Nitroa otin vain kivun takia. En ole ennen kokeillut. Oli tarpeen ja toimi. Tequila on tsoukki, mutta eihän tätä selvinpäinkään kestä.Vesper kirjoitti:Ihanko vakavissas lääkitset itseäsi alkoholilla ja nitroilla? Ja mä kun pidin sua ihan fiksuna miehenä pillujutuista huolimatta. No, kerrankos meikäläinenkin erehtyy.
Kerro vaivasta
-
- Kitisijä
Re: Kerro vaivasta
Juotko muuten kahvia? Tupakka yksin ei ole kummoinenkaan olotilan huonontaja, mutta yhdistettynä maitokahviin jumittaa verenkulun todella tehokkaasti. Kokemusta on.
-
- Kitisijä
Kukaan elävä olio ei pysty juomaan niin tiuhaa murukahvia (lusikka seisoo pystyssä) kuin minä ja monta mukia päivässä.Bhven kirjoitti:Juotko muuten kahvia? Tupakka yksin ei ole kummoinenkaan olotilan huonontaja, mutta yhdistettynä maitokahviin jumittaa verenkulun todella tehokkaasti. Kokemusta on.
Vaihda (vihreään) teehen ja huomaat eron(, jos olet vielä elossa). Eikä varmaan vähintään puolen tunnin yhtäjaksoisesta kävelylenkistä päivittäin olisi haittaa. Vaihtoehtoisesti päivän mittaan useamman kerran jotain aktiviteettia, joka nostaa sykkeen perustasoa korkeammalle. Punnerruksia, leuanvetoa tms. kaljanjuonnin lomassa.
-
- Kitisijä
Joo, mutta silti pelkään, että vaikka tämä taitaa tältäerää olla ohi, voi uusia kun isän nitrojen vaikutus lakkaa. Ja jokatapauksessa vaikka tekee kuten neuvot, sepelvaltimot on jo karstoittuneet eikä aukene ilman liuoitusta tai kirurgiaa.Bhven kirjoitti:Vaihda (vihreään) teehen ja huomaat eron(, jos olet vielä elossa). Eikä varmaan vähintään puolen tunnin yhtäjaksoisesta kävelylenkistä päivittäin olisi haittaa. Vaihtoehtoisesti päivän mittaan useamman kerran jotain aktiviteettia, joka nostaa sykkeen perustasoa korkeammalle. Punnerruksia, leuanvetoa tms. kaljanjuonnin lomassa.
Kyllä nuo kaikki neuvot menevät ihan yhtä hukkaan kuin viimeisen vuosikymmenen aikana esitetyt muutkin neuvot G-miehen suuntaan.
Nelikymppisenä neitsyenä ei kyllä kannata kuolla. Se vituttaa niin pahasti, ettei sielu tule saamaan koskaan rauhaa.
PS. Faijan broidi kuoli sepelvaltimotautiin kolmeseiskana.
-
- Kitisijä
Teknisesti en ole neitsyt, aidon vilpittömästi antavan misun saamisen puolesta kyllä.Manaaja kirjoitti:Nelikymppisenä neitsyenä ei kyllä kannata kuolla. Se vituttaa niin pahasti, ettei sielu tule saamaan koskaan rauhaa....
Saisinko tällä nyt viimein säälipillua kitinämisuilta? Tosin saattaisin kuolla kesken aktin, mutta ainakin kuolisin onnellisena. Ideaalina: "He came before he went"
No mutta sehän se on mikä merkkaa, kyllä sä sen tiedät.Gat kirjoitti:Teknisesti en ole neitsyt, aidon vilpittömästi antavan misun saamisen puolesta kyllä.
-
- Kitisijä
Ei sillä että itse itkisin menetystä, mutta ehkä joku jää G-miestä kaipamaan.
Niin, kaveri kuoli 39 vuotiaana massiiviseen sydänkohtaukseen joka oli hoitanu itelleen ihan kahvilla,tupakalla ja epäterveellinen ruoalla, ja kun ei sitten mitään liikuntakaaan harrastanut.
Jos alle 40v saa sydäriin, eikä siihen liity huumeita, niin kehnosti menee.
Niin, kaveri kuoli 39 vuotiaana massiiviseen sydänkohtaukseen joka oli hoitanu itelleen ihan kahvilla,tupakalla ja epäterveellinen ruoalla, ja kun ei sitten mitään liikuntakaaan harrastanut.
Jos alle 40v saa sydäriin, eikä siihen liity huumeita, niin kehnosti menee.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
-
- Kitisijä
Provoilut sikseen ja lääkäriin.
-
- Kitisijä
Daven lausuntoa odottelen. Luultavasti Dave sanoisi samaa. Mutta on lauantai, ja Dave käyttää työpäivänsä nettailuun, vaimo on kieltänyt kotona..huima kirjoitti:Provoilut sikseen ja lääkäriin.
Nyt olo on, että levossa ei tunnu mitään, mutta kävelenpä vaikka kuselle, niin vähän pumpusta ottaa. Niin ja Dos Dedosia eli Two Fingersiäkin sain. Agave-kasvin jalostunein muoto.
Gat, lääkäriin siitä. Älä ole typerä äläkä tollain leiki hengelläs!!!
Mun elohiiri väpättää edelleen. Vihdoin muistin käydä ostaa sitä magnesiumia, sen pitäis kait auttaa myös suonenvetoihin joista oon kans kärsinyt lähes joka ilta ja yö.
Mun elohiiri väpättää edelleen. Vihdoin muistin käydä ostaa sitä magnesiumia, sen pitäis kait auttaa myös suonenvetoihin joista oon kans kärsinyt lähes joka ilta ja yö.
-
- Kitisijä
Mä jo vinkkasin, että mun on elintärkeää olla maanantaina jossain muualla kuin sairaalassa letkuissa. En kerro enempää, paitsi että ei ole kyse pillusta. Riskaabelia tasapainottelua. Mulle tyypillinen tuuri, että just nyt sydän reistaa eka kertaa elämässä. Nyt kuitenkin sanon, että jo kaksi hörppyä tequilaa eli cactus whiskeytä parantaa oloa huomattavasti.Stinky kirjoitti:Gat, lääkäriin siitä. Älä ole typerä äläkä tollain leiki hengelläs!!!.
Oh the irony.Gat kirjoitti:Mä jo vinkkasin, että mun on elintärkeää olla maanantaina jossain muualla kuin sairaalassa
PS. Olmeca on parempaa kuin dos dedos, joka on IMO kuin tärpättiä joisi.
-
- Kitisijä
7 nitroa? Vähän sama kun ottais 12 Buranaa yhteen päänsärkyyn kerralla, ei huva!
Gattaca; mene jo. Lääkäriin siis.
Gattaca; mene jo. Lääkäriin siis.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Muistaakseni pallolaajennetulle tutulle annetiin ohje, että jos tarvitsee ottaa kolmas nitro, niin samalla soitat ambulanssin. Eli 7 nitroa on helvetisti.
Ai niin. Sun pitää olla jossain manantaina. Ruumishuoneella lakanan alla? Silloin sulla kyllä jää loppuvuoden pystytisumisut näkemäti.
Ai niin. Sun pitää olla jossain manantaina. Ruumishuoneella lakanan alla? Silloin sulla kyllä jää loppuvuoden pystytisumisut näkemäti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kamoon, asiat tärkeysjärjestykseen. Ei pidä antaa pienten vastoinkäymisien, kuten kuoleman, sotkea jo sovittuja menoja.Pulkannaru kirjoitti:Ai niin. Sun pitää olla jossain manantaina. Ruumishuoneella lakanan alla? Silloin sulla kyllä jää loppuvuoden pystytisumisut näkemäti.
-
- Kitisijä
Ne on homoille kuten Joudenille ja Manajaalle nuo ohjeet paketissa.Pulkannaru kirjoitti:Muistaakseni pallolaajennetulle tutulle annetiin ohje, että jos tarvitsee ottaa kolmas nitro, niin samalla soitat ambulanssin. Eli 7 nitroa on helvetisti.
Kai Ketorinpaketissakin on, että yksi tabu tunnissa. Minä nielasen krapulaan viisi kerralla.
Nyt on ihan hyvä olo. Mielenkiintosita, että Manaajan mukan joku Tequíla on parempaa kuin Kaksisormee. Ei saa Orimattilasta.
P.S. Pilluu mulle anyone? Superior?
Muah. Kunnossa se onGat kirjoitti:
P.S. Pilluu mulle anyone? Superior?

-
- Kitisijä
Tuo on ihan perseestä. Ensin pelotellaan kuolemalla ja sitten känniääliö nostaa taas päästään. On se hyvä, että Gattiksella ei ole lapsia tai perhettä, niitäkin se varmaan pelottelisi kaikenlaisella paskalla.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Sammuin hetkeksi.Riemumieli kirjoitti:Tuo on ihan perseestä. Ensin pelotellaan kuolemalla ja sitten känniääliö nostaa taas päästään. On se hyvä, että Gattiksella ei ole lapsia tai perhettä, niitäkin se varmaan pelottelisi kaikenlaisella paskalla.
Mutta minusta tuo oli Miehekästä naurua päin Kuoleman karvaista pärstää. Ihailin sitäkin, kun kuoleva koiramme viimeisenä iltanaan nuuhki aivan poikkeusinnolla narttujen pissajälkiä.
Nyt on kohtuuolo, mutta vähän omituisesti vielä ottaa Sieltä.