Huumoritopiikki
Re: Huumoritopiikki
^ Mut toihan ois vaan kauheen sulosta ja ihanaa, että vielä viiskymppisenäkin ottais eteen vain oman merinorsun vieressä.
Kissat ja koirat.
OTTEITA KOIRAN PÄIVÄKIRJASTA:
Päivä 180
0800- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
0930- JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
0940- JEE! Kävelyretki! Mun lempparia!
1030- JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
1130- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1200- JEE! Lapset! Mun lempparia!
1300- JEE! Piha! Mun lempparia!
1600- JEE! Äiti! Mun lemppari!
1700- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1730- JEE! Iskä! Mun lemppari!
Päivä 181
Päivä 182
OTTEITA KISSAN PÄIVÄKIRJASTA:
Päivä 752
Vangitsijani jatkavat huomioni kiinnittämistä omituisilla pienillä heiluvilla esineillä. He syövät prameasti tuoretta lihaa, kun taas minut he pakottavat syömään kuivia palleroita. Ainoa asia mikä pitää toivoani yllä on toivo paosta, ja se lievä tyydytys jonka saan aina kun hajotan huonekalun. Huomenna taidan syödä taas huonekasvin.
Päivä 761
Tänään yritykseni tappaa vangitsijani pyörimällä heidän jaloissaan, kun he kävelevät, melkein onnistui. Täytyy yrittää samaa portaiden yläpäässä. Yritin aiheuttaa kuvotusta ja inhoa sortajissani oksentamalla taas kerran heidän lempituolilleen. Pitää yrittää samaa heidän sängylleen.
Päivä 765
Yrityksessäni herättää sortajissani pelkoa ja näyttääkseni, mihin pystyn, vein heille päättömän hiiren ruumiin. He vain lässyttivät ja jankuttivat kuinka hyvä pikku kissa olen. Hmm... ei toimi suunnitelman mukaisesti...
Päivä 768
Vihdoinkin tajusin kuinka sadistisia he ovat. Ilman minkäänlaista syytä minut valittiin vesikidutukseen. Tällä kertaa tosin siinä käytettiin myös polttavaa ja vaahtoavaa kemikaalia, jota he kutsuivat shampooksi. Mikä sairas mieli pystyykään keksimään sellaisen nesteen! Ainoa lohdutukseni on peukalonpalanen joka on vieläkin hampaitteni välissä.
Päivä 771
Heillä oli jonkinlainen salaseuran kokous. Minut laitettiin eristysselliin koko tapahtuman ajaksi. Kuulin kuitenkin heidän äänensä ja haistoin pahanhajuisen, olueksi kutsutun aineen lasiputkiloissa. Tärkeää: kuulin, että eristykseni johtui MINUN aiheuttamastani "allergiasta". Pitää ottaa selvää mitä se on ja miten voin käyttää sitä hyväkseni.
Päivä 774
Olen täysin vakuuttunut että muut vangit ovat vasikoita. Koira päästetään säännöllisesti vapaaksi mutta vaikuttaa palaavan erittäin mielellään takaisin. Hän on aivan selvästi idiootti. Lintu taasen välittää jotain informaatiota heille koska puhuu koko ajan heidän kanssaan. Olen varma että hän raportoi jokaisen liikkeeni. Ja koskapa hänet on sijoitettu metalliseen huoneeseen hänen turvallisuutensa on toistaiseksi taattu.. Mutta minä voin odottaa. Se on vain ajan kysymys..
OTTEITA KOIRAN PÄIVÄKIRJASTA:
Päivä 180
Päivä 181
Päivä 182
OTTEITA KISSAN PÄIVÄKIRJASTA:
Päivä 752
Vangitsijani jatkavat huomioni kiinnittämistä omituisilla pienillä heiluvilla esineillä. He syövät prameasti tuoretta lihaa, kun taas minut he pakottavat syömään kuivia palleroita. Ainoa asia mikä pitää toivoani yllä on toivo paosta, ja se lievä tyydytys jonka saan aina kun hajotan huonekalun. Huomenna taidan syödä taas huonekasvin.
Päivä 761
Tänään yritykseni tappaa vangitsijani pyörimällä heidän jaloissaan, kun he kävelevät, melkein onnistui. Täytyy yrittää samaa portaiden yläpäässä. Yritin aiheuttaa kuvotusta ja inhoa sortajissani oksentamalla taas kerran heidän lempituolilleen. Pitää yrittää samaa heidän sängylleen.
Päivä 765
Yrityksessäni herättää sortajissani pelkoa ja näyttääkseni, mihin pystyn, vein heille päättömän hiiren ruumiin. He vain lässyttivät ja jankuttivat kuinka hyvä pikku kissa olen. Hmm... ei toimi suunnitelman mukaisesti...
Päivä 768
Vihdoinkin tajusin kuinka sadistisia he ovat. Ilman minkäänlaista syytä minut valittiin vesikidutukseen. Tällä kertaa tosin siinä käytettiin myös polttavaa ja vaahtoavaa kemikaalia, jota he kutsuivat shampooksi. Mikä sairas mieli pystyykään keksimään sellaisen nesteen! Ainoa lohdutukseni on peukalonpalanen joka on vieläkin hampaitteni välissä.
Päivä 771
Heillä oli jonkinlainen salaseuran kokous. Minut laitettiin eristysselliin koko tapahtuman ajaksi. Kuulin kuitenkin heidän äänensä ja haistoin pahanhajuisen, olueksi kutsutun aineen lasiputkiloissa. Tärkeää: kuulin, että eristykseni johtui MINUN aiheuttamastani "allergiasta". Pitää ottaa selvää mitä se on ja miten voin käyttää sitä hyväkseni.
Päivä 774
Olen täysin vakuuttunut että muut vangit ovat vasikoita. Koira päästetään säännöllisesti vapaaksi mutta vaikuttaa palaavan erittäin mielellään takaisin. Hän on aivan selvästi idiootti. Lintu taasen välittää jotain informaatiota heille koska puhuu koko ajan heidän kanssaan. Olen varma että hän raportoi jokaisen liikkeeni. Ja koskapa hänet on sijoitettu metalliseen huoneeseen hänen turvallisuutensa on toistaiseksi taattu.. Mutta minä voin odottaa. Se on vain ajan kysymys..
-
- Kitisijä
Niin, usein väitetään että naisilla on heikko laskupää?
Mutta mitä pitäisi joka tytön laskennosta vähintään osata?
- Jos jakaa, niin ei saa kertoa..
(Tämä wappusillis 2010 satoa, paikalla myös kaksi Suomen matemaatikkojen ja fyysikkojen liiton edustajaa)
Mutta mitä pitäisi joka tytön laskennosta vähintään osata?
- Jos jakaa, niin ei saa kertoa..
(Tämä wappusillis 2010 satoa, paikalla myös kaksi Suomen matemaatikkojen ja fyysikkojen liiton edustajaa)
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
... ja lähtisi itse poliisiautolla, jos puolustaisi itseään.Manaaja kirjoitti:Ei saisi nauraa. Tää on vakava asia. Mutta kun...
...siis ottikse naiselta pataan?
Ei naurata yhtään.
Hätäkeskuksen päivystäjää olisi saanut tuosta oikaista selvemminkin ja pistää vaikka muutamaksi päiväksi palkattomalle, jotta ei unohda jatkossa käyttäytyä ammattimaisesti.
Naisten väkivaltaisuus on megavittumaista kaksinaamaisuutta sen takia, että ovelat kissat käyvät kyllä kovasti päälle, mutta ovat heti ensimmäisenä huutamassa apua ja poliisia, jos itseään sattuu. Tilannetta poistuvaa miestä vähätellään ja pilkataan - mutta raivopäisenä päälle käyvää naista lyövää miestä ei myöskään varsinaisesti taputella päähän.
Lähi/Perheväkivalta on väkivaltaa riippumatta siitä, kuka sitä suorittaa. Ja jos viranomaisen asenne asiaan on tuollainen, niin jatkossakin saadaan lukea lehdestä miten Matti löi.
-
- Kitisijä
Asiallinen äiti tuolla.
Mutta mun serkut saa. Ja minulla ei edes ole selittävää diagnoosia, muuten vaan rassukka.
Niin se on. Ja pienemmän/heikommankin naisen lyönti tuntuu ihan kamalalta, ihan jo sen henkisen aspektin takia. Ei siitä mustelmia kummoisempia fyysisiä vammoja edes tarvitse jäädä. Mulle on aivan kamala shokki huomata jos joku mulle läheinen ihminen joutuu turvautumaan väkivaltaan.huima kirjoitti:... ja lähtisi itse poliisiautolla, jos puolustaisi itseään.Manaaja kirjoitti:Ei saisi nauraa. Tää on vakava asia. Mutta kun...
...siis ottikse naiselta pataan?
Ei naurata yhtään.
Hätäkeskuksen päivystäjää olisi saanut tuosta oikaista selvemminkin ja pistää vaikka muutamaksi päiväksi palkattomalle, jotta ei unohda jatkossa käyttäytyä ammattimaisesti.
Naisten väkivaltaisuus on megavittumaista kaksinaamaisuutta sen takia, että ovelat kissat käyvät kyllä kovasti päälle, mutta ovat heti ensimmäisenä huutamassa apua ja poliisia, jos itseään sattuu. Tilannetta poistuvaa miestä vähätellään ja pilkataan - mutta raivopäisenä päälle käyvää naista lyövää miestä ei myöskään varsinaisesti taputella päähän.
Lähi/Perheväkivalta on väkivaltaa riippumatta siitä, kuka sitä suorittaa. Ja jos viranomaisen asenne asiaan on tuollainen, niin jatkossakin saadaan lukea lehdestä miten Matti löi.
Mutta silti nauratti tuo laini "ottaa pataan". En voi sille mitään. Voin hyvin kuvitella kuinka joku Keravalainen Tero joka on oppisopimuskoulutettu tohon hommaan, heittää sen hihasta.
-
- Kitisijä
Joo. Jotenkin tällä palstalla joskus jollain on lakki turhan kireellä. Se, että joku asia on moraaliseettisesti moitittavaa, ei automaagisesti suodata hauskuusaspektia pois.
Onhan tuo harvinaisen huvittava kuvitelma, että joku tossun alle liiskaantunut kynäniska insinööri on kiipelissä, kun roteva siivoojaesimiesemäntänsä huitoo kaulimella tahtia. Soppaan kun sekoittaa kynäniskan epätoivoiset avunkiljahdukset puhelimitse yhdistettynä paskaan tuuriin olla saamatta vastakaikua, kun viinaanmenevä ja krapulan riivaama forssalainen punaniskakonstaapeli päättää huvittaa itseään alistamalla tätä kynäniskaa. Tai ei se edes välttämättä alista, lähinnä kai häpeää sitä. Kyl mä näen tuossa jotain hauskaa.
Onhan tuo harvinaisen huvittava kuvitelma, että joku tossun alle liiskaantunut kynäniska insinööri on kiipelissä, kun roteva siivoojaesimiesemäntänsä huitoo kaulimella tahtia. Soppaan kun sekoittaa kynäniskan epätoivoiset avunkiljahdukset puhelimitse yhdistettynä paskaan tuuriin olla saamatta vastakaikua, kun viinaanmenevä ja krapulan riivaama forssalainen punaniskakonstaapeli päättää huvittaa itseään alistamalla tätä kynäniskaa. Tai ei se edes välttämättä alista, lähinnä kai häpeää sitä. Kyl mä näen tuossa jotain hauskaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Joo. Todella kireellä.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Joo. Jotenkin tällä palstalla joskus jollain on lakki turhan kireellä. Se, että joku asia on moraaliseettisesti moitittavaa, ei automaagisesti suodata hauskuusaspektia pois.
Toi olisi hauskaa Pekka Puupää elokuvassa, jossa Justiina antoi kyytiä ja maailman mallia. Ja eiköhän tuolle uutiselle naureskella ihan riittävästi facebookissa ja kahvipöytien ympärillä, että paskaisia röhönauruja riittää kyllä vielä seuraavillekin viikoille.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... 749&ref=fb
Mä en näe tuossa oikeasti mitään hauskaa.
Enkä näe mitään hauskaa siinä, että työntekijälle on annettu vain huomautus.
En näkisi mitään hauskaa myöskään siinä, että poliisi laskisi leikkiä raiskauksen uhrille että taisit itse haluta sitä ja että kai niillä oli isot, että onko ne stereotypiat totta.
Mä en pysty näkemään tuossa sitä hauskuutta. Uskon, että se 60 kg mies olisi halutessaan laittanut 60kg vaimoaan pataan. Ja mikä olisi ollut lopputulos? Mies putkaan ja lapset avioerossa vaimolle, kun mies on väkivaltainen, eikä sovellu isäksi.
Kyllä musta aivan oikeasti on uskomatonta, että hätäkeskuspäivystäjä latoo tuollaista tekstiä.
Kyllä musta aivan oikeasti on uskomatonta, että hätäkeskuspäivystäjä latoo tuollaista tekstiä.
-
- Kitisijä
Ja samaa olin tulossa sanomaan.NuoriD kirjoitti:Mä en pysty näkemään tuossa sitä hauskuutta. Uskon, että se 60 kg mies olisi halutessaan laittanut 60kg vaimoaan pataan. Ja mikä olisi ollut lopputulos? Mies putkaan ja lapset avioerossa vaimolle, kun mies on väkivaltainen, eikä sovellu isäksi.
Kyse ei varmatikaan ollut siitä, etteikö mies "pärjäisi" vaimolleen, vaan siitä että toista nyt ei vaan hakata. kaikenlaisia vitun idareita hätäkeskuksiin töihin päästetäänkin. Häke-päivystäjän pitäisi olla mahdollisimman neutraali, vittujako se päivystäjä mitään puhelinpoliisia leikkii. Kas kun ei käskenyt lyödä takaisin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Vaihdoin yhden sanan, onko toi oikeesti sun mielestä hauskaa?Ylermi Ylihankala kirjoitti: Onhan tuo harvinaisen huvittava kuvitelma, että joku tossun alle liiskaantunut kynäniska insinööri on kiipelissä, kun roteva siivoojaesimiesisäntä huitoo kaulimella tahtia. Soppaan kun sekoittaa kynäniskan epätoivoiset avunkiljahdukset puhelimitse yhdistettynä paskaan tuuriin olla saamatta vastakaikua, kun viinaanmenevä ja krapulan riivaama forssalainen punaniskakonstaapeli päättää huvittaa itseään alistamalla tätä kynäniskaa. Tai ei se edes välttämättä alista, lähinnä kai häpeää sitä. Kyl mä näen tuossa jotain hauskaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Ehkä mulla menee liian hyvin, enkä kykene pelkästään moittivaan lähestymiseen, mutta on tuossa edelleen koominenkin tulokulma. Tuohan ei poissulje muita tulokulmia, vaan on VAIN yksi sellainen. Sellaista stereotyyppistä urpoutta, vain aito punaniska kykenee moiseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
^Mitä tuumit tästä numban kertomasta vitsistä:
"Raskaana oleva nainen on odottanut lastaan vasta 6 kuukautta, mutta silti synnytys alkaa käynnistyä. Sairaalassa äitiin sitten pumpataan lääkkeitä oikein kunnolla synnytyksen ajaksi, ja tajuhan siinä lähtee synnytyslääkärin yrittäessä repiä lasta maailmaan. Synnytyksen jälkeen äiti viedään heräilemään toiseen huoneeseen.
Tunnin kuluttua äiti alkaa tulla tajuihinsa ja kuulee kovaäänistä jytinää vierestään. TUMPS! TUMPS! TUMPS! TUMPS! Koko sänky tuntuu tärisevän äänen tahtiin. Äiti siinä sitten alkaa hieman availemaan silmiään ja katsomaan mistä tuo töminä tulee. Sängyn vieressä hän näkee synnytyslääkärin pitelevän vastasyntynyttä jalasta kiinni ja hakkaavan sen päätä metalliseen sängyn reunaan. Tämän huomattuaan äiti alkaa heti itkemään: "Ei ei, lopeta! Lopeta!"
Lääkäri lopettaa ja katsoo äitiä sanomatta mitään. Hetken hiljaisuuden jälkeen hän huudahtaa: "Aprillia! Se oli jo kuollut."
Musta tuossakin on koominen puoli, jos niin haluaa ajatella. Mua tuo ei kuitenkaan huvita, vaan siitä tulee paha mieli. Mites sä?
"Raskaana oleva nainen on odottanut lastaan vasta 6 kuukautta, mutta silti synnytys alkaa käynnistyä. Sairaalassa äitiin sitten pumpataan lääkkeitä oikein kunnolla synnytyksen ajaksi, ja tajuhan siinä lähtee synnytyslääkärin yrittäessä repiä lasta maailmaan. Synnytyksen jälkeen äiti viedään heräilemään toiseen huoneeseen.
Tunnin kuluttua äiti alkaa tulla tajuihinsa ja kuulee kovaäänistä jytinää vierestään. TUMPS! TUMPS! TUMPS! TUMPS! Koko sänky tuntuu tärisevän äänen tahtiin. Äiti siinä sitten alkaa hieman availemaan silmiään ja katsomaan mistä tuo töminä tulee. Sängyn vieressä hän näkee synnytyslääkärin pitelevän vastasyntynyttä jalasta kiinni ja hakkaavan sen päätä metalliseen sängyn reunaan. Tämän huomattuaan äiti alkaa heti itkemään: "Ei ei, lopeta! Lopeta!"
Lääkäri lopettaa ja katsoo äitiä sanomatta mitään. Hetken hiljaisuuden jälkeen hän huudahtaa: "Aprillia! Se oli jo kuollut."
Musta tuossakin on koominen puoli, jos niin haluaa ajatella. Mua tuo ei kuitenkaan huvita, vaan siitä tulee paha mieli. Mites sä?
-
- Kitisijä
Sori etten jaksanut lukea, näin jo aiemmin numba-vertauksen tulon ketjuun. En viitsi lähteä asiaa kummemmin ruotimaan omalta kohdaltani. Tyydyn asetelmaan, että toiset näkevät komiikan, toiset eivät. Syyt erilaiseen reaktioon ovat varmasti moninaiset.NuoriD kirjoitti:Mites sä?
-
- Kitisijä
Monty Python sketsinä homma olisi huvittava, uutisena ei.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sori etten jaksanut lukea, näin jo aiemmin numba-vertauksen tulon ketjuun. En viitsi lähteä asiaa kummemmin ruotimaan omalta kohdaltani. Tyydyn asetelmaan, että toiset näkevät komiikan, toiset eivät. Syyt erilaiseen reaktioon ovat varmasti moninaiset.
Ei minua huvita myöskään uutinen afrikkalaisesta poliitikosta, joka julistaa että HIV:tä ei tarvitse pelätä kunhan käy suihkussa seksin jälkeen.
-
- Elämätön Kitisijä
Väkivalta on harvoin hauskaa.
Hätäkeskuspuhelu nauratti kyllä sekunnin, toihan oli suoraan kuin jostain vitsistä. Toki tuommoisesta ammattitaidottomuudesta tulisi rankaista suoraan pari viikkoisella palkattomalla, oppiipa olemaan kunnolla kun toisella on hätä.
Kenenkään mielestä varmaan ei. Sehän tässä epäuskoista huvittuneisuutta loikin, vaikka itse väkivaltatilanteessa ei mitään huvittavaa olekaan.NuoriD kirjoitti:Kyllä musta aivan oikeasti on uskomatonta, että hätäkeskuspäivystäjä latoo tuollaista tekstiä.
-
- Kitisijä
Ihan cräppiä.Stinky kirjoitti:http://manflu.info/index.html
Ei sanallakaan mainittu bloukkareita, jotka on avainasemassa miesten flunssahoidossa.