Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ammuskelua Matin ja Tepon keikalla.

Veikkaan vahvasti, että ampujalla oli yllään kiiltonahkakengät, tummat suorat housut, kauluspaita ja villaslipoveri.
NuoriD

Tosissaan vai feikkaako?

Uskon olevan tosissaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Tosissaan vai feikkaako?

Uskon olevan tosissaan.
"Olen vihdoin ymmärtänyt, ettei omat voimat riitä."

Miten olis: "Olen vihdoin ymmärtänyt, että olen sairas ja holtiton, ehdottomasti terapian tarpeessa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

"Olen hakeutunut ammattiauttajalle"

Mulle toi riittää ihan hyvin. Ei sitä tartte paskalehdille mitään sairauksista ruveta jauhamaan, diagnosoikoon tavikset itte omat himonsa ja ongelmansa.
NuoriD

Uutinen tuli ulos torstaina. Haastattelu tehty sunnuntaina. Näinköhän Kanerva nyt aivan oikeasti on hakeutunut ammattiauttajalla vai vasta hakeutumassa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Tämä kuva otsikoitu: "Suomi sai näyttävän naispääministerin". Mielestäni otsikko turhaan imartelee Maria. Mari on varsin tavallisen näköinen suomalainen keski-ikäinen nainen. Ei siis näyttävä. Mitä mieltä muut?

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Joka tapauksessa on outoa ryhtyä arvioimaan pääministerin näyttävyyttä. Olen ehkä telaketjufeministi, mutta ulkonäkö ei nyt ole kovin oleellista noissa hommissa. Enpä muista, että ensimmäiseksi olisi ryhdytty miespoliitikkojenkaan ulkonäköä arvioimaan lehdistössä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Joka tapauksessa on outoa ryhtyä arvioimaan pääministerin näyttävyyttä.
MTV3:n Viihde-osiossa on oudompiakin arvioita.
NuoriD

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Joka tapauksessa on outoa ryhtyä arvioimaan pääministerin näyttävyyttä.
MTV3:n Viihde-osiossa on oudompiakin arvioita.
:) Varmasti. Mutta scheissea tuo naispoliitikkojen ulkonäköarviointi. Arvioitakoon sitten miehiäkin samalla mitalla, tai sitten ei kumpaakaan.

Olen tiukkapipo tässä, en voi sille mitään.

Ja en siis väitä olevani synnitön itse ja nettikeskustelu on oma lukunsa.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

MAC-TAUKO! NYT!

Noin niin siinä uutta ruotsalaista käytäntöä soveltamatta Suomen oloihin? ;)

Heja heja heja! Juu kan ran bat not hide!
Pyyhin Netikettiin..
Niba
Kitisijä

Ei vitu, ensin Byman ja nyt TÄMÄ?
Pyyhin Netikettiin..
Niba
Kitisijä

Hyvä lääkäri olisi varmaan Amputoinut? Ja toisaalta dekapitaatio on yleinen hoitokeino polvivammoissa.
Pyyhin Netikettiin..
Niba
Kitisijä

Yksi tyhmä amerikkalainen vähemmän?

Ja onko tämä joku ihme vai? Pamelalla on selkeät supmalaiset sukujuuret, hapan maistuu..
Pyyhin Netikettiin..
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Olen tiukkapipo tässä, en voi sille mitään.
Oot ihana. Mut on Mauriki: http://lehti.samizdat.info/2010/06/14/4404/
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:Näinköhän Kanerva nyt aivan oikeasti on hakeutunut ammattiauttajalla vai vasta hakeutumassa.
Juttelin tuossa Iken kanssa ja hän on jo pitkään joutunut turvautumaan ammattiapuun. Siis prostituoituihin. Alaikäisiin prostituoituihin.
NuoriD

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Näinköhän Kanerva nyt aivan oikeasti on hakeutunut ammattiauttajalla vai vasta hakeutumassa.
Juttelin tuossa Iken kanssa ja hän on jo pitkään joutunut turvautumaan ammattiapuun. Siis prostituoituihin. Alaikäisiin prostituoituihin.
Varastan sun vitsin NYT-liitteeseen:

Kanerva aikoo jatkossa turvautua ammattiauttajan apuun, mutta lupaa varmistaa, että he ovat täysi-ikäisiä, eivätkä ole parituksen tai ihmiskaupan uhreja.

Edit: foliohattuna en uskaltanut laittaa, kun siihen olisi pitänyt laittaa oma nimi lähettäjäksi. Joku muu kitinäläinen voi laittaa.

Edit2: Kun ei ketään kiinnosta, niin laitoin vitisin NYTiin nimellä Janis Petke.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2200550

Ottamatta kantaa Jarin kommentin paikkaansapitävyyteen, jäin miettimään kommentin motiivia. Hän kun vaikuttaa jotensakin pettyneeltä ja katkeralta. Onko Jarde vihainen, koska TH:lla ei mene kovin pontevasti?
Teraslilja_m
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Tämä on sitä kuuluisaa konsensusta??
Metsäntutkijat: Ilmastonmuutoksella luonnolliset syyt
Ilmastonmuutos noudattaa edelleen auringosta johtuvaa maapallon historiallista sykliä, arvioivat eri puolilta maailmaa Rovaniemelle kokoontuneet metsäntutkijat. Sadan viime vuoden aikana tapahtunut ilmaston lämpeneminen johtuu tutkijoiden mukaan luontaisesta muutoksesta, koska tuorein kylmä kausi päättyi 1800-luvun lopulla.

- Sanoisin poliitikoille, että pitäisi olla aika tarkka siinä, lähteekö jonkin ilmastokehityksen mukaan toimimaan. Minun mielestäni ajatus siitä, että ilmasto lämpenisi tulevaisuudessa hurjasti, on toiveajattelua. Kaikkea voi tapahtua; yhtä lailla voi tulla jääkausi tai sitten ilmasto vaihtelee 90 vuoden sykleissä niin kuin nytkin, muistuttaa Metlan vanhempi tutkija Mauri Timonen.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Teraslilja_m kirjoitti:Tämä on sitä kuuluisaa konsensusta??
Metsäntutkijat: Ilmastonmuutoksella luonnolliset syyt

Vastaan peruschappivastauksen:

Ei löydy IPCC:n leimaa, Nobel-palkintoja eikä ilmastofyysikon koulutusta, joten heidän sanomisillaan ei ole mitään merkitystä mihinkään paitsi siihen, että tekevät itsestään kreationistipellejä noilla paskapuheillaan. Ja luultavasti lisäksi ne on vielä jotain naisten alusvaatteisiin pukeutuvia homoja. Konsensus on edelleen 130%
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Bhven

Utale

Viesti Kirjoittaja Utale »

Jep jep.

http://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahter ... inkoteihin”/
Kulttuurierot hoitotyössä

Suomalaisille on uskoteltu, että huutavan työvoimapulan takia tarvitsemme paljon maahanmuuttajia mummojen ja vaarien pyllyjen pyyhkijöiksi. Kertomatta on jäänyt, että uskonnollisista syistä johtuen useat jo Suomessa koulutetut lähi- ja sairaanhoitajat eivät voi täysimääräisesti hoitaa suomalaisia vanhuksia. Jotkut vetoavat kulttuuriin, jossa vääräuskoisten alastoman kehon näkeminen ja koskeminen, eikä etenkään alapään ja takapuolen koskettaminen ole sallittua. Monikulttuurisuuden nimissä maahanmuuttajia on palkattu kotihoidon tehtäviin, mutta työ on muutamassa päivässä osoittautunut mahdottomaksi. Herää kysymys, kannattaako tällainen koulutus lainkaan, vai koulutammeko heitä vain omiensa hoitamiseen. Jos suomalainen hoitaja kieltäytyisi hoitamasta toisin uskovia, hän saisi nopeasti syytteen syrjinnästä ja rasismista. Pitemmän päälle töiden organisointi tulee mahdottomaksi, jos kulttuurierot on otettava kaikessa huomioon. Tällainen kulttuurin pitäminen kaiken yläpuolella antaa mahdollisuuden myös loisimiseen.
Bhven

Utale

Viesti Kirjoittaja Utale »

Bhven kirjoitti:
Cool!

How?
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

On ihme, ettei meillä kaikilla jo ole diabetesta kun katsoo Iltalehden otsikkovalikoimaa aiheesta:
Valkoinen riisi nostaa riskiä saada diabetes

Masennusta potevat alttiita myös diabetekselle

Katkonainen uni altistaa diabetekselle

Liika proteiini voi nostaa diabetesriskiä

Päiväunet altistavat diabetekselle

Tupakoinnin lopettaminen nostaa diabetesriskiä - syy lihomisessa

Tupakoinnin lopettaminen nostaa diabeteksen riskiä

Työstressi tuplaa naisen diabetesriskin

Kohtuukäyttäjillä raittiita pienempi diabeteksen vaara

Asuinalueella vaikutus diabetesriskiin

Alle kuuden tunnin yöunet lisäävät diabeteksen riskiä

Viimeinen otsikko kuuluukin:
Joko sinulla on diabetes?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx