Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
RP

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja RP »

Kohta paukkuu ND:lle bänniä, pienemmästäkin olen saanut. Käytätkö Anonyymi proxyy?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Ritva V. on tuttu sarkastinen nimimerkki. Näitä on alkanut tulemaan kun sieniä sateella juuri ennakkomoderoinnin seurauksena. Jos et saa messagea läpi asialla niin sitten sarkasmilla.
Ok, sarkasmimittarini oli epävarma. Oli kirjoitettu niin pieteetillä, että.
No niitä on kieltämättä aika vaikea tunnistaa kun noin ajattelevia ihmisiä on kuitenni olemassa.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Mun trollaus jatkona tuohon ND:n viestiin ei enää mennyt läpi. :-(

Yritin kannustaa suomalaisia miehiä toimimaan kansainvälisemmin, jotta naiset tuntisivat luontaisesti vetoa heihin - eikä tarvitsisi tuoda Thaimaasta pakkovaimoja tai ottaa väkisin.

Tosin nimimerkiksi valitsin Ritva Vantaalta.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Kuinka paljon teitä Ritvoja oikein on.

ND:kö on Inhorealisti? Onkohan tuolla nikillä useampikin käyttäjä, muistan törmänneeni tuohon useamminkin.
huima
Kitisijä

RP kirjoitti:^Kuinka paljon teitä Ritvoja oikein on.
Me olemme kaikkialla.

Ritvaisuus on mielentila!
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:^Kuinka paljon teitä Ritvoja oikein on.

ND:kö on Inhorealisti? Onkohan tuolla nikillä useampikin käyttäjä, muistan törmänneeni tuohon useamminkin.
Joo olen Inhorealisti, mutta kun HS:ssa nikkejä ei voi rekisteröidä, niin en vastaa kaikista ko. nikillä mahd. kirjoitettavista mielipiteistä.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti: EDIT: nyt se on taas. Kohta varmaan lyövät kommentoinnin kokonaan pois. Hauskaa, kun muistaakseni männä päivänä kehuivat miten aloittivat rennon kommentointijutun suomessa.
Kommentointi on pois päältä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

http://yle.fi/alueet/etela-karjala/2010 ... 46819.html

Toivottavasti oli vain yksittäistapaus eikä tule tavaksi laajemmin.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

par-sky kirjoitti:
exPertti kirjoitti: EDIT: nyt se on taas. Kohta varmaan lyövät kommentoinnin kokonaan pois. Hauskaa, kun muistaakseni männä päivänä kehuivat miten aloittivat rennon kommentointijutun suomessa.
Kommentointi on pois päältä.
Ja pian tiedotus jossa kerrotaan miksi oli pakko sulkea: rasistisia viestejä, väkivallalla uhkailu yms.
huima
Kitisijä

RP kirjoitti:http://yle.fi/alueet/etela-karjala/2010 ... 46819.html

Toivottavasti oli vain yksittäistapaus eikä tule tavaksi laajemmin.
Ja kohta ihmetellään miksi ihmisten kannat ja mielipiteet kovenevat.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Ja taas mennään:

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Nuo ... 5257432902

http://www.expressen.se/Nyheter/1.20174 ... lisstation

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/valds ... 838307.svd

Thors kun niin tykkää käyttää tätä Rinkulaa todisteena onnistuneesta kotoutumisesta, mitäs jos hakisit Pupulle hiukan G Rape nuuskaa, olisit positiivisesti hyödyllinen mummeli.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vois meillä palstaruikuttajilla kai mennä huonomminkin.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Manaaja kirjoitti:Vois meillä palstaruikuttajilla kai mennä huonomminkin.
Jumala vihaa valkoisille heruttajia.
- Astrid
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Tätä juttua lukiessa tuli aika vahva fiilis että oon törmänny tähän tyyppiin. Aikaa tästä tosin on...hetkinen... about 10 vuotta :shock:

Eli joo, kyllähän se nyt ois sitten jotain keski-iän korvilla, kun oli mua muistaakseni 10 vuotta vanhempi. Ehkä jotkut on vaan hitaampia huomaamaan että hommassa on jotain mätää.

Juttu meni jotenkin niin, että sain yhteydenoton, jossa soittaja esitteli olevansa MoonTV.stä. Olivat tekemässä jotain uutta ohjelmaa, missä pitäisi käydä erilaisissa matkakohteissa, baareissa yms. ja testata niitä. Koukun väitettiin olevan, että sinne menee pariskunta, joista nainen pompottaa miestä ihan mennen tullen: tilaa ruoat ja viinit mieheltä kyselemättä, lähettää miehen aerobick-tunnille, käskee miehen leipoa pullaa koska on tulossa kavereita kylään, laittaa miehen käyttämään sukkahousuja ja muutenkin kohtelee ikäänkuin 50-luvun vaimoa. Paitsi alistamaan ja nöyryyttämään paaaaljon siihen lisäksi. Ukkoa pompottamalla pääsisi matkustelemaan yms.

Kuulosti vähän kummalta ja siltä ettei kaikkea kerrota. Noh, ajattelin että tässä on joku koukku myös mun suuntaan, mutta uteliaisuudesta menin tapaamaan sitten sitä miestä. Ihan mukava, ihan perus, ei mitenkään epämiellyttävä mies, mutta ei mikään ihmeellinenkään. Normi, siisti mies. Kävimme kahvilla helsingin keskustassa.

Ennen sitä sain tietoja ja ohjeita "moontv":ltä. Mietin sitten siinä kahvilla mielessäni, että pitää olla jonkin sortin pervo sietääkseen sellaista kohtelua. Ja sitä, että on varmaan aika vaikeaa saada joku eukko tekemään tota. Että sehän ois kätevää heittää tommonen bulli ilmoille... ja tulisi varmasti miehellekin halvemmaksi sitten hankkia matkoja ja viedä ulos kuin palkata domina tohon hommaan. Varsinkin kun ensimmäinen matka ois ollu ruotsinristeily :roll:

Totesin sitten "yhteyshenkilölle" puhelimessa tapaamisen jälkeen että sori, ei kiinnosta, etsikää joku muu. Mun korvaan homma oli liian kummallinen valtavine aukkoineen logiikassa. Toisekseen, huoraus ei oikeen kiinnostanut (varsinkaan tuolla korvauksella). Ja kolmanneksi, se mies ei mun mielestä ollut vaan yhtään mielenkiintoinen.

Mietin vaan että onkohan se tehny tota nyt viimeset kymmenen vuotta?
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

http://www.vartti.fi/artikkeli/1b5aa18a ... b238154ede

Lippiskiista johti joukkotappeluun.

Mitä wattua täällä tapahtuu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Panomies on panomies on Ike
Ike on idiootti.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ike on tosiaan aika typerä. Ei noita hommia noin avoimesti hoideta. 16-vuotias ritsapillu haluaa julkisuutta, koska se on paras ammatti, joten kannattaisi kysyä neuvoa vaikka Vanhaselta siitä, miten elostellaan, eikä jäädä kiinni. Tai jos jäädään, niin pitäviä todisteita ei ole.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Kyllä se vaan jaksaa ihmetyttää, miten typerä Ike voi olla.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja mikä siinä on kun vaimo kuitenkin pysyy moisen limapalleroisen messissä?

Joo, näin hyvin olen julkkisten tiedoista perillä.
Viimeksi muokannut Bluntly, 10.06.2010 9:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Panomies on panomies on Ike
Onneksi tyttö oli 16, muuten Ike olisi samanlainen iljettävä pedofiili kuin Timpe. Nyt Ike on vain hölmö.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Naurattaa noi ^ perään lyödyt kommentit... Pari hassua Iken mollaajaa, muuten kaikki lyttäämässä toista puolta.

Missä Ike hengaa?
Onko tietoo, missä Ike hengailee, jos haluaisi tavata ja jutskata? Onko Hesassa jossain diskossa?
MinttuM
NuoriD

No totta kai tyttö hakee julkisuutta, mutta se tosiaankaan ole jutun pihvi, vaan Iken typeryys.
huima
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:No totta kai tyttö hakee julkisuutta, mutta se tosiaankaan ole jutun pihvi, vaan Iken typeryys.
Noh. Ike vaan haluaa olla kosketuksissa tuleviin äänestäjiin.