Suvinen haluatko sen olevan siinä? Vaikuttaa tosi helpolta lopetukselta, jos sellaisen haluat
Meillä väheni 11kk jälkeen neljästä imetyksestä ensin kahteen ja sitten pelkkään iltaan. Mulla ei tuolla määrällä pysynyt maidontuotanto kovinkaan suurena, eli ei mitään ylituotanto-ongelmia kun imetys väheni.( Kai se yleensä tasaantuu aika nopsaan, ellet ala kovasti lypsämään.) Poitsu ei kaivannut lisää ja mulla häämötti mielessä jo "vapaampi" aika imetyksen loputtua.
Yhtenä iltana pari päivää ekojen syntsien jälkeen vaan vetäisi semmoset kymmenen sekan imut ja sitten käänsi pään pois ja oli tyytyväinen. Vellipullo jätettiin pois samalla, maito menikin jo hienosti mukista. Eipähän tossa mittään, tsekkailet vaan että juo mitä maitoa juokin tarpeeksi.
Jos taas itse et halua lopettaa, niin sitten tunget vaan tissiä vastahakoiselle lapselle ja vähennät kiinteitä

Voihan se olla, että otti vaan pienen breikin, mutta jos syö hyvin jo normiruokaa, niin varmaan ihan luonnostaan sitten vieroittui itse. Näin minun mielestäni.
Ja osaa tytsi varmasti pyytää jos vielä imetystä on vailla. Itse tsekkailin tuolloin jonkin aikaa luoko juniori tisseihini kaipaavia katseita, mutta ei kerrassaan mitään. Jotkut kuulemma yrittää saunassa tai äidin muuten nakuillessa käydä kiinni ja imutella, mutta enempi kai semmoset keissit jotka eivät ole itsestään vierottuneet.
Prepare for the worstest.