Itselle kengät, hameen ja mekon. Vaik ei pitänyt...

500D:llä Mirkku ois saanu mulle videotakin.huima kirjoitti:Lol!NuoriD kirjoitti:Canon EOS 450D tytölle 14v lahjaksi.
Kyllä olet kohta ylpeä isä, kun huomaat todella laadukkaita kuvia alastonsuomi.com:ssa ja kuvake.net:ssä.
Manaaja kirjoitti:500D:llä Mirkku ois saanu mulle videotakin.huima kirjoitti:Lol!NuoriD kirjoitti:Canon EOS 450D tytölle 14v lahjaksi.
Kyllä olet kohta ylpeä isä, kun huomaat todella laadukkaita kuvia alastonsuomi.com:ssa ja kuvake.net:ssä.
Mietin hetken, mikä on videotakki.Manaaja kirjoitti:500D:llä Mirkku ois saanu mulle videotakin. :(
Minut tunnistaa liikenteessä "Naura vain, tyttäresi saattaa olla takapenkillä" -tarrasta.NuoriD kirjoitti:
Tiedät mitä ajatella, kun tyttäresi tulee chilin tuoksuisena kotiin.NuoriD kirjoitti:
Se nyt vaan tuntuu olevan tätä päivää, että tytöt postaavat itsestään "sexyjä" kuvia nettiin. Toivottavasti olet jutellut tyttösi kanssa siitä mitä nettiin voi laittaa ja miten paskaa sakkia netin uumenista löytyy.NuoriD kirjoitti:Manaaja kirjoitti:500D:llä Mirkku ois saanu mulle videotakin.huima kirjoitti: Lol!
Tämän viestin jälkeen Daven tytär tutustuu Gattacaan!Lolita kirjoitti: Toivottavasti olet jutellut tyttösi kanssa siitä mitä nettiin voi laittaa ja miten paskaa sakkia netin uumenista löytyy.
Se vois olla tehokas keino selventää pointti; tälläiset vanhat, irstaat runkkarit niitä sinun kuviasi oikeasti katselee. Peseytymättömät, haisevat vanhat käppänät nuoleskelevat kuviasi, joku saattaa tulla vaikka irl tekemään tuttavuutta, varo vaan! Voishan siihen liittää vielä kuvan Homiestakin.masa kirjoitti:Tämän viestin jälkeen Daven tytär tutustuu Gattacaan!Lolita kirjoitti: Toivottavasti olet jutellut tyttösi kanssa siitä mitä nettiin voi laittaa ja miten paskaa sakkia netin uumenista löytyy.
Kity-runkkarit uuden aikakauden nuorisovalistuksen airueina! Mahtavaa! Oikein herkistyttää aikuista ihmistä!Lolita kirjoitti:Se vois olla tehokas keino selventää pointti; tälläiset vanhat, irstaat runkkarit niitä sinun kuviasi oikeasti katselee. Peseytymättömät, haisevat vanhat käppänät nuoleskelevat kuviasi, joku saattaa tulla vaikka irl tekemään tuttavuutta, varo vaan! Voishan siihen liittää vielä kuvan Homiestakin.masa kirjoitti:Tämän viestin jälkeen Daven tytär tutustuu Gattacaan!Lolita kirjoitti: Toivottavasti olet jutellut tyttösi kanssa siitä mitä nettiin voi laittaa ja miten paskaa sakkia netin uumenista löytyy.
...ovat 14-vuotiaista pikkutytöistä kamalan kiehtovia persoonia.Lolita kirjoitti:Se vois olla tehokas keino selventää pointti; tälläiset vanhat, irstaat runkkarit...masa kirjoitti:Tämän viestin jälkeen Daven tytär tutustuu Gattacaan!Lolita kirjoitti: Toivottavasti olet jutellut tyttösi kanssa siitä mitä nettiin voi laittaa ja miten paskaa sakkia netin uumenista löytyy.
"Ja daah! Se Soppamies on oikeesti tosi nuorekas ja se sano, että mä olen kyllä niin viisas et voin tehdä ite päätökset et mitä mä haluun."NuoriD kirjoitti:Tytön vastauksen kyllä tiedän "Luuletsä, että mä en tajuu".
Pöh. Mä kyllä ohjeistaisin tekemään päätökset viisauden sijaan sydämellä.huima kirjoitti:"Ja daah! Se Soppamies on oikeesti tosi nuorekas ja se sano, että mä olen kyllä niin viisas et voin tehdä ite päätökset et mitä mä haluun."
Varsinkin jos kyse on sun omasta vaimosta.exPertti kirjoitti:Teinit ovat kyllä sillä lailla pelottavia, että voi kuvitella keskustelun menevän:
"Luuletsä, että mä en tajuu"
"Se Soppamies ja minä sitä paitsi rakastamme toisiamme"
Perinteinen pyhä kolmiyhteys uhkailu, kiristys ja lahjonta.Vaola kirjoitti:Voisit enemmänkin avautua teini-ikäisen tytön kasvattamisesta! Mua ainakin kiinnostaisi kovasti, kun sekin tulevaisuus on tuossa jo melkein nurkan takana...NuoriD kirjoitti:Kait sitä pitää sanoa.
Tähän asti (luullakseni) ovat pysynyeet duckface-kuvissa, mutta...
Tytön vastauksen kyllä tiedän "Luuletsä, että mä en tajuu".
Kouluissa onneksi kyllä nykyään puhutaan nettipedoista.
Työllistäminen ja palkanmaksu huudettu! Oli teinixi niin onnellista tyttöä kun osti itse ansaitsemillaan rahoilla itselleen mopon täksi kesäksi. Viimeiset neljän vuotta on ansainnut erinnäisiä pikku duuneja tehden. Nythän mä en siis tiedä lainkaan missä se luuhaa moponsa kanssa... Niin ja vielä sen penteleen lökäpöksy skeittarin kanssa, prkl!NuoriD kirjoitti:Perinteinen pyhä kolmiyhteys uhkailu, kiristys ja lahjonta.