Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Eikä laukonu sisään.
Loistava ja luotettava ehkäisykeino! Ja ilmainen!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ninnithequeen kirjoitti:No halut ne on hiirelläki.
Sä oletkin ihminen. Hiiri ei tarvitse ehkäisyä, ihminen välillä tarvitsee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:No halut ne on hiirelläki.

Eikä laukonu sisään. Häpy nau? Kerronko viel joka asennon jos oltiin, juurikin siksi ettei tulis enempää lapsia?
:oops:

Hei oikeasti.

Ihan vittu oikeasti.

Kuinka vaikea on pitää sitä kortsupakettia saatavilla ja toisaalta ylipäätään panna vain niiden tapauksien kanssa, joiden kanssa sen lisääntymisriskin tai -mahdollisuuden on valmis ottamaan.

:roll:
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Joku täällä on missanut biologian tunnit ja seksivalistuksen. Alan pian epäilemään tuota kierukkajuttuakin. Kuka oikeasti noin vastuuttomasti vetelee semmosen kokemuksen jälkeen. Itse, hyvä kun enää uskalsin astua satulan päälle. Neuroottiseksi se tekee jos ei muuta.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Unohdetaan tuo mun edellinen viesti. Ensimmäistä kertaa sanon koko sydämestäni, ehkä jopa ensimmäistä kertaa koskaan: TROLLI!
bliss

ninnithequeen kirjoitti:Kerronko viel joka asennon jos oltiin, juurikin siksi ettei tulis enempää lapsia?
Tää jäi multa huomaamatta.
Hei oikeesti.
Peruskoulu. Terveystieto. Vuosi 2010.

Ja mitähän vielä. Itämaan tietäjät ja Beetlehemin tähti.
bliss

RP kirjoitti:Unohdetaan tuo mun edellinen viesti. Ensimmäistä kertaa sanon koko sydämestäni, ehkä jopa ensimmäistä kertaa koskaan: TROLLI!
Vttu. Luulen että olet erittäin oikeassa.
huima
Kitisijä

RP kirjoitti:Unohdetaan tuo mun edellinen viesti. Ensimmäistä kertaa sanon koko sydämestäni, ehkä jopa ensimmäistä kertaa koskaan: TROLLI!
Aloin funtsimaan jo ihan samaa, että Ninni alkaa elämään Gattacan tyyliin.

Toisaalta ei pitäisi kiinnostaa, eikä välittää enää lainkaan. Kitinä ainakin tekee kyyniseksi maailman suhteen, eikä ole ihan helppoa sanoa että kumpi olisi parempi: että ninni ja G trollaavat, vai että ovat oikeasti sellaisia kuin vaikuttavat.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Ei stna. Sanattomaksi vetää.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kuulemma myös kuuma kylpy yhdynnän jälkeen toimii ehkäisynä. Suihku taas suojaa HIV:lta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Idiootit. Seksiä voi harrastaa muutenkin kuin yhdynnässä.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:Idiootit. Seksiä voi harrastaa muutenkin kuin yhdynnässä.
Ennen kuin haukut ketään idiootiksi, selittäisitkö tämän viestisi:
ninnithequeen kirjoitti:No, mä en VOI olla raskaana. Mut niihän se pojanki kans meni. Ois jo liian hyvä tsägä :roll:
Niin "hyvää tsägää" ei ole mahdollista olla, että siittiö löytäisi munasolun ilman yhdyntää. Niin poikasikaan kanssa ei käynyt. Eli joko olet harrastanut suojaamatonta seksiä joka on käsittänyt myös yhdynnän, tai sitten trollaat.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuva

Jos vaikka jäätelöä sitten..
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Prosessi. Parisuhteessa ollessani mul oli hormoonikierukka. Luetaan niitä viestejä, jooko.

Ja noi hymiöt ei mee jakeluun vai?
prosessi

ninnithequeen kirjoitti:Prosessi. Parisuhteessa ollessani mul oli hormoonikierukka. Luetaan niitä viestejä, jooko.
Minä en puhunut pojastasi, vaan tänään kirjoittamistasi viesteistä. Kyseinen kierukka kun 100% varmasti poistettiin kun raskautesi huomattiin, joten nyt se ei enää suojaa yhtään mitään.
Ilmeisesti et osaa käyttää hymiöitä oikein. Täytyy muistaa, että pertti-hymiöiden lisäksi on myös ninni-hymiöitä, jotka kertovat viestin olevan valetta.
Viimeksi muokannut prosessi, 18.05.2010 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

prosessi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Prosessi. Parisuhteessa ollessani mul oli hormoonikierukka. Luetaan niitä viestejä, jooko.
Minä en puhunut pojastasi, vaan tänään kirjoittamistasi viesteistä. Kyseinen kierukka kun 100% varmasti poistettiin kun raskautesi huomattiin, joten nyt se ei enää suojaa yhtään mitään.
Luetaanpas taas niitä viestejä. Vai onko seksi sun mielestä pelkkä yhdyntä? Aika sääli jos näin on.
huima
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:
bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No, mä en VOI olla raskaana.
Voit, jos on tullut nusautettua ilman ehkäisyä. Biologia!
No halut ne on hiirelläki.

Eikä laukonu sisään. Häpy nau? Kerronko viel joka asennon jos oltiin, juurikin siksi ettei tulis enempää lapsia?

....

Luetaan niitä viestejä, jooko.

Kjäh kjäh. Kylläpä sä olet niin hauska ja selkeä viestijä.
prosessi

Ann kirjoitti:Kuva

Jos vaikka jäätelöä sitten..
Nääh. Pakko antautua ja tunnustaa tappionsa. Ilmeisesti Ninni ei ymmärrä hymiöiden käyttöä, trollaamisen merkitystä ja omien viestiensä keskinäisiä ristiriitoja, enkä kykene selittämään niitä hänelle.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Lastensuojelu ja huostaanotto, missä olette!?
huima
Kitisijä

prosessi kirjoitti:Nääh. Pakko antautua ja tunnustaa tappionsa. Ilmeisesti Ninni ei ymmärrä hymiöiden käyttöä, trollaamisen merkitystä ja omien viestiensä keskinäisiä ristiriitoja, enkä kykene selittämään niitä hänelle.
Joo.

Pakko laittaa ninni Niban seuraksi noreen. Ei jaksa kiinnostaa whitetrash wannabe-draama.
ninnithequeen

masa kirjoitti:Lastensuojelu ja huostaanotto, missä olette!?
Oi rakas, tääl käy sosiaalitätsy lasta hoitamas kyl ja näkee mikä on tilanne. Ei huomautettavaa paitsi äidin väsymys johon saa kavereilta apua. Soitan lähes päivittäin neuvolaan ku poika kiukuttelee. Nyt sit selvis et ne oli ne hampaat jotka oli puhkeemassa.

Että pidä sinäkin vittu se pääs kii jo!!!!

Kivaa ku vaa haukutte ettekä onnittele pikkumiestä pikkuhampeista :(

Mut no nimimerkit ny oli taas arvattavissa ketkä kettuilee.
prosessi

ninnithequeen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Luetaanpas taas niitä viestejä. Vai onko seksi sun mielestä pelkkä yhdyntä? Aika sääli jos näin on.
Minä juuri luen niitä viestejä, mutta kun en tiedä milloin valehtelet ja milloin puhut totta, on niitä viestejä aika vaikea tulkita. Jos ensin annat ymmärtää, että olemassa on teoreettinen mahdollisuus, että rekkiksen siittiö olisi voinut kohdata munasolusi, tämä edellyttää juuri yhdyntää. Siittiö kun ei löydä munasolua esim. suuseksin yhteydessa edes sillä mainitsemallasi "hyvällä tsägällä". Se ei liity mitenkään minun käsityksiini seksin sisällöstä.
ninnithequeen

Prosessi hei. Jos se suun kautta menee munasoluun se on aika hyvin. Kortsu ei mennyt rikki että touhutippa ois päässy sisään.
prosessi

huima kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Nääh. Pakko antautua ja tunnustaa tappionsa. Ilmeisesti Ninni ei ymmärrä hymiöiden käyttöä, trollaamisen merkitystä ja omien viestiensä keskinäisiä ristiriitoja, enkä kykene selittämään niitä hänelle.
Joo.

Pakko laittaa ninni Niban seuraksi noreen. Ei jaksa kiinnostaa whitetrash wannabe-draama.
Ilmeisesti minunkin täytyy, kun en muuten osaa lopettaa pääni seinään hakkaamista.
ninnithequeen

Jep se on morjens teillekin. Te joita mein elämä kiinnostaa oikeesti tiedätte kyl mistä saa kiinni. Täs on ny muitaki murheita niin paljon et suksikaa vittuun.