Tiistai
Re: Tiistai
^
Vituttaa sekin että pankista en saa lainaa kaksioon. Toki se riippuis yksiön pohjasta et mahduttasko me kissojen kans sinne mut..
Typerää maksaa vuokraa enemmän kun lyhentäis lainaa..
Mulla hajoo pää. Anteeks kun valitan ja itken nyt täällä. On vaan niin paha olo ja toivoton
Vituttaa sekin että pankista en saa lainaa kaksioon. Toki se riippuis yksiön pohjasta et mahduttasko me kissojen kans sinne mut..
Typerää maksaa vuokraa enemmän kun lyhentäis lainaa..
Mulla hajoo pää. Anteeks kun valitan ja itken nyt täällä. On vaan niin paha olo ja toivoton
Aika lähellä, paitsi että pidempiaikainen ystävä.Dumis kirjoitti:Se tapaili jotain akkelia ja sitten sopivat etäkautta alkavansa seukkaa ja yhtäkkiä akka vetäs liinat kiinni, näin veikkaan ma.RP kirjoitti:Siis mitä häh?Manaaja kirjoitti:Nimittäin seurustelin juuri reilun vuorokauden naisen aloitteesta, ja sitten sainkin jo kenkää. En ehtinyt nähdä tyttöystävääni kertaakaan seurusteluaikanamme. Enkä edes riidellä! Voi pahus.
-
- Kitisijä
Kaveri kehuskeli Facebookissa, että 28 päivää kesälomaan. Laskin omat päiväni huvikseni... 130 päivää kesälomaan. Sehän on ikuisuus!
-
- Kitisijä
Mul ei ole edes hemmetti vielä vahvistettu kesälomia! Melko perseestä, ettenkö sanois. Mut jos menee läpi niinkuin pyysin, niin sitten on 12 viikon päästä loma. (Päiviä en edes viitsi vielä laskea.)swirl kirjoitti:Kaveri kehuskeli Facebookissa, että 28 päivää kesälomaan. Laskin omat päiväni huvikseni... 130 päivää kesälomaan. Sehän on ikuisuus!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Miul taitaa olla kanssa jotain tuommoista, ainakin ens kuun 28 jään lomilleswirl kirjoitti:Kaveri kehuskeli Facebookissa, että 28 päivää kesälomaan.
-
- Kitisijä
^Mut mä sitten nauran paskaisesti syyskuussa, kun muut on jo lomansa pitäneet ja mä lennän kauas pois lämpimään
-
- Kitisijä
Mä toivon että saisin lomarahoja, eikä virma vie niitä määräaikaisuuden rikkomisen sanktiona - lennän siinä tapauksessa viikolla 20 jo lämpimään! (Stinky, tuu mukaan!)swirl kirjoitti:^Mut mä sitten nauran paskaisesti syyskuussa, kun muut on jo lomansa pitäneet ja mä lennän kauas pois lämpimään
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Voiko ne lomarahat oikiasti viiä noinElppis kirjoitti:Mä toivon että saisin lomarahoja, eikä virma vie niitä määräaikaisuuden rikkomisen sanktiona - lennän siinä tapauksessa viikolla 20 jo lämpimään! (Stinky, tuu mukaan!)swirl kirjoitti:^Mut mä sitten nauran paskaisesti syyskuussa, kun muut on jo lomansa pitäneet ja mä lennän kauas pois lämpimään
Kolme kuukautta lomaan. Onneksi töi on kuin huopatossutehdas kesällä. Teen ensin 1/10-teholla (nykyisen 1/4-tehon sijaan) töitä 2kk ja lähen sitten lomalle.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Toivottavasti eivät vie. Kuulostaa aika kohtuuttomalta. Mihin oot menossa?Elppis kirjoitti:Mä toivon että saisin lomarahoja, eikä virma vie niitä määräaikaisuuden rikkomisen sanktiona - lennän siinä tapauksessa viikolla 20 jo lämpimään!
-
- Kitisijä
Johonkin lämpimään, pääasia. Katselin tossa esim. Sardiniaa tai muutenkin Italiaa ja Portugalia. Yritän ottaa poikaa mukaan, mutta mies on sitä mieltä että mä lähtisin yksin, kunnon lomalle, jos vain saa työvuoronsa sumplittua.swirl kirjoitti:Toivottavasti eivät vie. Kuulostaa aika kohtuuttomalta. Mihin oot menossa?Elppis kirjoitti:Mä toivon että saisin lomarahoja, eikä virma vie niitä määräaikaisuuden rikkomisen sanktiona - lennän siinä tapauksessa viikolla 20 jo lämpimään!
Kuulostat ihan joltain eturauhasvaivamainokselta.McJanne kirjoitti:Samis, mutta mulla on pidempi!
"Nii siis toi suihku."
-
- Kitisijä
Potskilla olisi tilaa.Manaaja kirjoitti:Voi harmitus. Tajusin juuri että vappusuunnitelmatkin nollautuivat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Kuten myös, mutta kun en saa. Peruivat mokomat yt-neuvottelujen tuloksena. Potkivat myös porukkaa oikealta ja vasemmalta.Elppis kirjoitti:Mä toivon että saisin lomarahoja,
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Edes lomapalkan.Bluntly kirjoitti:Kuten myös, mutta kun en saa. Peruivat mokomat yt-neuvottelujen tuloksena. Potkivat myös porukkaa oikealta ja vasemmalta.Elppis kirjoitti:Mä toivon että saisin lomarahoja,
Jaahas. Näyttää vahvasti siltä että päästään rakentamaan. Nyt sitten perkeelenmoinen tarjouspyyntöhässäkkä päälle
-
- Kitisijä
Ostitko tontin?! Waumasa kirjoitti:Jaahas. Näyttää vahvasti siltä että päästään rakentamaan. Nyt sitten perkeelenmoinen tarjouspyyntöhässäkkä päälle
^ No siltä tämä vähän alkaa näyttämään, että tuli hankittua 1472 neliötä kalliota.
-
- Kitisijä
Taisin juuri syyllistyä seksuaaliseen häirintään työpaikalla
Kerro lisääElppis kirjoitti:Taisin juuri syyllistyä seksuaaliseen häirintään työpaikalla
-
- Kitisijä
Pikaisella kahvitauolla nautin banaanin keittiöpöydän ääressä. Toisella puolella pöytää istui M., n. 30v ikisinkku hieman pyöreähkö ja vähän omalaatuinen miespuolinen kollega. Ajatuksissani otin yli puolet banaanista kerralla suuhun ja puraisin, M. tukehtui kahviinsa (puhui minulle samanaikaisesti) ja sanoi "pistä se banaani pois"
-
- Kitisijä
Elppis: oma vikasi ja seksuaalista häirintää. Todella siveä nainen ei voi koskaan syödä banaania. Eikä imeskellä jätskipuikkoa. Tai laittaa sormea suuhunsa.Elppis kirjoitti:Pikaisella kahvitauolla nautin banaanin keittiöpöydän ääressä. Toisella puolella pöytää istui M., n. 30v ikisinkku hieman pyöreähkö ja vähän omalaatuinen miespuolinen kollega. Ajatuksissani otin yli puolet banaanista kerralla suuhun ja puraisin, M. tukehtui kahviinsa (puhui minulle samanaikaisesti) ja sanoi "pistä se banaani pois"
-
- Kitisijä
Jaaha. Oon varmaan oikein huippusuosiossa täällä työpaikalla, ku aloin kitisee työvuoroista..mutta toisaalta oon sitä mieltä että härkää pitää ottaa sarvista kiinni ja reiluus on tärkeää. Jep jep. Tästä hyvästä sain oikein palaverin aikaiseksi vappuaatolle..
No ehkäpä se laulutunti piristää.
No ehkäpä se laulutunti piristää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.