Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
milli

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja milli »

masa kirjoitti:Meinasin mainita samaisen lafkan maineesta myös, mutta ajattelin olla maalailematta piruja seinille :P
Juuh, itsekin olen kuullut tarinoita, mutta sitten taas omat kokemukset ovat varsin hyvät. Toivottavasti myös pysyvät hyvinä.
milli

Elppis kirjoitti:1195€

Kääk - miks ostaa Suomisoffasta, jos on kuitenkin varaa pistää rahaa kalusteisiin.
Koska sieltä löytyi mieluisin?
edit: siis mihin oli varaa :) Kyllähän mm Kruunukalusteessa olisi ollut vaikka mitä ihanuuksia, mutta sitten loppui jo budjetti kesken.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Fiskars mikälie leikkurin jatkovarteen sahan n 20€.
Edellinen saha lie maalla, tai sitten hyvässä tallessa. Jälkimmäinen on tod.näk vaihtoehto.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Nojoo, eipä tarvinnut odotella niitä huonekaluja, juuri tuli viesti, että tuotteet ovat noudettavissa, vaikka vasta viikolla 17 piti olla :D
milli

^ :)
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Mitä tästä opimme? Toimistorotan ja Masan kavereitten asiakastiedoissa lukee takuulla "asiakas on mulkku" tai sitten ne ovat niitä "tuttujen tuttuja" joille aina sattuu kaikenlaista. :)

Miten on mahdollista, että kaikkien fobioiden ja pseudotieteiden maisteri Pertti-rivarini naapurit ovat aina hulluja, ei ole kuullut Suomisoffan toimitusajoista, takuista ja laadusta?

http://tinyurl.com/y3dnswb
milli

Ikäviä kokemuksia näemmä tuosta suomisoffasta monella. Itse olen ostanut sieltä muutama vuosi sitten sängyn, jonka kanssa ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Muistan kyllä ystävättären odotellaan sieltä tilaamaansa sohvaa pienen ikuisuuden.
Täytyy toivoa, että tuotteet ovat kunnossa ja oikeat kun käymmä ne noutamassa. Huih.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Orvokkeja ja multaa.
milli

^ihanaa :)
odotan innolla, että itsekin pääsen hankkimaan kukkia.. ja tekemään istutuksia
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:^ihanaa :)
odotan innolla, että itsekin pääsen hankkimaan kukkia.. ja tekemään istutuksia
Ei kukkia, hyötykasveja (vaikka on kukistakin hyötyä koska ne ilostuttaa). Viime vklna kylvin basilikat ja tomaatit, nyt ois jo purkkeja ruohosipulille ja rucolalle. Nyt ne kylvetyt itää jo :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

En mäkään ole koskaan kuullut suomisoffasta mitään positiivista. En ostaisi, vaikka täälläkin juuri oli joku varastontyhjennys ja halvalla olis lähtenyt. Yleensä shoppaan Iskussa, koska täällä ainakin se palvelu on erinomaista ja sitten yhdestä pienemmästä paikallisesta puljusta.
milli

annepa kirjoitti:Ei kukkia, hyötykasveja (vaikka on kukistakin hyötyä koska ne ilostuttaa). Viime vklna kylvin basilikat ja tomaatit, nyt ois jo purkkeja ruohosipulille ja rucolalle. Nyt ne kylvetyt itää jo :)
Mä ajattelin ostaa ihan ruokakaupasta jotain yrttejä ja iskeä ne isoon laakeaan ruukkuun/vatiin kasvamaan, basilika ja persiljan kyllä itsekin kasvatettuna kasvaa nätisti.

Äiti toi eilen plantagenista jotain siemeniä, varmaan on tarkoitus laittaa nyt yhteiset siemenet itämään. Sieltä löytyy kans noi rucolat ja ruohosipulit :) Voi laitta ihan eri tavalla yrttejä kasvamaan, kun tulevassa kodissa on asunnon levyinen lasitettu partsi.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hitto mä tahtoisin kasvattaa jotain, mutta ne kissapirut syövät kaikki kasvit, joita en laita useiden metrien korkeuteen. Ja jos laitan, unohdan kastella niitä...
annepa
Kitisijä

milli kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ei kukkia, hyötykasveja (vaikka on kukistakin hyötyä koska ne ilostuttaa). Viime vklna kylvin basilikat ja tomaatit, nyt ois jo purkkeja ruohosipulille ja rucolalle. Nyt ne kylvetyt itää jo :)
Mä ajattelin ostaa ihan ruokakaupasta jotain yrttejä ja iskeä ne isoon laakeaan ruukkuun/vatiin kasvamaan
Näissä on joskus ollu ongelmana se että ne kasvihuoneella ylikastellaan. Ei oikeen meinaa sit menestyä. Mutta luulis että tuottajissa on eroja.
milli kirjoitti: Voi laitta ihan eri tavalla yrttejä kasvamaan, kun tulevassa kodissa on asunnon levyinen lasitettu partsi.
Minä en jaksanu partsille väkertää mut nyt on sadan neliön piha! Mittasin eilen! Pihalla on hiekkalaatikko josta tulee yrttimaa. Toisen vois laittaa koirakopin katolle kun saa ensin sen kopin rakennettua. Ja piha on aidattu joten aidanreunaan voi laittaa parveke- tms laatikoita täynnä juttuja. Mut ei nyt ahnehdita, laitetaan ensin nuo mitä nyt on siemeniä ja ostetaan joku amppelimansikka tms.

Eilen ostin 3 rullaa jänisverkkoa, ruohosakset ja talkooruuat ja -juomat.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jos ei jaksa itse siemenestä kasvattaa, kannattaa kaupan sijaan vierailla jossain puutarhalla ja ostaa yrtit sieltä. Mä teen näin, kun en jaksa koulia ja siirrellä itämisen jälkeen viileisiin vahvistumaan, paikallinen puutarhayrittäjä tekee nää mun puolesta.

Mutta siis ostin Hulliksilta muutaman levyn, hiuslakkaa ja ihania Maison Belle -pesuaineita :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Ginasta tarttui mukaan pari paitaa, bling-korvikset ja muutamat rannekorut. Vero Modasta ostin maailman ihanimmat farkkuhaaremipöksyt :h: Se oli rakkautta ensikatseella. Nyt on sit lauantain kiksubileisiin vaatteet :)
annepa
Kitisijä

Vesper kirjoitti:Jos ei jaksa itse siemenestä kasvattaa, kannattaa kaupan sijaan vierailla jossain puutarhalla ja ostaa yrtit sieltä. Mä teen näin, kun en jaksa koulia ja siirrellä itämisen jälkeen viileisiin vahvistumaan, paikallinen puutarhayrittäjä tekee nää mun puolesta.
No eipä tullut edes mieleenkään! Teenkin just näin lopuilla yrteillä, kiitos!
Vesper
Kitisijä

Kävin taas Hulliksilla: Keittiöliina, paistopinsetit, marinaadipullo, muffinssivuoka, "roskakori" kylppäriin, läjä mausteita, säkki pistaasipähkinöitä ja legginsit.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Purnukkateline suihkuun ja 2kg ilmakuivattua poronpaistia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Polkupyörän ja kaks ihanaa hyllyä.
Vesper
Kitisijä

Tanssimaton ja pelin pleikkarille (vihdoin!), pikkiriikkiset kaiuttimet ja subbarin kylppäriin ämppärille ja jonkun tyttöjen ilta -leffasetin.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

iRobot Roomba 520 hulluilta päiviltä. Kerrassaan mainio laite!
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ostin M&S:ltä kivan kesäleningin.

Onneksi sovitin, sillä sovittamatta olisin ostanut 14-vuotiaiden koon ja se olisi ollut liian iso. 13-v koon kolttu on kuin minulle tehty.

http://www.marksandspencer.com/Cotton-V ... d=core&rh=

Lisäys: Ihmeellisiä telttakokoja lapsille, en voi muuta sanoa, sillä en tosiaan ole NIIN pieni.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kreitsu kirjoitti: Lisäys: Ihmeellisiä telttakokoja lapsille, en voi muuta sanoa, sillä en tosiaan ole NIIN pieni.
Eiks esim. naisten keskimitta Euroopassa ole siinä 165cm:n paikalla ja neljätoistavuotiaat lienee useimmiten täyskasvusia?

( http://blogit.menaiset.fi/olennaisilta- ... -tilittaa/ )
milli

reilut 60m2 Pergon italaista pähkinälaminaattia.