huima kirjoitti: maidontuotantoyksiköt

huima kirjoitti: maidontuotantoyksiköt
Sä luit sen! Ihquu! Joku edes lukee mun tekstejäLilo kirjoitti:huima kirjoitti: maidontuotantoyksikötHerkkis runopoika!
Joo, ole tyytis vaan. Onhan tämä kurjaa, mutta kyllähän tästä selviää kun on pakko selvitä. Pahinta on se kun joutuu katsomaan toisen kurjaa oloa. Jaksaa kuitenkin jatkaa sillä voimalla kun tietää että erittäin isolla todennäköisyydellä nämä meidän ongelmat ovat ohi 1.5-2 vuoden iässä, eli silloin meillä pitäisi olla terve ja iloinen tyttö joka voi syödä samaa ruokaa muun perheen kanssa. Itse ihmettelen enemmänkin sitä mistä ne tyypit saavat voimia kenen muksulla on joku parantumaton sairaus.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Teidän(kin) juttuja lukiessa tulee usein mieleen, kuinka oma lapsi on ollut kaiken kaikkiaan varsin helppo tapaus. Hän kun on syönyt hyvällä ruokahalulla oikeastaan kaikkea ja nukkunut pitkiä yhtenäisiä yöunia jo pitkän aikaan. Kaikkeenhan tottuu, mutta välillä miettii, kuinka ihmeessä jaksaisi, jos en esmes saisi nukuttua tai lapsella olisi vatsavaivoja ja parkua.
Eiks ne vauvat vois lähettää tänne?Lilo kirjoitti:huima kirjoitti: maidontuotantoyksikötHerkkis runopoika!
Ehkä rumin lause mitä on kirjoitettu 1000 vuoteen. Olen ollut siinä uskossa, että vain sivustahuutaja voisi päästää jotakin noin vastenmielistä ulos läpeensä tyhmästä päästään, mutta että huima. Huh, jos olet tosissasi tuon kanssa, niin it's game over, game over man!huima kirjoitti:Hyvässä työiässä olevia ihmisiä tuhlaamassa elämäänsä deekiksellä.
Kiva, mutta mitä jälkikasvulle kuuluu?ninnithequeen kirjoitti:Tääl on nyt niin onnellinen lapsi että oksat pois. Koko aamun vaan nauranu, kikatellu, kiljahdellu onnessaan
Myltsiin voi aina luottaaMylwin kirjoitti:Kiva, mutta mitä jälkikasvulle kuuluu?ninnithequeen kirjoitti:Tääl on nyt niin onnellinen lapsi että oksat pois. Koko aamun vaan nauranu, kikatellu, kiljahdellu onnessaan
Hah, meillä oli ihan sama vaihe. Ootas vaan kun alkaa kovaan ääneen haukkumaan kun näkee koiran. Hieman noloa, mutta onneksi lapsille saa nauraaRP kirjoitti:Tytsä on ihan järkyttävä matkiapina, hyvä se kai on, oppii ainakin. Tykkää mielettömästi koirista ja aina ulkoillessa jäädään katselemaan ja ihmettelemään koiruuksien puuhia. No niin, nyt on taas alkanut kävelyn lisäksi konttailemaan enemmän ihan vaan sen takia että pääsee nostamaan toista jalkaansa koiran kusiasentoon. Kaunista.
On, ja iällä ja rutiineilla. 5-6 kk iässä alkaa pahimmat itkut kuulemma helpottaa, näin mulle aina sanottiin. Olis tullu meillä käymään, niin olisivat muuttaneet mantransa.ninnithequeen kirjoitti:
Oiskohan kiinteellä ruoalla jottai merkitystä asiaan?
Tää oli ihan huippu. Ihana.RP kirjoitti: Aina illalla alkaa sihinä, joka meinaa että saunomaan olisi päästävä.
Ensimmäinen virke on niin weird, ettei tosikaan. Vaikka miten korpeaisi, ei tuollaista ajatusta ole tullut mieleen, ei sitten mitenkään. Vitsinäkin heitänpä sut seinään -heitot ovat aika pyllystä. Mutta kun on heitetty seinään, niin ehkä muidenkaan heittäminen ei ole niin tavatonta.ninnithequeen kirjoitti:Välillä tekis mieli heittää karjuva kakara seinään ja hetki erossa ni kyynel melkein silmässä. Weird.