Miehet on käsittämättömän tolloja. Oon huomannu että mä oon sukukuntani ainoa edustaja joka on tajunnu tän homman, että pidetään se suu kiinni ja toimitaan, eikä aleta tavalla tai toisella kyselemään tai vinkumaan jonkin sellaisen homman perään, jossa sukupuolten välinen erilaisuus ja tietynlainen hommien haltuunoton dominanssi biologisperusteisestikin jo korostuu.
Miehet on vässyköitä. Minä olen rautaa. Penikseni dominoi.
NuoriD kirjoitti:Eli kysäiset vaimolta, miten olisi naida napsuttamisen kanssa?
Tuota lainia käyttää lähinnä kuNppani. Itse puhun monesti täynnä olevista kasseista ja pyydän mahdollisuutta tyhjentyä muuten kuin itsepalveluna. Vetoan siis lähimmäisenrakkauteen.
bliss kirjoitti:
Ei. Mainitsin tuolla jossain edellä spontaanin seksin. Jota ei taatusti ole eikä tule tökeröillä ilmaisuilla tai tissien kourimisella.
Sä oot vaikee
Ei saa sanoa mitään eikä koskea tisseihinkään.
Pitää vain luoda merkitsevä katse Kauniit ja rohkeat tyyliin?
bliss kirjoitti:
Ei. Mainitsin tuolla jossain edellä spontaanin seksin. Jota ei taatusti ole eikä tule tökeröillä ilmaisuilla tai tissien kourimisella.
Sä oot vaikee
Ei saa sanoa mitään eikä koskea tisseihinkään.
Pitää vain luoda merkitsevä katse Kauniit ja rohkeat tyyliin?
Manaaja kirjoitti:Oon huomannu että mä oon sukukuntani ainoa edustaja joka on tajunnu tän homman, että pidetään se suu kiinni ja toimitaan, eikä aleta tavalla tai toisella kyselemään tai vinkumaan jonkin sellaisen homman perään, jossa sukupuolten välinen erilaisuus ja tietynlainen hommien haltuunoton dominanssi biologisperusteisestikin jo korostuu.
Miehet on vässyköitä. Minä olen rautaa. Penikseni dominoi.
En mä nyt sitä omavaltaista peniksen haltuunottoa dominoinniksi sanoisi. Runkkaukseksi sitä yleensä kutsutaan.
En tiedä olenko ainoa sukukuntani edustaja, joka on tajunnut sen että kaikki naiset ovat yksilöitä ja yhden kanssa toimii yksi asia ja toisen kanssa toinen.
Parhaiten on mieleen jäänyt erään kaverin bileissä tapaamani nuoren uskisneidon toive "Mä haluaisin laulaa virsiä ensi yönä, mutta mun sormet on niin huonossa kunnossa.. että tulisitko kääntämään sivuja ja laulettais sitten yhdessä?". Ja seurasihan siitä jonkinlaista korkeaveisuuta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onks mahiksii? Oisko meillä mitään settii/sutinaa? Miten ois pikku *omavalintainen sana*? Nää on niitä joitain vaihtoehtoja, kun en viitsi keksiä mitään romanttista tai hauskaa.
Joskus olen härski ja esmes painotan kassien olevan aivan liian painavat yhdelle miehelle kunnialla kannettavaksi tai vaikka että ei huvittais pelkästään runkatakaan. Näitä silloin, kun akka ei ole herkillä ja voi ottaa vastaan suoraa puhetta. Ja kyllä joskus mennään ilman puheita. Nää vaihtelee niin paljon...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP kirjoitti:"Anna sitä sun kuumaa, tiukkaa, kosteaa pilluas"
" Ota (tähän joku tosi ihku naista alentava sana lisänä) housut pois ja pyllistä!"
Voi hitsin hitsi. Just sen ihanimman suusta nää kyl kostuttais. Oli junttia tai ei. Jokainen tyylillään.
Joo, jokainen tyylillään, mutta siis "anna pillua" ei mua naurata huumorina. Jos se jonkun oikealla äänensävyllä ja mausteilla ja tilanteessa jonkun simpukan kostuttaa niin sehän ei silloin ole huumoria vaan peliliike.
Toimistorotta kirjoitti:Joo, jokainen tyylillään, mutta siis "anna pillua" ei mua naurata huumorina. Jos se jonkun oikealla äänensävyllä ja mausteilla ja tilanteessa jonkun simpukan kostuttaa niin sehän ei silloin ole huumoria vaan peliliike.
Ei kai kyse ollutkaan huumorista, vaan naimisesta? Ja vieläpä niin, että puhutaan aviollisista velvollisuuksista, susipareja ja yhden yön sankaritekoja ei lasketa.
Toimistorotta kirjoitti:En mä nyt sitä omavaltaista peniksen haltuunottoa dominoinniksi sanoisi. Runkkaukseksi sitä yleensä kutsutaan.
Olet oikeassa. Näin yleensä käy kun nainen joutuu kysymään sinulta "Onks se jo siellä?"
En tiedä olenko ainoa sukukuntani edustaja, joka on tajunnut sen että kaikki naiset ovat yksilöitä ja yhden kanssa toimii yksi asia ja toisen kanssa toinen.
Vissiin jostain Alex Comfortin kirjallisuudesta opittua stereotyypitetyn vässykkämäistä sananhelinää tämä.
Toimistorotta kirjoitti:Joo, jokainen tyylillään, mutta siis "anna pillua" ei mua naurata huumorina. Jos se jonkun oikealla äänensävyllä ja mausteilla ja tilanteessa jonkun simpukan kostuttaa niin sehän ei silloin ole huumoria vaan peliliike.
Ei kai kyse ollutkaan huumorista, vaan naimisesta?
Se muuttui huumorista puhumiseksi tuolla kymmenkunta viestiä sitten.
Toimistorotta kirjoitti:Word. Tuollaiset ovat ha-ha-hauskoja nimenomaan niiden mielestä, joilla ei ole huumorista pienintäkään tajua tai hajua.
Toimistorotta kirjoitti:En tiedä olenko ainoa sukukuntani edustaja, joka on tajunnut sen että kaikki naiset ovat yksilöitä ja yhden kanssa toimii yksi asia ja toisen kanssa toinen.
Jonkinlainen maailmanennätys tässä nyt tehtiin. En vain oikein tiedä millä alalla.