen pikavetokilpailusta, hyvät näyttelijät.
Kolmosella 23:00 Riddickin aikakirja, Vin Diesel kaljuilee "Pimeän uhkan" jatko-osassa.
Kolmosella 23:00 Riddickin aikakirja, Vin Diesel kaljuilee "Pimeän uhkan" jatko-osassa.
-
- Kitisijä
Tuohan oli enemmän perseestä kuin paska.Gat kirjoitti: Kolmosella 23:00 Riddickin aikakirja, Vin Diesel kaljuilee "Pimeän uhkan" jatko-osassa.
Tänään 12:30 TV2 Steve Martin modernissa Cyrano de Bercerac-versiossa, "Roxanne". Ei miekkoja.
Oon niin samaa mieltä. Silmäherkku on ollut ohjelmassa hiukan vähillä, mutta tää on tosi nams... ja vielä hiuksellinen! Eikä liian nuorikaan.Vesper kirjoitti:Sali-ohjelman Anton on ihan järisyttävän kuumottava hottis. Ja se hidas puhetyyli! Niin panisin! Harmi että ihan poikanen vielä...
Mahtavia kaalikorvia kyl näkyy.
-
- Kitisijä
Sali on ollut yllättävänkin hyvin tuotettu sarja. Se adhd baarinomistajajätkä tosin on rasittava hössö.