Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
-
- Kitisijä
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Ja masterbedroom ei sitten tule suoraan muun/muiden makuuhuoneiden seinien taakse, jotta saa eukko vikistä estoitta !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
^Kompakti pohjaratkaisu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Tuli talokuume noista. Vanha rintsikka kun on aina vanha rintsikka ja remonttikin etenee valitettavan hitaasti. Isoin ongelma taitaa olla kyllä se ettei hyviä tontteja saa kohtuuhintaan tästäkään kaupungista.
-
- Kitisijä
Niin tuli. No ehkä ens vuosikymmenelläZeb kirjoitti:Tuli talokuume noista. Vanha rintsikka kun on aina vanha rintsikka ja remonttikin etenee valitettavan hitaasti. Isoin ongelma taitaa olla kyllä se ettei hyviä tontteja saa kohtuuhintaan tästäkään kaupungista.

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Juu ei.exPertti kirjoitti: Tuossako on Masan uusi koti
Pitää olla neljä makkaria, eritasoratkaisu ja erillinen 70 neliön ulkorakennus.
tyyliin tää. Tostakin veks toi varasto ja katos..

Viimeksi muokannut masa, 19.05.2010 14:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^Mä taas en enää ottais eritasoratkaisua. Noi portaat on ihan kypsät poikasen ja vanhan koiran kanssa. Minkä ihmeen takia sä portaita haluut?
Edit: Ai siis vaan pari porrasta, ok.
Edit: Ai siis vaan pari porrasta, ok.
Viimeksi muokannut Zeb, 19.05.2010 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Putsasin tuossa ompelukoneen alapesää. Kun avasin yhden ruuvin sieltä pomppasi ulos vieteri, eikä se perkele mene takaisin paikoilleen. AAAARGH! Alan pikkuhiljaa arpomaan että onko se nyt sitten niin tärkeä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Loivan rinteen tontti. Siihen on aika hankala tehdä tasamaan taloa.Zeb kirjoitti: Minkä ihmeen takia sä portaita haluut?
.
Vai että vielä vanhan koiran takia pitäs taloa alkaa valitsemaan

exPertti kirjoitti: En edelleenkään ymmärrä miten menet pesemään mulkkuasi lasten huoneitten ohi pesuhuoneeseen yöllä kun lapsi syöksyykin huoneestaan tuohon toiseen vessaan.
Miksi sinne pitäisi mennä kun oman makkarin yhteydessä on suihku ja vessa?
Ja edelleen. Kyseessä on rinnetontti, joten eritasoratkaisu menee siihen varsin kivuttomasti.
Itse en taas halua näillä neliöillä kaksikerrostaloa missään tapauksessa. Eri asia on, jos on varaa rakentaa reilu 200 neliöinen talo.
Toisekseen, Pertsa ei ole näemmä tajunnut sitä dilemmaa, että yleensä PK-seudulla ei tonteissa pahemmin ole valinnanvaraa, vaan se tontti otetaan mikä saadaan, ja siihen rakennetaan talo joka tontille parhaiten sopii. Landella taas voi valita tontin unelmatalonsa mukaan.
-
- Kitisijä
Kolme tuntia mä sitä takaisin väänsin. Nyt se tuntus olevan paikoillaan. Esikiristettynä saatana. En viitsinyt kokeilla vielä koneen toimintaa, ottas niin pahasti päähän jos se ei kaiken tän vääntämisen jälkeen toimikaan. Huomenna ei varmastikaan vituta enää niin paljon.par-sky kirjoitti:Putsasin tuossa ompelukoneen alapesää. Kun avasin yhden ruuvin sieltä pomppasi ulos vieteri, eikä se perkele mene takaisin paikoilleen. AAAARGH! Alan pikkuhiljaa arpomaan että onko se nyt sitten niin tärkeä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Kun laittaa portit, ei tuosta haittaa ole. Tietenkin, jos laiskuuttaan ei viitsi portaita usein kävellä, on ongelma hjuuz.exPertti kirjoitti:Juu, eikä kaksikerroksinen talo ole pienen lapsen kanssa hyvä. Kaikkea muuta. Sitten kun kasvaa niin mikä ettei.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Kun laittaa portit, ei tuosta haittaa ole. Tietenkin, jos laiskuuttaan ei viitsi portaita usein kävellä, on ongelma hjuuz.
No kyllä niistä vaan on. Meillä on kotona kaksi kerrosta ja mummolassa myös. Porttien kanssa sählääminen on pepusta, sekä huoli siitä että tulihan se portti nyt kiinni. Rappusissa ravaaminen on myös peestä. Aina on joku tarvittava asia väärässä kerroksessa..
-
- Kitisijä
^Mä olen jo tottunut.
-
- Kitisijä
Olen ihan samaa mieltä. Itse asun yksitasoisessa OK talossa ja homma toimii.masa kirjoitti:Ylermi Ylihankala kirjoitti: Kun laittaa portit, ei tuosta haittaa ole. Tietenkin, jos laiskuuttaan ei viitsi portaita usein kävellä, on ongelma hjuuz.
No kyllä niistä vaan on. Meillä on kotona kaksi kerrosta ja mummolassa myös. Porttien kanssa sählääminen on pepusta, sekä huoli siitä että tulihan se portti nyt kiinni. Rappusissa ravaaminen on myös peestä. Aina on joku tarvittava asia väärässä kerroksessa..
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Meikä taas on aina haaveillut siitä toisesta kerroksesta. Jopa kolmannestakin; kellarissa saunatilat ja takkahuoneet, keskikerroksessa olkkari ja keittiö ja yläkerrassa makkarit. Eipä ole lapsiakaan, joten ei osaa sitä näkökulmaa ajatella. Ja viel rinnetontilla niin, että kellarikerroksestakin pääsee suoraan pihalle.
Kerroksinen rinnetalo on kiva, kunhan autopiha on samalla tasolla kuin keittiö. On meinaan aika persiistä kannella kauppakasseja ja muksuja alakerran kautta yläkertaan..bedlam kirjoitti:Meikä taas on aina haaveillut siitä toisesta kerroksesta. Jopa kolmannestakin; kellarissa saunatilat ja takkahuoneet, keskikerroksessa olkkari ja keittiö ja yläkerrassa makkarit. Eipä ole lapsiakaan, joten ei osaa sitä näkökulmaa ajatella. Ja viel rinnetontilla niin, että kellarikerroksestakin pääsee suoraan pihalle.
Voi helvetti nyt oikeasti mitä vaatimuksia.masa kirjoitti:Kerroksinen rinnetalo on kiva, kunhan autopiha on samalla tasolla kuin keittiö. On meinaan aika persiistä kannella kauppakasseja ja muksuja alakerran kautta yläkertaan..

Manaaja kirjoitti: Joo, on se eri kun on lapsia, tiedetään.
Nimenomaan. Koetas yksin kantaa ne ostokset kun sulla on kaks lasta ja kauppakassit raahattavana.
On tuolla yks noin 50-kilonen YH:n rääpäle joka näyttää niin aina tekevän.masa kirjoitti:Nimenomaan. Koetas yksin kantaa ne ostokset kun sulla on kaks lasta ja kauppakassit raahattavana.Manaaja kirjoitti: Joo, on se eri kun on lapsia, tiedetään.

Kaikesta selviäämasa kirjoitti:Manaaja kirjoitti: Joo, on se eri kun on lapsia, tiedetään.
Nimenomaan. Koetas yksin kantaa ne ostokset kun sulla on kaks lasta ja kauppakassit raahattavana.

Tosin ei ole kuin yksi lapsi ja kiivetäkin pitää vain toiseen kerrokseen.
Selviää toki, mutta sanomattakin lienee selvää, etä jos rakentaa, kannattaa rakentaa sellainen talo mikä toimii.bliss kirjoitti:
Kaikesta selviää
Huonoja ja huonosti toimivia löytyy kyllä markkinoilta ihan valmiinakin.
Tottakai, en mä sillä meinannutkaan. Tartuin vaan tohon irralliseen portaiden kiipeämisasiaan.masa kirjoitti:Selviää toki, mutta sanomattakin lienee selvää, etä jos rakentaa, kannattaa rakentaa sellainen talo mikä toimii.bliss kirjoitti:
Kaikesta selviää
Tietty sekin kannattaa miettiä, että mitäs sitten kun muksut ovat jo isompia. Onko silloin jopa parempi, että kakarat voi sijoittaa yläkertaan.
Mä etsiskelen itselleni nimenomaan vanhaa taloa ja jos se sattuu olemaan 2-kerroksinen niin sitten se on

Jossain tässä talonrakennus-buumin kekkellä lyylin että säkin haluut rakennuttaa ittelles talon, mutta vissiin sekosin (le bläk book) kirjanpidossani.bliss kirjoitti:Mä etsiskelen itselleni nimenomaan vanhaa taloa ja jos se sattuu olemaan 2-kerroksinen niin sitten se on
Meillä toi ei ole edes vaihtoehto, koska tontille saa rakentaa vaan 1 tai 1½ kerroksisen. Toisekseen kun tulevat neliöt on luokkaa 140, toimii kokonaisuus paremmin 1 kerroksisena.bliss kirjoitti: Tietty sekin kannattaa miettiä, että mitäs sitten kun muksut ovat jo isompia. Onko silloin jopa parempi, että kakarat voi sijoittaa yläkertaan.
)
Ja jos sattuu vanhana vielä asumaan samaa taloa, on parempi että huoneet on samassa tasossa..
Joo en helvetissä halua.Dumis kirjoitti:Jossain tässä talonrakennus-buumin kekkellä lyylin että säkin haluut rakennuttaa ittelles talon, mutta vissiin sekosin (le bläk book) kirjanpidossani.bliss kirjoitti:Mä etsiskelen itselleni nimenomaan vanhaa taloa ja jos se sattuu olemaan 2-kerroksinen niin sitten se on

Vanha rintamamiestalo tai joku pieni maatilan päärakennus olis just hyvä
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)