Kiviäkin kiinnostaa
Re: Kiviäkin kiinnostaa
Jos on kova kakkimaan, niin sitten wackenissa kandee vuokrata oma pönttö:
Everybody likes toilettes, especially if you have your own one – On a festival!
Like in the past years again you will have the chance to rent your own personal honey bucket at the Wacken Open Air 2010.
The hire charge for the bog including one intermediate cleaning will cost you 120 €.
If this is something for you, then check out the online-form here to rent your deluxe honey bucket!
http://www.wacken.com/en/woa2010/main-n ... f-dem-woa/
Everybody likes toilettes, especially if you have your own one – On a festival!
Like in the past years again you will have the chance to rent your own personal honey bucket at the Wacken Open Air 2010.
The hire charge for the bog including one intermediate cleaning will cost you 120 €.
If this is something for you, then check out the online-form here to rent your deluxe honey bucket!
http://www.wacken.com/en/woa2010/main-n ... f-dem-woa/
-
- Kitisijä
Uusi teoria: Mystiset pallosalamat ovatkin hallusinaatioita
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?7194129
Mitenköhän tuo teoria selittää esim valokuvat & videotItävallan Innsbruckin yliopiston tutkijat Joseph Peer ja Alexandr Kendl uskovat löytäneensä ilmiölle selityksen: Pallosalamat saattavatkin olla vain magneettikenttien aiheuttamia hallusinaatioita.

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?7194129
IL-lukija kuvasi harvinaiset pallosalamat
15.6.2009 8:17
Iltalehden lukija onnistui kuvaamaan pallosalaman autostaan Länsiväylällä pääkaupunkiseudulla lauantain ukonilman aikaan. Pallosalama on jokseenkin harvinainen ilmiö, eikä sellaista ole tiettävästi aikaisemmin kuvattu videolle Suomessa.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
IMDB, Michael NaderSuvinen kirjoitti:Eilisessä (vai oliko toissapäiväisessä) Todistettavasti syyllinen- sarjan jaksossa esiintynyt partainen ukko näytti kovin tutulta. Oliskohan kyseessä ollut Dynastian Dex Dexter?
Actor:
"Cold Case" .... Tucker 'Duke' Benton '09 (1 episode, 2009)
"Dynasty" .... Dex Dexter (151 episodes, 1983-1989)
- Catch 22 (1989) TV episode .... Dex Dexter
-
- Kitisijä
OLI! Ihana SuvinenSuvinen kirjoitti:Eilisessä (vai oliko toissapäiväisessä) Todistettavasti syyllinen- sarjan jaksossa esiintynyt partainen ukko näytti kovin tutulta. Oliskohan kyseessä ollut Dynastian Dex Dexter?![]()

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Jos erehdyn pesemään, Sunlight-saippua ja "Erittäin hieno suomalainen shampoo" (merkki) riittää. Hoitoaineet ovat homoilua.masa kirjoitti:Tosimies pesee mäntysuovalla. Gattaca ei pese millään.Dumis kirjoitti: Nuo 2 vastaan 1-jutut ovat meille sporttisille ja lyhytkarvaisille Alfa-uroille kiva astia, kun ei tartte noita hiuksia aina hoitoaineilla tai shampoilla erikseen pestä vaan voi pesasta koko ropan halutessaan samalla litkulla.
-
- Kitisijä
http://www.unilever.fi/brands/homecareb ... light.aspxGat kirjoitti: Jos erehdyn pesemään, Sunlight-saippua ja "Erittäin hieno suomalainen shampoo" (merkki) riittää. Hoitoaineet ovat homoilua.
Tämä selvä.
Don't Panic!
-
- Kitisijä
Ei vaan samanmerkkinen saippua. Kaksi isoa palaa vihreässä laatikossa. Melkein joka kaupasta löytyy. Hyvä kun ei ole kovin hajustettu.
Imperial Leather on siinä vielä parempi, öödedöö puuttuu kokonaan.
Molemmat huuhtoutuvat helposti.
Mun isä on ollut nyt 1v ja kaksi kuukautta polttamatta, vaikka sitä ennen meni 40 vuotta punaista norttia, viimevuodet kolme askia päivässä. Ihme juttu. En olisi ikimaailmassa uskonut. Champixista oli varmasti apua.
Jos poltat yhdenkin, niin siitä se lähtee. Niin se valitettavasti vain on.Suvinen kirjoitti:Itse olin liki kaksi vuotta polttamatta. Viime lauantaina olin pienessä hönössä grillipileissä ja sorruin polttamaan kolme tupakkaa. Ihan kuin ei olis koskaan lopettanutkaan. Pelottavaa.
-
- Kitisijä
Ei lähde täälläkään, ei ole koskaan ollut niksoja.exPertti kirjoitti:Ihmiset ovat kyllä erilaisia. Ei lähtenyt itsellä tuossa pari vuotta sitten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Eikö poliisin pitäisi viran puolesta uskoa porttiteoriaan ja viihdekäytön mahdottomuuteenYlermi Ylihankala kirjoitti:Ei lähde täälläkään, ei ole koskaan ollut niksoja.exPertti kirjoitti:Ihmiset ovat kyllä erilaisia. Ei lähtenyt itsellä tuossa pari vuotta sitten.

-
- Kitisijä
Kerran kepulainen aina kepulainenexPertti kirjoitti:Itse uskon Perttiteoriaan.NuoriD kirjoitti:Eikö poliisin pitäisi viran puolesta uskoa porttiteoriaan ja viihdekäytön mahdottomuuteen

"50-4000€ laina tilillesi! Luotettava ja Helppo palvelu."exPertti kirjoitti:^ http://www.city.fi/keskustelut/view.php?id=19441
Alkuperäinen perttiteoria, google tiesi.
exPertti kirjoitti: näinä aikoina
Mikäs sun yhteenveto "näistä ajoista" olikaan?
-
- Kitisijä
Ja näillä tiedoillahan ei ole mitään väliä jos sopulilauma päättää nostaa kytkintä ja siirtää talletuksensa pois.exPertti kirjoitti:Ehkä kuitenkin enemmän huvittaisi seurata reaktioita jos vaatisi nähtäväkseen pankin tuloksen ja kiinteän omaisuuden tiedot yms että onko vakuuksia toimia pankkina...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Olin eilen elämäni ensimmäistä kertaa videoneuvottelussa. Ihan OK kokemus. Kumma että niitä ei käytetä enempää.
Saiskohan perttiä varten jonkun 911-miesfacepalmhymiön?
Oletko koskaan kullut talletussuojasta? Jos pelottaa, jaa merkittävät rahavarasi useamman laitoksen kesken. Ymmärtääkseni pankkien tasevaateita ollaan ruuvattu nimenomaan kireämpään suuntaan ja talletussuojaa nostettiin.
Oletko koskaan kullut talletussuojasta? Jos pelottaa, jaa merkittävät rahavarasi useamman laitoksen kesken. Ymmärtääkseni pankkien tasevaateita ollaan ruuvattu nimenomaan kireämpään suuntaan ja talletussuojaa nostettiin.
-
- Kitisijä
Meillä videoneuvottelut ovat olleet arkipäivää jo kauan.NuoriD kirjoitti:Olin eilen elämäni ensimmäistä kertaa videoneuvottelussa. Ihan OK kokemus. Kumma että niitä ei käytetä enempää.
Ennen vanhaan matkusteltiin kerran viikossa Tanskaan, päivän mittaisiin palavereihin, mutta videoneuvottelujen ansiosta, ei tarvitse niin usein sinne lähteä. Totta kai reissuja vielä tulee ihan pakostikin, mutta ns turhat matkat ovat karsiutuneet pois.
Päivän reissut eivät olleet mitään mukavia reissuja. Aamukoneella sinne ja ilta koneella viiden maissa takaisin ja kotona oltiin aika myöhään, joten päivän pituudeksi tuli 16-17 tuntia.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
-
- Kitisijä
Onko nykyään solmittavissa asuntolainoissa pankeilla mahdollisuutta vaatia lainasummaa maksettavaksi heti joissain poikkeustilanteissa?Toimistorotta kirjoitti:Oletko koskaan kullut talletussuojasta? Jos pelottaa, jaa merkittävät rahavarasi useamman laitoksen kesken. Ymmärtääkseni pankkien tasevaateita ollaan ruuvattu nimenomaan kireämpään suuntaan ja talletussuojaa nostettiin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Toimistorotta kirjoitti:Saiskohan perttiä varten jonkun 911-miesfacepalmhymiön?
Ole hyvä.

En tiedä, mutta en pidä sitä kovin todennäköisenä. Lisävakuuksien vaatiminenkin on nykyään melko hankalaa.aasi kirjoitti:Onko nykyään solmittavissa asuntolainoissa pankeilla mahdollisuutta vaatia lainasummaa maksettavaksi heti joissain poikkeustilanteissa?Toimistorotta kirjoitti:Oletko koskaan kullut talletussuojasta? Jos pelottaa, jaa merkittävät rahavarasi useamman laitoksen kesken. Ymmärtääkseni pankkien tasevaateita ollaan ruuvattu nimenomaan kireämpään suuntaan ja talletussuojaa nostettiin.
Sain eilen liittokohtaisissa neuvotteluissa merkittävän myönnytyksen:
Perheessämme on kolme lasta ja yhteensä yhdeksän lasten harrastusta. Aiemminkin lastenharrastustapahtumien aikataulujen ja tapahtumien seuraaminen ja sumpliminen on tosiasillisesti ollut vaimon vastuulla, mutta minun on kuitenkin pitänyt yrittää myös huolehtia asioista. Nyt sain myönnytyksen, että mun ei tarvitse yrittää esittää myös huolehtivani asiasta, vaan vaimo hoitaa em. asian. Kyse ei siis ole kuljetuksista, jotka jaetaan tasan, vaan aikataulujen ja tapahtumien seuraamisesta.
Myös koulun tapahtumien ja aikataulujen seuraaminen on vaimon vastuulla.
Perustelin kantani sillä, että minä huolehdin raha-asiat kokonaan. Ainoa asia, mitä vaimon tarvitsee tehdä niiden suhteen, on laittaa laskut postista asianmukaiselle hyllylle.
Perheessämme on kolme lasta ja yhteensä yhdeksän lasten harrastusta. Aiemminkin lastenharrastustapahtumien aikataulujen ja tapahtumien seuraaminen ja sumpliminen on tosiasillisesti ollut vaimon vastuulla, mutta minun on kuitenkin pitänyt yrittää myös huolehtia asioista. Nyt sain myönnytyksen, että mun ei tarvitse yrittää esittää myös huolehtivani asiasta, vaan vaimo hoitaa em. asian. Kyse ei siis ole kuljetuksista, jotka jaetaan tasan, vaan aikataulujen ja tapahtumien seuraamisesta.
Myös koulun tapahtumien ja aikataulujen seuraaminen on vaimon vastuulla.
Perustelin kantani sillä, että minä huolehdin raha-asiat kokonaan. Ainoa asia, mitä vaimon tarvitsee tehdä niiden suhteen, on laittaa laskut postista asianmukaiselle hyllylle.
Ymmärsikö joku muu mitä pertti sanoi? Se on alkanut puhua nibaaexPertti kirjoitti:Ota seipäästä peffastasi se seiväs pois edes hetkeksi.

Heti kun sinä riisut folioturbaanisi.exPertti kirjoitti:Voi tsiisus. Ota seipäästä peffastasi se seiväs pois edes hetkeksi.