Hyvinhän näyttää menevän. Tässä on tooosi kova miettiminen millaiset juhlat järjestää kun palstalle tulee käsittämättömät 1000 vastausta. Tottahan paljon omia ja HB:n, mutta myös viljalti tavallistenkin ihmisten vastauksia, joista tässäkin palstalapseni puolesta kiitos. Tuo tavalliset ihmiset oli sellainen tahallinen provo. Itse olen tavallinen tallaaja, joku erityinen on joskus sanonut erityiseksi.
Ja vieläkin ehkä käsittämättömämmät 30000 vastausta. Niistä tietenkin lähes kaikki on teidän muiden. Suurkiitokseni tässä vaiheessa. Mutta mikä on juhla ja kumpi määräraja täyttyy ensin, siinä SUURI kysymysmerkki

HB ei vielä saanut vastausta koska hänet kyllä pitää laittaa nuhteeseen: ei mukamas mene Sipoon mökille vaikka nainen häntä pyytää! Minä syön suorastaan väärän kurkkuni tuosta!
Jaahaas, että oli jo uusi rivi jollekin, josta sydänystäväni Vesperaanius olisi antanut nuijasta. Se silti vois tehdä kivaa poikamiehen päälle,hih

Okei syy siihen että olen hereillä ei todellakaan ole juhliminen tai rapulapölly vaan se, että Stadinarska lähteepi hyödyllisille asioille.