![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Mä karjahdin ja riehahdin eilisestä jatkoaikamaalista niin et lens Dr. Pepper-pullo ja pojan naamarasvat pöydältä, niksautin selkäni ja herätin pikkusen

Ei sun tarvii kaikkee ymmärtää. Suomipaita päällä jännään MM-kisoissa. Ja oon aina "pienten" maitten puolella. Se on kivaa ku joku yllättää voittamalla "ison" maan.Toimistorotta kirjoitti:Mikä ihmeen jokerifani? Minä olen ollut Lathoonissa teinipoikana katsomassa kun Kiekko-Espoo nousi liigaan. Yks väittää olevansa espoolainen ja on TPS-fani. Kas kun et ruotsin maajoukkuetta kannata MM-kisoissa.ninnithequeen kirjoitti:Jokerifani? Oh dear God.
Ylen sivuilta löytää aina varmimmin;ninnithequeen kirjoitti: Nyt ku sais sen MM-kisaohjelman jostain
Tämä muakin ihmetytti, kun olen ladossa omaa henkilökohtaista persettäni jäädyttänyt pelitolkulla ala-asteella. Ja kyllä ne sillon liigassa oli. Eikä meillä kukaan narreja kannattanut, pari tais kannattaa Hifkiä. Mutta ne nyt oli muutenkin vähän yksinkertasia.Toimistorotta kirjoitti:Mikä ihmeen jokerifani? Minä olen ollut Lathoonissa teinipoikana katsomassa kun Kiekko-Espoo nousi liigaan. Yks väittää olevansa espoolainen ja on TPS-fani. Kas kun et ruotsin maajoukkuetta kannata MM-kisoissa.ninnithequeen kirjoitti:Jokerifani? Oh dear God.
Mitäääää? Pikkarit ei infonnu! Tykkään!Dumis kirjoitti:Geetzu, mitäs sun pikkarit sanoo siihen että Ville Peltonen siirtyy HIFK:hon 97,9% todennäköisyydellä?
Vihdoinkin sais joukkoeelle henkisen johtajan. Ainoastaan pari jutskaa on tässä vielä "varmojen huhujen" mukaan pienenä esteenä.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mitäääää? Pikkarit ei infonnu! Tykkään!Dumis kirjoitti:Geetzu, mitäs sun pikkarit sanoo siihen että Ville Peltonen siirtyy HIFK:hon 97,9% todennäköisyydellä?
Niin, kyllähän tässä on vitutellut se peruuttelu ja neitikiekon tuoma lauluunlähtö. Ens kaudellakin jatketaan KJ:lla ja voit nyt jo alkaa rukoilemaan että ens kaudella nähtäisiin aggressiivinen ja kiekolliseen peliin pyrkivä HIFK, maalejahan nyt ladottiin eniten, mutta puolustuspeli jäädytti tunteet pois eli just voimalaitureiden menovedenJenny Daa-aah! ling kirjoitti:Selvä. Ei tästä ole kuin muutama viikko kun kiinnostus lätkään katos jonnekin... Ehkä mä elokuussa rupeen heräilemään.
Dumis kirjoitti:Geetzu, mitäs sun pikkarit sanoo siihen että Ville Peltonen siirtyy HIFK:hon 97,9% todennäköisyydellä?
masa kirjoitti:Kannattaako näistä jäähdyttelevistä viime vuosituhannen mestareista.Dumis kirjoitti:Geetzu, mitäs sun pikkarit sanoo siihen että Ville Peltonen siirtyy HIFK:hon 97,9% todennäköisyydellä?
Tuota johtajuutta nyt peräänkuulutan, Ville on johtanut Minskiä ja maajoukkoeenkin kipparina ollut ihan tarpeeksi. Ei varmana jäädy pleijjareissa ja osaa muutaman niksin jotka voi nuoremmilleen opastaa.Dumis kirjoitti:Vihdoinkin sais joukkoeelle henkisen johtajan.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mitäääää? Pikkarit ei infonnu! Tykkään!Dumis kirjoitti:Geetzu, mitäs sun pikkarit sanoo siihen että Ville Peltonen siirtyy HIFK:hon 97,9% todennäköisyydellä?
Dumis kirjoitti: Ei varmana jäädy pleijjareissa
Ai sitten '95?masa kirjoitti:Mun mielestä se taas on ollut viimeisissä arvokisoissa aina jäässä.Dumis kirjoitti: Ei varmana jäädy pleijjareissa
No sanotaan että paremminkin 2000 luvulla.Dumis kirjoitti:Ai sitten '95?masa kirjoitti:Mun mielestä se taas on ollut viimeisissä arvokisoissa aina jäässä.Dumis kirjoitti: Ei varmana jäädy pleijjareissa
Noita kaikkia edes muista kunnolla, mutta on niillä ehkä yhteensä niin paljon mitskuja kansainvälisiltä kentiltä kuin VP:llä, eli aika vitullisesti eri kategorian "vahvistus" olisi tulossa. Tämä tietty sillä odotuksella ettei VP ole täysin hajalla saapuessaan.masa kirjoitti:No sanotaan että paremminkin 2000 luvulla.Dumis kirjoitti:Ai sitten '95?masa kirjoitti: Mun mielestä se taas on ollut viimeisissä arvokisoissa aina jäässä.
TPS:ssä oli myös "kovia" liidereitä, ja niiden johdolla mentiin helvetin syvälle. Alatalo, Nurminen, Kiprusoff, Lehtinen, Eronen, Aalto, Lius. Kaikki vanhoja starboja joiden piti olla kova juttu.
Saavutuksia on joo, mutta täytyy muistaa että Peltonenkin on jo 37 vuotias.Dumis kirjoitti:aika vitullisesti eri kategorian "vahvistus" olisi tulossa.
Jep, 51 matsia 56:sta viime kaudella, eli ei ihan täysin paskana kuitenkaan voi olla. "Varmoina huhuina" on myös mainittu että haluaisi lopettaa uransa IFK:ssa ja mahdollisesti jotain pestiä oltaisiin ruuvamassa uran loputtua... Mutta nää on kaikki huhuja ja ans kattoo nyt että miten ruletti päättyy (tuleeko olleskaan)masa kirjoitti:Saavutuksia on joo, mutta täytyy muistaa että Peltonenkin on jo 37 vuotias.Dumis kirjoitti:aika vitullisesti eri kategorian "vahvistus" olisi tulossa.
Kyllä tässä on viimeiset vuodet naureskeltukin kun Hauhtosia sinne on roudailtumasa kirjoitti:On tota jo odotettukin. Mahtaa nikerileirissä olla ilo ylimmillään just nyt.
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/20100 ... 2_jk.shtml
Aika viritellä fiiwiksiä mömmön kisoja varten;Dumis kirjoitti:Ylen sivuilta löytää aina varmimmin;ninnithequeen kirjoitti: Nyt ku sais sen MM-kisaohjelman jostain
http://www.yle.fi/urheilu/lajit/jaakiek ... 07128.html