Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ilves hävis divarijengille :cry:

Mut hei, kuulkaas! Kai kaikki väijyy kahden kauneinta fudista pelaavan jengin tokan osan tänään tittidiiii tunnin päästä?!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kyl nyt ekaa kertaa kaipais hjallista nordikselle huutamaan naamapunaisena; "You're fired".

Saatana.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ihan kamala ilta, byhyyyyyyyyyyyy.
Dumis

Jatkan vielä analyysiani kaudesta ja syiden kaivelemista;

Mitä saat kun lähdet peruuttelemaan joukkoeella joka teki runkosarjassa eniten maaleja ja elää taklauksista?

v: Neppailujengin jolla on punaiset nutut. Hyi vittu.
Dumis

exPertti kirjoitti:Kenethän he seuraavaksi vaihtavat urheilutoimenjohtajaksi? Mobergin? :)
Ei Nybondasta tarvi vaihtaa, sehän kasasi hyvän joukkoeen (Nokan valintojen mukaan). Nokka tässä pitäisi pihalle laittaa.
exPertti kirjoitti: Normaalisti sanoisin, että sellaista on elämä ja ensi vuonna uudestaan. Mutta tänä vuonna olisi ollut aineksia vaikka mihin.
Kyllä, valmennus vaan floppasi ja pahasti.
Dumis kirjoitti:Mitä saat kun lähdet peruuttelemaan joukkoeella joka teki runkosarjassa eniten maaleja ja elää taklauksista?
Dumis

Lainaan erään nimimerkin kirjoitusta jatkiksesta, koska on osuva ja humoristinen;

"Toiveeni valmennusryhmäksi:

- Ykkösvalmentaja: Raimo Summanen
- Kakkosvalmentaja: kuka tahansa, joka ymmärtää jääkiekosta jotain, tulee Summasen kanssa toimeen, osaa peluuttaa eikä vain patsastele
- Kolmosvalmentaja: kuka tahansa psykiatrian erikoislääkäri, joka osaa hoitaa kuntoon ykkösvalmentajan ja joukkueen/organisaation työntekijöiden välille syntyvät konfliktit. Lisätoimenaan tämä kolmosvalmentaja voisi juurta jaksain selvittää joukkueen ylintä johtoa myöten, miksei joukkueen henkinen kantti kestä kauden tärkeimmissä peleissä. Hän voisi samalla toimia myös joukkueen lääkärinä.
- Maalivahtivalmentaja: vaikkapa Jukka Ropponen, koska asiantuntijat häntä hehkuttavat

Näiden järjestelyiden johdosta Sakari Lindforsille jäisi ainoastaan joukkueenjohtajan vakanssi. Mielellään hänetkin tietysti voisi potkaista pihalle, mutta lienee selvää, että hänelle on jostain syystä laadittu loppuelämän pituinen sopimus (tunteekohan urheilun historia vastaavaa tapausta?). Jos Sakarille tulee aika pitkäksi, hänen tehtäväkseen voisi antaa vaikkapa laatia lista "100 000 maailman kauneinta naista". Siinä riittäisi pakerrettavaa useammankin kauden ajaksi."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kello 23 El Clasico..vai miten se kirjoitetaankaan. Melkein pakko katsoa, vaikka se tietää yöunien jäämistä viisituntisiksi :? Veikkaan 2-2. Mites muut?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis

Kai Nalo kirjoitti:Mitä sanoo palstan nordis-siipi?
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/20100 ... 9_jk.shtml
Onnea Jergukselle Espoossa, mulle olis käynyt, mutta mä en olekaan valmentamassa tai mitään muutakaan hommailemassa joukkoeen kanssa kuin kannustamassa. Ehkä ne kuuluisat viimeiset mahdollisuudet ovat käytetty jo ja kyllä nykyään sponsoritkin saattanevat sanoa asiaan mielipiteensä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Turussa järjestellään vuosikymmenen suurinta pommia sm-liigassa. TPS johtaa 33 minuutin kohdalla 5-1 JYPiä.. :shock:

Edit 6-1

Liigan toiseksi pienimmällä pelaajabudjetilla!
Dumis

Saattaa tulla vielä HPK-TPS-vinaali :shock: :shock:
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Jumalauta mikä työ Suikkaselta. Runkosarjan voittajaa ja Lukkoa suvereenisti pataan ja finaaleihin tost noin vaan. Käsittämättömän kova suoritus.

Se on HPK-TPS finaalit. Runkosarjan viides vastaan kuudes! :jee:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hunajata hunajata hunajata mulle! HPK on piece of cheese.
ninnithequeen

^Vittuiletsä? Meil on ollu semmonen sota jääkiekosta tuol Facebookissa et huhhuh :D
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

ninnithequeen kirjoitti:Hunajata hunajata hunajata mulle! HPK on piece of cheese.
Oletko sä koskaan asunut Turussa? Jos et, niin tuo on kertakaikkinen, tyyperryttävä ja hirvittävä perversio.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Ei, kyllä se on jopa turkulaiselle perversio.
ninnithequeen

Mä oon aina ollu TPS-fani. Tai no teini-ajoista. Kaikki muut oli Jokerifaneja, HYI! Ja sillon Kiekko-Espoo ees tainnu olla liigassa. (kaikki aina ihmettelee miks en oo Blues-fani)

Ja mummu oli Turust :leuhka:
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

ninnithequeen kirjoitti:Ja sillon Kiekko-Espoo ees tainnu olla liigassa.
Ah niitä wanhoja hyviä aikoja kun K-E pelasi wanhassa ladossa. Silloin jääkiekko oli vielä hauskaa. Kerran kävin uudella areenalla ja siihen loppui SM-liigan seuranta.
Toimistorotta

ninnithequeen kirjoitti:Mä oon aina ollu TPS-fani. Tai no teini-ajoista. Kaikki muut oli Jokerifaneja, HYI!
Tämä on nyt jotenkin vielä hirvittävämpi perversio kuin saatoin kuvitellakaan.
Dumis

Tukkajukka -sä saat potkut!

Kerholaiset fanit oli jo Jukkista laittamassa pihalle, kun joukkoe vaelteli pimeän rajamailla. Tällaistä tää jääkiekko on.
ninnithequeen

Toimistorotta kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä oon aina ollu TPS-fani. Tai no teini-ajoista. Kaikki muut oli Jokerifaneja, HYI!
Tämä on nyt jotenkin vielä hirvittävämpi perversio kuin saatoin kuvitellakaan.
Älä ny viitti. Sä oot lakimies JA Jokerifani? Oh dear God.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mihin aikaan finaali on?
Toimistorotta

ninnithequeen kirjoitti:Jokerifani? Oh dear God.
Mikä ihmeen jokerifani? Minä olen ollut Lathoonissa teinipoikana katsomassa kun Kiekko-Espoo nousi liigaan. Yks väittää olevansa espoolainen ja on TPS-fani. Kas kun et ruotsin maajoukkuetta kannata MM-kisoissa.