Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tyhmä kysyy jotta mihin kaiutinjohdot pitää kierrättää? Metalliin? Sekajätteisiin?

Jäi toistakymmentä metriä piuhaa kun myin musiikkilaitteet :?
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Kattopalkkiin ja manalan kaulanympäri.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Tyhmä kysyy jotta mihin kaiutinjohdot pitää kierrättää? Metalliin? Sekajätteisiin?

Jäi toistakymmentä metriä piuhaa kun myin musiikkilaitteet :?
Uusiokäyttöön? Mikset säästä tai anna jollekin? Oot käsittääkseni muuttamassakin lähitulevaisuudessa niin voihan noille tulla käyttöä?
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Tyhmä kysyy jotta mihin kaiutinjohdot pitää kierrättää? Metalliin? Sekajätteisiin?

Jäi toistakymmentä metriä piuhaa kun myin musiikkilaitteet :?
Uusiokäyttöön? Mikset säästä tai anna jollekin? Oot käsittääkseni muuttamassakin lähitulevaisuudessa niin voihan noille tulla käyttöä?
Emmä usko hankkivani enää sellasia laitteita mihin tarvii noin järeää johtoa. Saa hakea, kuka tarvitsee :D
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Emmä usko hankkivani enää sellasia laitteita mihin tarvii noin järeää johtoa. Saa hakea, kuka tarvitsee :D
Voisin kyllä keksiä käyttöä työpaikalle. Onko hakemisella hirmuinen kiire?
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Manaaja kirjoitti:Voisin kyllä keksiä käyttöä työpaikalle.
Sulta se ei mikään pysy salassa.
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Emmä usko hankkivani enää sellasia laitteita mihin tarvii noin järeää johtoa. Saa hakea, kuka tarvitsee :D
Voisin kyllä keksiä käyttöä työpaikalle. Onko hakemisella hirmuinen kiire?
Ei. Tossahan ne lojuu samassa pussissa kuin tähänkin saakka.
Bhven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ajattelin notta elintarvikelakostahan on hyötyä, kun Alepassa myydään halpaan hintaan 17% pihvinaudan jauhelihaa. Valmistaja Lihatukku Harri Tamminen. Tuote haisee kuitenkin jotenkin omituiselle. Jotenkin härskiintyneelle. Kellään kokemuksia?
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Useammanko paketin kokemus hajusta? Vai yksittäistapaus?
Bhven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

bliss kirjoitti:^Useammanko paketin kokemus hajusta? Vai yksittäistapaus?
Ihan yksittäistapaus. Ekaa kertaa ton valmistajan kamaa syömässä. Googlasin hieman ja joo sanoisin, että toi liha haisee vähän piimälle. Pakattu 20. päivä.
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Mä en ole huomannut siinä mitään outoa. Suojakaasuun pakattu liha haisee heti avaamisen jälkeen muutaman sekunnin hassulta. Joku minua viisaampi selittää varmaan miksi.
Bhven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

bliss kirjoitti:^Mä en ole huomannut siinä mitään outoa. Suojakaasuun pakattu liha haisee heti avaamisen jälkeen muutaman sekunnin hassulta. Joku minua viisaampi selittää varmaan miksi.
Tota mäkin mietin. Onko suojakaasuissa eroja ja tässä ois nyt joku vahvempi odööri? Toisaalta kun en ole kulinarsisti en tiedä maistuuko naudan liha erilaiselle kuin sonnin. Jos tää ei ookkaan nautaa. Urossioiltahan revitään kassit hohtimilla sen takia, että se liha ei maistuisi vehkeelle.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Typpeähän sinne purkkiin yleensä pumpataan hapettumisen estämiseksi. Kyllä noissa suojakaasuissakin jotain eroja kuitenkin on. Mihin tarkoitukseen ajattelit valmistaa jauhelihan? Suosittelisin pienen palan paistamista ja maistamista. Voit lämmittää myös palan jauhelihaa mikrossa kypsäksi, joskin koostumus menee hieman kumiseksi.
Bhven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti:Typpeähän sinne purkkiin yleensä pumpataan hapettumisen estämiseksi. Kyllä noissa suojakaasuissakin jotain eroja kuitenkin on. Mihin tarkoitukseen ajattelit valmistaa jauhelihan? Suosittelisin pienen palan paistamista ja maistamista. Voit lämmittää myös palan jauhelihaa mikrossa kypsäksi, joskin koostumus menee hieman kumiseksi.
Söin jo. Paistinpannulla kärtsäsin ja ihan ok:lta vaikutti, mikroa ei mulla ole ollenkaan, mutta en syönyt kokonaan, kun oli jotenkin niin rasvaisen oloista.
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kirkuvatko jotkut naiset irl tavatessaan toisensa tv-sarjojen ja elokuvien tyyliin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja swirl »

NuoriD kirjoitti:Kirkuvatko jotkut naiset irl tavatessaan toisensa tv-sarjojen ja elokuvien tyyliin?
Mulla oli joskus vuosia sitten treffit Kaisaniemen metroasemalla erittäin rakkaan ystävän kanssa, eikä me oltu nähty muutamaan vuoteen, koska asuttiin eri puolilla Eurooppaa. Oltiin molemmat sievässä pienessä nousuhumalassa ja ylätasanteella bongattuamme toisemme juoksimme teatraalisesti toistemme käsivarsille kirkuen ja loppujen lopuksi pyöriskelimme lattialla halaillen ja pussaillen - ja kirkuen :oops: Yleisö tykkäsi.
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

No en mä tuota paheksu, ihmettelen vaan. Mulle olisi niin äärettömän vierasta käytöstä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:No en mä tuota paheksu, ihmettelen vaan. Mulle olisi niin äärettömän vierasta käytöstä.
Yhden ainoan kerran olen kirkaissut (rääkäissyt?), sain silloin ystävältäni lahjan jota en odottanut. Tämä tapahtui kekkereissä ja olin kännissä. Kaverit katsoivat mua niin omituisesti että sen jälkeen ei ole paljon tullut kiruttua :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja annepa »

Miten muurahaisista pääsee eroon jos ei tiedä missä pesä sijaitsee? Meillä on takapihan seinällä kuhinaa, mut pesä on jossain piilossa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Davelle: Naiset nyt vain ovat tunteidensa vietävissä olevia eläimiä, joita jostain kumman syystä tulisi pitää tasa-arvoisinsa, älylliseen toimintaan kykenevinä ihmisinä. Kumma juttu.
Paras päivä ikinä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Miten muurahaisista pääsee eroon jos ei tiedä missä pesä sijaitsee? Meillä on takapihan seinällä kuhinaa, mut pesä on jossain piilossa.
Niitä jauheita/rakeita kun ripottelet kulkuväylille niin ei tarvitsekaan tietää missä pesä on kun sitä ei kauaa ole.
Ne mulkut on keskittyny tosiaan siihen seinän viereen jossa on entinen kukkapenkki. Sekotan ne rakeet siihen maahan ja ripottelen penkin ympärille, luulis lähtevän.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Miukkis
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 25.05.2010 4:36
Paikkakunta: helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Miukkis »

annepa kirjoitti: Ne mulkut on keskittyny tosiaan siihen seinän viereen jossa on entinen kukkapenkki. Sekotan ne rakeet siihen maahan ja ripottelen penkin ympärille, luulis lähtevän.
kasapäin muurahaisloukkuja ja myrkyttäjä paikalle, sillä ainakin lähtevät! ..jos lähtevät.

itselläni oli uuteen asuntoon marraskuussa muuttaessa kuoriaisongelma, edellinen asukas/remppamiehet jättäneet Elovena-paketin kuivaushyllylle, ja ne pienet tuholaiset päättivät asustaa mm. epämääräisessä veitsessä, joka oli täynnä jotain tahmeaa.. veitsen sijainti oli tiskipöydän _ALLA_, tietyn karmin takana. eihän niistä päästy eroon kun vasta neljännellä myrkytyksellä. joskus yöllä kävin keittiössä raa'asti liiskaamalla näitä vihuja poikaystävän kuorsatessa sängyssä, ja todettuani ettei niitä ole myöskään olohuoneessa pystyin palaamaan rauhallisesti nukkumaan - kutsui mua vainoharhaiseksi. eivätpähän ainakaan päässeet sänkyyn!
minä tulen milloin minulle sopii, ehkä en tule ollenkaan, ehkä menen aivan toiselle suunnalle!
milli

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja milli »

olisin hankkimassa lentolippuja hampuriin ja ja ja .. mietin , että miten lähteä etsimään, ei jaksaisi selata jokaista lentoyhtiötä erikseen.. eikös tähän ole jotain palveluita?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ainakin joku tämmöinen:

http://www.vertaa.fi/lentoliput/
milli

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja milli »

^ kiitos :)