Taidat olla taas kovin yksin neuroottisen päivittelysi kanssa. Jaksuja.exPertti kirjoitti:Uskomaton tuomio tuolla näytöllä.
Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mulla on vähän sellanen kutina, että Pertti halua panna Annelia. Pitääkö paikkansa?
-
- Kitisijä
Kyllähän Nikitakin pillua saa. Vakka kantensa.Manaaja kirjoitti:Mulla on vähän sellanen kutina, että Pertti halua panna Annelia. Pitääkö paikkansa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Onneksi Iltalehti julkaisi Pertille oman version uutisesta ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)

![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Ilmeisesti sitten Aboriginaalit eivät käyttäneet tulta (mm sademetsien kulotukseen) tai hengittäneet 50000 vuoteen...'The Aborigines showed that without science and the production of carbon dioxide and global warming, they could survive for 40,000 or 50,000 years.

Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
- Kitisijä
Ei katsos sulla on jäänyt nyt yks tärkeä asia huomaamatta ja sivistys aukkoon. On KAHTA eri hiiilidioksidia: hyvää ja pahaa (kumma kyllä niiden kemiallinen kaava on sama O_O). Tämä mitä abot EIVÄT tuottaneet on sitä pahaa. Sitä hyvää ei tarvi edes mainita nevö evö.Teraslilja_m kirjoitti:Ilmeisesti sitten Aboriginaalit eivät käyttäneet tulta (mm sademetsien kulotukseen) tai hengittäneet 50000 vuoteen...'The Aborigines showed that without science and the production of carbon dioxide and global warming, they could survive for 40,000 or 50,000 years.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Pian jokainen on elintenluovuttaja ellei erikseen kieltäydy
Elokuun alusta voimaan tulevien lakimuutosten myötä vainajan elimiä, kudoksia ja soluja saa irrottaa toisten ihmisen hoitoa varten, jos vainaja ei ole elinaikanaan oletettavasti vastustanut toimenpidettä. Lakiin tehtävän elinluovutuksen suostumussäännöksen muutoksen tavoitteena on mahdollistaa elinsiirto nykyistä useammin.
http://www.poliklinikka.fi/?page=7874754&id=0874195
Elokuun alusta voimaan tulevien lakimuutosten myötä vainajan elimiä, kudoksia ja soluja saa irrottaa toisten ihmisen hoitoa varten, jos vainaja ei ole elinaikanaan oletettavasti vastustanut toimenpidettä. Lakiin tehtävän elinluovutuksen suostumussäännöksen muutoksen tavoitteena on mahdollistaa elinsiirto nykyistä useammin.
-
- Kitisijä
Hyvä.Bhven kirjoitti:Pian jokainen on elintenluovuttaja ellei erikseen kieltäydy
Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
- Kitisijä
Niin on.Teraslilja_m kirjoitti:Hyvä.Bhven kirjoitti:Pian jokainen on elintenluovuttaja ellei erikseen kieltäydy
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Joo.annepa kirjoitti:Niin on.Teraslilja_m kirjoitti:Hyvä.Bhven kirjoitti:Pian jokainen on elintenluovuttaja ellei erikseen kieltäydy
-
- Kitisijä
Manaaja kirjoitti:Joo.annepa kirjoitti:Niin on.Teraslilja_m kirjoitti: Hyvä.

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Kunhan nyt edes kysytään ensin.
Juu, luihunoloinen liituraitamies odottaa salkun kanssa munuaisiasi.exPertti kirjoitti:Odotan (en innolla) elinaikanani vielä näkeväni tutkinnan jossa tutkitaan päätettiinkö potilas jättää hoitamatta, koska hänen elimilleen oli suunniteltu käyttöä muualla. Hienoa.
-
- Kitisijä
Noinhan sen pitää mennäkin.Bhven kirjoitti:Pian jokainen on elintenluovuttaja ellei erikseen kieltäydy
http://www.youtube.com/watch?v=Mj-w1mgLX9o
Kun ihmisiä pyydetään ajokorttihakemuksen yhteydessä ruksittamaan "Haluan luovuttaa elimiä", he eivät ruksita eivätkä siis luovuta elimiä. Luovutusprosentit jäävät alhaisiksi.
Kun ihmisiä pyydetään ajokorttihakemuksen yhteydessä ruksittamaan "En halua luovuttaa elimiä", he eivät ruksita ja siis luovuttavat elimiä. Luovutusprosentit ovat käytännössä 100%.
Jos ihmiset eivät jaksa kieltäytyä ja 100% päätyy elintenluovuttajiksi, niin eikö tuo kerro siitä, että uudistus oli kannattava? Jos elinten luovutuksella olisi luovuttajalle oikeasti merkitystä, niin kieltäytyjien määrän pitäisi olla suurempi.
-
- Kitisijä
En ole koskaan mieltänyt Davea liituraitoihin.Manaaja kirjoitti:Juu, luihunoloinen liituraitamies odottaa salkun kanssa munuaisiasi.exPertti kirjoitti:Odotan (en innolla) elinaikanani vielä näkeväni tutkinnan jossa tutkitaan päätettiinkö potilas jättää hoitamatta, koska hänen elimilleen oli suunniteltu käyttöä muualla. Hienoa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Areva tekee vähä persnettoa.
Voi olla, että seuraavat myllyt ei irtoa ihan samaan hintaan. Tai eipä noista sammakonsyöjistä tiedä - kai ne jollain valtion tukiaisilla voivat jatkaa samaan malliin.
EDIT: Arevalla kävi kyllä tsägä siinä, etteivät ne ostaneet IT:tä tietoenatorilta. Jos olisivat niin hanke valmistuisi ehkä joskus 2025 ja maksaisi tuplat.
Voi olla, että seuraavat myllyt ei irtoa ihan samaan hintaan. Tai eipä noista sammakonsyöjistä tiedä - kai ne jollain valtion tukiaisilla voivat jatkaa samaan malliin.
EDIT: Arevalla kävi kyllä tsägä siinä, etteivät ne ostaneet IT:tä tietoenatorilta. Jos olisivat niin hanke valmistuisi ehkä joskus 2025 ja maksaisi tuplat.
-
- Kitisijä
Lollasin. Nyt hakemaan paperia ja siivoamaan teet näppikseltä.elco kirjoitti:EDIT: Arevalla kävi kyllä tsägä siinä, etteivät ne ostaneet IT:tä tietoenatorilta. Jos olisivat niin hanke valmistuisi ehkä joskus 2025 ja maksaisi tuplat.
-
- Kitisijä
Youtubessa nyt Vuvuzuela-nappi. Lollasin.
http://www.youtube.com/watch?v=sQEtw1b8w3I
Pieni jalkapallo-ikoni playerin alareunassa.
http://www.youtube.com/watch?v=sQEtw1b8w3I
Pieni jalkapallo-ikoni playerin alareunassa.
-
- Kitisijä
Eiköhän ne vois myydä samanlaisen myllyn vaikka halvemmallakin
Suomeen, kun kehitystyö on tehty ja kaikki lupaprosessien paperit jo kertaalleen hyväksytetty.
Suomeen, kun kehitystyö on tehty ja kaikki lupaprosessien paperit jo kertaalleen hyväksytetty.
Totta tuokin, että nyt on raakasti enempi kokemusta ko laitteen toimittamisesta. Toisaalta, jos aiemmin kaikki on mennyt ns. päin vittua niin kumpi on luultavampi:aasi kirjoitti:Eiköhän ne vois myydä samanlaisen myllyn vaikka halvemmallakin
a) jatkossa kaikki menee hyvin
b) jatkossa kaikki menee edelleen ns. päin vittua
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Jos tällainen laki tulee, kai se koskisi myös feissareita?

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
Selkeä signaali yhteyskunnalta, ettei moista paskasakkia haluta tänne. Tehdään se mikä voidaan.exPertti kirjoitti:Mitäs tämä tarkalleen tarkoittaa?