Mut hei, kuulkaas! Kai kaikki väijyy kahden kauneinta fudista pelaavan jengin tokan osan tänään tittidiiii tunnin päästä?!
Ei Nybondasta tarvi vaihtaa, sehän kasasi hyvän joukkoeen (Nokan valintojen mukaan). Nokka tässä pitäisi pihalle laittaa.exPertti kirjoitti:Kenethän he seuraavaksi vaihtavat urheilutoimenjohtajaksi? Mobergin?![]()
Kyllä, valmennus vaan floppasi ja pahasti.exPertti kirjoitti: Normaalisti sanoisin, että sellaista on elämä ja ensi vuonna uudestaan. Mutta tänä vuonna olisi ollut aineksia vaikka mihin.
Dumis kirjoitti:Mitä saat kun lähdet peruuttelemaan joukkoeella joka teki runkosarjassa eniten maaleja ja elää taklauksista?
Onnea Jergukselle Espoossa, mulle olis käynyt, mutta mä en olekaan valmentamassa tai mitään muutakaan hommailemassa joukkoeen kanssa kuin kannustamassa. Ehkä ne kuuluisat viimeiset mahdollisuudet ovat käytetty jo ja kyllä nykyään sponsoritkin saattanevat sanoa asiaan mielipiteensä.Kai Nalo kirjoitti:Mitä sanoo palstan nordis-siipi?
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/20100 ... 9_jk.shtml
Oletko sä koskaan asunut Turussa? Jos et, niin tuo on kertakaikkinen, tyyperryttävä ja hirvittävä perversio.ninnithequeen kirjoitti:Hunajata hunajata hunajata mulle! HPK on piece of cheese.
Ah niitä wanhoja hyviä aikoja kun K-E pelasi wanhassa ladossa. Silloin jääkiekko oli vielä hauskaa. Kerran kävin uudella areenalla ja siihen loppui SM-liigan seuranta.ninnithequeen kirjoitti:Ja sillon Kiekko-Espoo ees tainnu olla liigassa.
Tämä on nyt jotenkin vielä hirvittävämpi perversio kuin saatoin kuvitellakaan.ninnithequeen kirjoitti:Mä oon aina ollu TPS-fani. Tai no teini-ajoista. Kaikki muut oli Jokerifaneja, HYI!
Älä ny viitti. Sä oot lakimies JA Jokerifani? Oh dear God.Toimistorotta kirjoitti:Tämä on nyt jotenkin vielä hirvittävämpi perversio kuin saatoin kuvitellakaan.ninnithequeen kirjoitti:Mä oon aina ollu TPS-fani. Tai no teini-ajoista. Kaikki muut oli Jokerifaneja, HYI!
Mikä ihmeen jokerifani? Minä olen ollut Lathoonissa teinipoikana katsomassa kun Kiekko-Espoo nousi liigaan. Yks väittää olevansa espoolainen ja on TPS-fani. Kas kun et ruotsin maajoukkuetta kannata MM-kisoissa.ninnithequeen kirjoitti:Jokerifani? Oh dear God.