Päivän paras kuva
-
- Kitisijä
Re: Päivän paras kuva
Paras noista: Pankkilaina sketsi

Life is complex, it has real and imaginary parts.
Ei oo todellista. Mä olen nähnyt noista tyypeistä ohimennen kuvia aiemminkin, mutta en ole kiinnittänyt huomiota, kun olen luullut, että kyse on jostain photoshop-vitsistä.
Veljeksethän ovat olleet alun perin komean näköisiä:
http://www.famousplastic.com/images/igorandgrichka.jpg
Tuon "after" kuvan jälkeenkin on tapahtunut paljon.
Luulisi, että lääkärillä olisi joku moraali.
-
- Kitisijä
Musta se mikrossa oleva leikkijuna on hauskin.exPertti kirjoitti:^ Loistavia. Pari aika loistavaa ilmettäkin, kuten se poika joka yritti sillä harjalla siistiä sitä kaatunutta valkeaa ainetta. Liekö jauhoa, maalia vai mitä?
-
- Kitisijä
Tarkoitatko nyt hauskin vai hassuin? Mikroonhan pitää työntää kaikenlaista. Siinä saa hienot efektit ja mikrot ovat niin halpoja, että on parempi hajottaa mikro kokeiluilla kuin vaikka tussata sohva. Tulen tukemaan lasteni mikrokokeiluja täysin.NuoriD kirjoitti:Musta se mikrossa oleva leikkijuna on hauskin.
http://www.wired.com/geekdad/2010/02/le ... -of-light/
-
- Kitisijä
http://www.youtube.com/watch?v=u-zBBd45n_8sivustahuutaja kirjoitti:Tarkoitatko nyt hauskin vai hassuin? Mikroonhan pitää työntää kaikenlaista. Siinä saa hienot efektit ja mikrot ovat niin halpoja, että on parempi hajottaa mikro kokeiluilla kuin vaikka tussata sohva. Tulen tukemaan lasteni mikrokokeiluja täysin.NuoriD kirjoitti:Musta se mikrossa oleva leikkijuna on hauskin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Ihan lapsiperheen normimeininkiä,masa kirjoitti:Vauvakuumetta?
Nimimerkki kokemusta löytyy... http://mmalehtonen.1g.fi/kuvat/2004/200 ... 4.JPG/full

Miten se bemari autotallin ovesta läpi? Joku tollo jättänyt avaimet lukkoon ja lapsi saanut auton käyntiin?
-
- Kitisijä
Eikös tuo ole feikki?aasi kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=u-zBBd45n_8sivustahuutaja kirjoitti:Mikroonhan pitää työntää kaikenlaista.NuoriD kirjoitti:Musta se mikrossa oleva leikkijuna on hauskin.
Plasman tekeminen viinirypäleillä sen sijaan on ihan totta:
http://www.youtube.com/watch?v=vCNNqgKqnaQ
I would bet my money on that.Dumis kirjoitti: Joku tollo jättänyt avaimet lukkoon ja lapsi saanut auton käyntiin?
Sitten se apina ansaitseekin saada opetuksenmasa kirjoitti:I would bet my money on that.Dumis kirjoitti: Joku tollo jättänyt avaimet lukkoon ja lapsi saanut auton käyntiin?

Kaverin mukula tuli aina kysymään et saanko mennä sun autoon leikkimään. Kun annoit luvan ja jos siellä oli avaimet virtalukossa se tuli sanomaan et tuutko ottaan pois.Dumis kirjoitti:Sitten se apina ansaitseekin saada opetuksenmasa kirjoitti:I would bet my money on that.Dumis kirjoitti: Joku tollo jättänyt avaimet lukkoon ja lapsi saanut auton käyntiin?
Ennen kuin siitä tuli noin fiksu, oli se ajanut yhden auton riihen seinään

-
- Kitisijä
Minä en käsitä miten tavislapset voi olla noin tymiä elukoita.
Minä olin jo pentuna ihan harkitsevainen. Esim. kun kaverin kaa usein leikittiin isäni revolverilla, se oli sanomattakin selvää, ettei sitä ladata, viedä ulos saati ammuta ihmisiä. Eikä ilmakiväärillänikään tehty pahoja.
Mitä nyt pientä tehtiin oli hengattiin huonekalukaupan sohvilla, räjäyteltiin ulkona kiinareita, kivitettiin katulamppuja, poksautettiin kyynelkaasu/hajupommiampullikombo Sokoksen alakerrassa ja kaadettiin kerrostalon ikkunasta vettä allakulkevien ihmisten päälle.
Minä olin jo pentuna ihan harkitsevainen. Esim. kun kaverin kaa usein leikittiin isäni revolverilla, se oli sanomattakin selvää, ettei sitä ladata, viedä ulos saati ammuta ihmisiä. Eikä ilmakiväärillänikään tehty pahoja.
Mitä nyt pientä tehtiin oli hengattiin huonekalukaupan sohvilla, räjäyteltiin ulkona kiinareita, kivitettiin katulamppuja, poksautettiin kyynelkaasu/hajupommiampullikombo Sokoksen alakerrassa ja kaadettiin kerrostalon ikkunasta vettä allakulkevien ihmisten päälle.
Viimeksi muokannut Gat, 21.05.2010 11:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
No niinhän tuolla äänekäs yleisö väittää, mutta mietin että minkäsläinen räjähdys siitä syntyisikään jos kolme desilitraa etanolia höyrystyy ja räjähtää?sivustahuutaja kirjoitti:Eikös tuo ole feikki?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
1. pistä 3 litraa vettä 4 minuutiksi mikroonaasi kirjoitti:minkäsläinen räjähdys siitä syntyisikään jos kolme desilitraa etanolia höyrystyy ja räjähtää?
2. mittaa lämpötila
3. postaa tulos tänne
Muista olla varomatta käsiä, vesi ei tule olemaan kuumaa.
-
- Kitisijä
Laita vettä kuppiin, lämmitä kiuhuvaksi, sammuta, anna hetki jäähtyä ja lämmitä uudestaan. Toista lämmitystä pari kertaa. Laita teelappu kuppiin ja katso miten "ylilämmennyt" vesi höyrystyy räjähdyksenomaisesti silmille...sivustahuutaja kirjoitti:1. pistä 3 litraa vettä 4 minuutiksi mikroonaasi kirjoitti:minkäsläinen räjähdys siitä syntyisikään jos kolme desilitraa etanolia höyrystyy ja räjähtää?
2. mittaa lämpötila
3. postaa tulos tänne
Muista olla varomatta käsiä, vesi ei tule olemaan kuumaa.

-
- Kitisijä
-
- Kitisijä