Vittu!? Siellähän se my nokia oli!? Siis oikeesti? Mitä vitun polkuja tuollaiset ovat?masa kirjoitti:Mulla toi My Nokiai löytyi valikosta Valikko --> Ohjeet --> My Nokia
Nyt on paska-tilaus poistettu. Kiitos!
Vittu!? Siellähän se my nokia oli!? Siis oikeesti? Mitä vitun polkuja tuollaiset ovat?masa kirjoitti:Mulla toi My Nokiai löytyi valikosta Valikko --> Ohjeet --> My Nokia
DTP. Ei tohon voi muuta sanoa.annepa kirjoitti:Vesper, joo, mut kun en luota että hoitaa ja pahimmassa tapauksessa, koska hän taas "unohtaa", koira jää hoitamatta. Että vähän on paskarako.
Down to party? Dexter the puppy?Vesper kirjoitti:DTP. Ei tohon voi muuta sanoa.annepa kirjoitti:Vesper, joo, mut kun en luota että hoitaa ja pahimmassa tapauksessa, koska hän taas "unohtaa", koira jää hoitamatta. Että vähän on paskarako.
Kävi mielessä.swirl kirjoitti:Dump the pig!
swirl kirjoitti:Dump the pig!
Halojaa Pertsa, toisen ihmisen menojen unohtaminen kertoo ihan tasan tarkkaan siitä, ettei niitä toisen ihmisen menoja koeta tärkeiksi. Oma napa jne.exPertti kirjoitti:Onko Annen ja Elpan miehillä tapana unohdella asioita aina vai mistä näin suuri ärsytys?
Vai onko kyse enemmänkin siitä, että ette tunne itseänne tärkeäksi kun teidän menojanne ei kunnioiteta/muisteta?
Eihän tässä mun menoista ollu kyse vaan hellun menoista! Hellulla oli meno 3.-4.6., menon nimi oli "koiran hoitoa, ei pitkiä työpäiviä". Se kyllä vaikuttaa mun menoihin tämä hellun meno, mut yleensä ainahan se aiheuttaa ongelmia jos ei tehä mitä luvataan.exPertti kirjoitti:Onko Annen ja Elpan miehillä tapana unohdella asioita aina vai mistä näin suuri ärsytys?
Vai onko kyse enemmänkin siitä, että ette tunne itseänne tärkeäksi kun teidän menojanne ei kunnioiteta/muisteta?
Juuri näin, ja tästä sanoinkin eilen puhelussa että "sinä se vaan et muista asioita jotka ei kosketa sun simpukkaa, vaikka ne ois kuinka tärkeitä mulle, että kiitti vitusti".Vesper kirjoitti:Halojaa Pertsa, toisen ihmisen menojen unohtaminen kertoo ihan tasan tarkkaan siitä, ettei niitä toisen ihmisen menoja koeta tärkeiksi. Oma napa jne.exPertti kirjoitti:Onko Annen ja Elpan miehillä tapana unohdella asioita aina vai mistä näin suuri ärsytys?
Mulle on, niin että tuu pääd hänen kannaltaan. Arvaa millainen haloo siitä tulis jos MINÄ en muistais jotain hänen sanomaa juttua tai menoa. Helvetti ois irti ja murjotus pitkäaikainen. No, sekin päivä saattaa kyllä tulla.exPertti kirjoitti:Tämä on vaan niin vuotta 1999.
Miehet eivät muista mitään (mihin ei liity hevosvoimat ja/tai seksi) eikä heteromies pidä kalenteria. Sillä ei ole mitään tekemistä rakastamattomuuden tai välinpitämättömyyden kanssa.
End of story.
Taas komppaan Perttiä, mikä mulla on?exPertti kirjoitti:Tämä on vaan niin vuotta 1999.
Miehet eivät muista mitään (mihin ei liity hevosvoimat ja/tai seksi) eikä heteromies pidä kalenteria. Sillä ei ole mitään tekemistä rakastamattomuuden tai välinpitämättömyyden kanssa.
End of story.
Homma hoitui viimein.NuoriD kirjoitti:Ja eihän siellä mitään tapahdu. Uusi jonotus käyntiin.NuoriD kirjoitti:No nyt pääsin läpi. Näkivät kyllä varaukseni, joka oli jäänyt vaiheeseen ja puhelinmyyjä sanoi, että näkee, että joku hoitaa asiaa....NuoriD kirjoitti:^Täältä töistä mä pääsen kyllä sivuille ongelmitta.
Mutta jotain vikaa vikaa tuolla tosiaan on. Täytyy soittaa myöh tänään kun ehtii, täytyy varata riittävästi aikaa..
"Odotattehan vielä, vastaamme mahdollisimman pian"
Taidan kohta lähteä Aurinkomatkojen pääkonttoriin vierailulle.
En mäkään, mutta sitä varten juuri omat ja toisen tärkeät asiat pitää laittaa muistuttamaan niin että muistaa.Toimistorotta kirjoitti:
Itse en muista koskaan mitään mikä ei ole kalenterissa, hälytyksellä. Antakee armoa, ootte te ennenkin antaneet.
Kai nyt edes eläinsuojelulaki koskee sentään miesparkojakin?NuoriD kirjoitti:Keppiä ja sähköpiiskaa, niin kyllä vanhakin koira oppii. Jos hyväksyy muistamattomuuden niin sama meno jatkuu.
DTP:tä en suosita vaan em. metodeja.
Eläinparat eivät pääse karkuun, miehet halutessaan pääsevät. Tuo täytyy tietysti aina ottaa huomioon...Toimistorotta kirjoitti:Kai nyt edes eläinsuojelulaki koskee sentään miesparkojakin?NuoriD kirjoitti:Keppiä ja sähköpiiskaa, niin kyllä vanhakin koira oppii. Jos hyväksyy muistamattomuuden niin sama meno jatkuu.
DTP:tä en suosita vaan em. metodeja.
HAH! Tässä se tuli! Käännetään katse toisen suuntaan ja katsotaan sitten, tuleeko sanomista!annepa kirjoitti:Mulle on, niin että tuu pääd hänen kannaltaan. Arvaa millainen haloo siitä tulis jos MINÄ en muistais jotain hänen sanomaa juttua tai menoa. Helvetti ois irti ja murjotus pitkäaikainen. No, sekin päivä saattaa kyllä tulla.exPertti kirjoitti:Tämä on vaan niin vuotta 1999.
End of story.
Tiedostan. Paitsi että en muista kaikkea ja käytän siksi kalenteria enkä ennen kaikkea tee lupauksia joita ei voi pitää.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Itse asiassa ihminen, joka itse muistaa kaiken reagoi kaikkein voimakkaammin ja epärationaalisemmin toisen muistamattomuuteen. Tämä pedantti ihminen voi itsekin olla varsin rasittava tapaus.
Koiran, aikuisenkaan, ei pitäisi olla yksin kuin 6-8h yhteen putkeen, minusta. Toisekseen, homma meni alun perin niin että minä ihmettelin että voihan hemmetti, mulla on se pääkurssi ja koira on vielä kakara johon hellu että "no kyllähän minä voin olla lyhyemmän päivän töissä niin sen ei tarvi olla yksin niin pitkään". Totesin että aijaa no eihän se sitten ole ongelma, ai kun kiva. Ai kun kiva tosiaan.Toimistorotta kirjoitti:Kyllä se melko heikoilla kantimilla on parisuhde jos koiran yksin oleminen kotona yhtenä päivänä kello 8-18 välisen ajan muodostaa DTP-luokan kriisin. Toki siis oikea ratkaisu koiranhoitokriisiin on dumpata potentiaalinen toinen hoitaja.
Annan armon koska olen itse samanlainen.Toimistorotta kirjoitti: Itse en muista koskaan mitään mikä ei ole kalenterissa, hälytyksellä. Antakee armoa, ootte te ennenkin antaneet.
Niin. Mulle tuli tämän luettuani valaistus. Hoksasin asian jonka kyllä olen tiennyt jo pitkään mutta en vain ole tullut ajatelleeksi. Toista ei voi muuttaa, itseään voi. Ei minun pidä odottaa toiselta samanlaista käytöstä kuin itselläni, minun pitää käyttäytyä samalla lailla kuin se toinen. Koska itseään voi muuttaa. Näin pystyn kyllä jatkossakin sitten hyväksymään toisen puutteet. Eli seuraavan piiitkän ajan kuluessa opettelen sanomaan että "hups, unohin".Elppis kirjoitti:HAH! Tässä se tuli! Käännetään katse toisen suuntaan ja katsotaan sitten, tuleeko sanomista!
Näin se varmaan on, mutta uskoisin että ei se kerrasta mene rikki - koirien muisti on ymmärtääkseni melkoisen huono ja ajantaju mahdottoman surkea. Sohva tai olkkarin matto voi toki mennä rikki.annepa kirjoitti:Koiran, aikuisenkaan, ei pitäisi olla yksin kuin 6-8h yhteen putkeen, minusta.
Nyt tarvittaisiin EW:tä sanomaan, että kaikki on hyvin ja elä ressaa. Ties vaikka kääntyisit deMellolaisuuteen ja löytäisit sisäisen sankarittaresi ja päätyisit Nokian pääjohtajaksi.En minä oo ketään dumppaamassa (ainakaan vielä), mietin vain yhtenä vaihtoehtona, varmaan siksi että olen niin vittuuntunut.... Tuo muistamattomuus on tosiaan luonteenpiirre, joskin ärsyttävä sellainen. On minussakin ärsytyksiä. Esimerkiksi pilkunnussinta.
On niillä huono ajantaju mut jotenkin ne kyllä muistaa ihmeellisiä asioita.Toimistorotta kirjoitti:Näin se varmaan on, mutta uskoisin että ei se kerrasta mene rikki - koirien muisti on ymmärtääkseni melkoisen huono ja ajantaju mahdottoman surkea. Sohva tai olkkarin matto voi toki mennä rikki.
Mulla on tapana aina vaahdota ja sit kun vitutus laantuu niin kaikki tuppaa olemaan hyvin. Katsotaan.Toimistorotta kirjoitti: Nyt tarvittaisiin EW:tä sanomaan, että kaikki on hyvin ja elä ressaa. Ties vaikka kääntyisit deMellolaisuuteen ja löytäisit sisäisen sankarittaresi ja päätyisit Nokian pääjohtajaksi.
Tämän kappaleen perustella on melko vaikea päätellä, että mihin suuntaan viiri kallistuu. Uskoisin, että OPK:n seuraaja saa riittävän kompensaation menetetystä vapaa-ajasta.annepa kirjoitti:Olisin Nokian johtajana varmaan aika hyvä mutt minä en kyllä HALUA johtajaksi. Edes team leaderiksi tai miksikään ihmisten esimieheksi. Tietysti jos siitä maksetaan tarpeeksi niin sitten.... Olen ihan horo O_o Ja toisaalta Nokiahan on vain yksi iso projekti, ei siinä käytännössä ollaa kenenkään esimiehiä vaikka teoriassa ollaan kaikkien. Että vois kyllä sopia mulle