Kerro vaivasta
-
- Kitisijä
Re: Kerro vaivasta
Tää ei nyt varsinaisesti ole vaiva..vaikka mulla PAHA ahtaanpaikankammo onkin. Magneettikuvaus on yks uskaliaimmista teoista mitä oon koskaan tehny. No mut anyway, sain sitten kirjeen sairaalasta..että olemme varanneet sinulle ajan magneettikuvaukseen. Sydän pomppas melkein kurkkuun!
Sit luin tarkemmin, ja vuosiluvuksi oli merkitty 2013. Mitä ihmettä? Elääx noin vanhaks? (Ja vaik eläiskin, niin miten muka muistan sen sit? Ei mulla ole mitään viisvuotissuunnitelmaa.)
Sit luin tarkemmin, ja vuosiluvuksi oli merkitty 2013. Mitä ihmettä? Elääx noin vanhaks? (Ja vaik eläiskin, niin miten muka muistan sen sit? Ei mulla ole mitään viisvuotissuunnitelmaa.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Lähettääkö ne ees mitään muistutusta siinä lähempänä? 3 vuotta? Mitvit?sipsi kirjoitti: Sit luin tarkemmin, ja vuosiluvuksi oli merkitty 2013. Mitä ihmettä? Elääx noin vanhaks? (Ja vaik eläiskin, niin miten muka muistan sen sit? Ei mulla ole mitään viisvuotissuunnitelmaa.)
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
HUS:ssa on pitkät jonot mutta ei NOIN pitkät!sipsi kirjoitti:Tää ei nyt varsinaisesti ole vaiva..vaikka mulla PAHA ahtaanpaikankammo onkin. Magneettikuvaus on yks uskaliaimmista teoista mitä oon koskaan tehny. No mut anyway, sain sitten kirjeen sairaalasta..että olemme varanneet sinulle ajan magneettikuvaukseen. Sydän pomppas melkein kurkkuun!

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
No HUS:ssa nimenomaan! Sanoivat että se "hyytelöitymistutkimus" saattaa kyllä olla jossain muuallakin, mahdollisesti. Mut se on kyllä varmaan skidisti aikasemmin. Eli kirjeitä odotellessa..Elppis kirjoitti:
HUS:ssa on pitkät jonot mutta ei NOIN pitkät!
(Voittekste sit muistuttaa mua touko-kesäkuussa 2013 asiasta..? Kiva, kiitti!)

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Ranteet on koko ajan tolkuttoman kipeet. Aamulla herätessä viitsii tuskin kättä taivuttaa kun sattuu ja vielä illalla sattuu peukaloitten heiluttaminen. Alkaa harmittaan että esim. kierrekorkin avaaminen on äärimmäisen tuskallinen operaatio.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Hyttysenpuremia on joka paikassa. Kutittaaaah!
-
- Kitisijä
No niin, korvatulehdus senkun jatkuu ja uusi lääke on Azithromycin. Edellinen (Amorion) lopetettiin, koska alkoi tulla veristä ripulia (joo, hyvät jussit vaan kaikille!).
No nyt on maha vielä enemmän sekaisin ja verta tuloopi edelleen. Lisäksi on vatsakramppeja ja huippaaminen on pahentunut.
Mitä helvettiä mun pitää nyt tehdä?! En todellakaan jaksaisi lähteä mihinkään päivystykseen! Missä ND on - nyt tarvitaan palstatohtoria!
No nyt on maha vielä enemmän sekaisin ja verta tuloopi edelleen. Lisäksi on vatsakramppeja ja huippaaminen on pahentunut.
Mitä helvettiä mun pitää nyt tehdä?! En todellakaan jaksaisi lähteä mihinkään päivystykseen! Missä ND on - nyt tarvitaan palstatohtoria!
-
- Kitisijä
Lääkärit on tollasia paskoja aina väärässä paikassa?Kreitsu kirjoitti:No niin, korvatulehdus senkun jatkuu ja uusi lääke on Azithromycin. Edellinen (Amorion) lopetettiin, koska alkoi tulla veristä ripulia (joo, hyvät jussit vaan kaikille!).
Toimisiko tämä hoitomuoto tuohon tautiin?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Öh, no miten se tissin imeminen ripuliin tai korvatulehdukseen auttais? Ehkä sen pitäis imasta jotain ihan muutaNiba kirjoitti: Lääkärit on tollasia paskoja aina väärässä paikassa?

-
- Kitisijä
Tarviiko imaisuun pilliä tai suukuppia?Kreitsu kirjoitti:Öh, no miten se tissin imeminen ripuliin tai korvatulehdukseen auttais? Ehkä sen pitäis imasta jotain ihan muutaNiba kirjoitti: Lääkärit on tollasia paskoja aina väärässä paikassa?
Vai ihan ilman apuvälineitä?
sinullahan ei ollut hiivatulehdusta?
No joo vielä ehdit..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
^Miten hiivatulehdus tähän liittyy? Voiko sellainen olla pyllyssä?
Edit: No hyi helvata, nyt loppui nämä kakkajutut. Alkaa jo itseäkin etoa, yh.

-
- Kitisijä
Voi se olla etupyllyssä tai taaempanakin....Kreitsu kirjoitti:^Miten hiivatulehdus tähän liittyy? Voiko sellainen olla pyllyssä?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Kunnon löylyt saunassa auttaa tohon kutinaan.Kreitsu kirjoitti:Hyttysenpuremia on joka paikassa. Kutittaaaah!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Panettaa.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
McJanne kirjoitti:Niin tekee.Pulkannaru kirjoitti:Panettaa.
Älkää nyt viitsikö, jos ei heilaa helluntaina niin ei juhannuksenakaan!
(kansanviisaus(urgammal))
Eli jos ei asialle ole mahtanut mitään aiemmin niin eipä nyt ihme jos..
EIKUN pojat avataan uusi lääkäripalsta!
ohjeita?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Ei ole saunaa täällä. Mutta kutina on kova edelleen!Pulkannaru kirjoitti: Kunnon löylyt saunassa auttaa tohon kutinaan.
-
- Kitisijä
Kokeile jotain joka antaa vastaavan vaikutuksen pistokohtiin.Kreitsu kirjoitti:Ei ole saunaa täällä. Mutta kutina on kova edelleen!
Näin yhtäkkiä tulee mieleen teelusikka, jonka kuumennat ensin kuumahkossa vedessä (ei palovammaa aiheuttavan kuumaksi) ja laitat sen pistokohdan päälle. Ja käyt jokaisen kutiavan piston läpi tolla tavalla.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Isovarvas halennut, reidessä puremajälki, polvi mustana, olkapäässä oksan tekemä reikä, kämmenselkä havujen raatelema, kämmenessä ruusunpiikkeja, selkä ja päälaki aivan palaneet ja karsea olo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Ei.Manaaja kirjoitti:^ Kai tolla ees sai?
Näköjään kyljessä kengänkuva.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Siis mikä helvetti minua vaivaa?! Korvat on alkaneet taas kipeytyä antibiooteista huolimatta ja ne (korvat) ovat olleet lukossa jo viikon. Eivät sentään särkeneet muutamiin päiviin, mutta nyt alkaa taas oireilla koko pää.
Lisäksi veren tuleminen on taas yltynyt melkein päivän paussin jälkeen. Onneksi pääsen tänään "ihmisten ilmoille" ja kenties löytyy joku tohtori, joka viitsis oikeasti tutkia mut.
Lisäksi veren tuleminen on taas yltynyt melkein päivän paussin jälkeen. Onneksi pääsen tänään "ihmisten ilmoille" ja kenties löytyy joku tohtori, joka viitsis oikeasti tutkia mut.

^Yli sadan korvatulehduksen kokemuksella (aevan) voin todeta että joskus vaatii kolmekin kuuria jotta menee ohi. Tulehdus voi uusia yms. Eri korvan kohdissa sijaitseviin tulehduksiin toimii eri lääkkeet (antibiootti, korvatipat). Muutama tulehdus meni ohi itsekseen eli jätettiin päälle kun kuurit ei tehonnut, eikä kuulossa ollut muutoksia.
Yleensä on niin että korvatulehduksessa oireet alkaa heti kuurin alettua helpottamaan, jos pahenee niin eipä ole tehoamassa. Voi tietty olla että sun poskiontelot oireilee nyt korviin eli tulehdus kuitenkin poistumassa. Lekuriin vaan jos ei pian helpotu.
Yleensä on niin että korvatulehduksessa oireet alkaa heti kuurin alettua helpottamaan, jos pahenee niin eipä ole tehoamassa. Voi tietty olla että sun poskiontelot oireilee nyt korviin eli tulehdus kuitenkin poistumassa. Lekuriin vaan jos ei pian helpotu.
Tupakan savu pahentaa korvasärkyä. Tai ylipäätään oleilu sellaisissa sisätiloissa, missä tupakoidaan.
-
- Kitisijä
Auuu, mulla on toiselta puolelta leuka jotenkin kipee ja jumissa
Suun avaaminen tuntuu pahalta. Se kipu on niinku korvan alapuolella.

Mun ihottumasta ja ihme mustelmista en ole täällä tainnu kertoa mutta sain pikaisesti lähetteen puolariin. (kaikki lekurit tossa vieressä lomalla) koska leukemialta vaikuttaa. Jee. Tämä tästä nyt puuttuikin vielä.