Stinky kirjoitti:
Illalla tulee systerin frendi ja meitsi hemmottelee itteään kokovartalohieronnalla. Uu jeah!
Uu jeah! Maksaako se edes siitä, että katselee sua hieromassa itseäsi? Paljonko?
McJanne kirjoitti:itse Mestari torotti koko allekirjoittaneen ottelusarjan ajan nokan edessä toimitsijapöydän takana ja oli kuulemma jäänyt naama mieleen. Voevoe.
Haluaako sekin vetää sua pataan? Voevoe.
Mä kävin hieronnassa. Huomasi taas, ettei ahkerakaan venyttely pidemmän päälle riitä pitämään lihaksia iskussa, jumia löytyi vähän joka puolelta niskasta nilkkoihin. Nyt vanhakin taas nuortui hetkeksi...
Ne kaupan värinpoistot on ihan samaa mitä kampaajatkin käyttää, varsinkin kun napsii hyllystä jonkun tutun kampaamomerkin kuten Wella tai Schwarzkopf.
Mulla on supertylsää, sairastaminen on syvältä ja poikittain. Huomenna aion kyllä raahautua kouluun, vaikka sitten henki menis...
Niin ja sokerilakko alkaa vaikuttaa, olisin päivällä voinut vaikka tappaa irtokarkeista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika kirjoitti:Haluaako sekin vetää sua pataan? Voevoe.
Haluatko sinäkin? Voevoe.
Kun sanotaan, että jonkun naama jäi mieleen, tarkoitetaan usein juurikin sitä että sanonnan kohdetta pelotellaan väkivallan uhkalla. Kontekstisi sopi tähän ajatukseen niin hyvin että oli pakko pukea ajatus hauskoiksi sanoiksi. Voevoe.
Vesper kirjoitti:Ne kaupan värinpoistot on ihan samaa mitä kampaajatkin käyttää, varsinkin kun napsii hyllystä jonkun tutun kampaamomerkin kuten Wella tai Schwarzkopf.
Minäpäs kokeilen kunhan kerkiän. Tukka se vaan on, uusiutuva luonnonvara ja niin poispäin!
Tänään ois suvikumien vaihto. Pulttipyssy laulamaan.
Ja sitten pihalle pitää tehdä kanssa jotain. Jos aloittais pikkuhiljaa.. Ja kompostit pitää tänään tsekata talven jäljiltä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss kirjoitti:Tosi kiva. Poikaselle nousi yhtäkkiä kuume, melkein 39°
Ihan persevirus liikkeellä, meilläkin nous yhtäkkiä välille 39-40. Parissa päivässä tervehty, mitä nyt toinen rupes just yskimään keuhkojaan pihalle...
Telkkarista tulee joku treffit pimeässä. Kauheeta tota nussivaa maailmaa kun imutellaan jo ekoilla treffeillä ihan estoitta. Ja vielä kameroiden edessä.
Manaaja kirjoitti:Telkkarista tulee joku treffit pimeässä. Kauheeta tota nussivaa maailmaa kun imutellaan jo ekoilla treffeillä ihan estoitta. Ja vielä kameroiden edessä.
Manaaja kirjoitti:Telkkarista tulee joku treffit pimeässä. Kauheeta tota nussivaa maailmaa kun imutellaan jo ekoilla treffeillä ihan estoitta. Ja vielä kameroiden edessä.