elco kirjoitti:Toisaalta, jos aiemmin kaikki on mennyt ns. päin vittua niin kumpi on luultavampi:
a) jatkossa kaikki menee hyvin
b) jatkossa kaikki menee edelleen ns. päin vittua
Nimenomaan. Arevalla asiat ovat kusseet toistuvasti eikä mitään ole saatu korjattua.
Toisaalta, jos Areva maksaa kiltisti korvaukset, niin miksei heiltä voisi uudestaankin ostaa avaimet käteen -toimituksen. Mitään muutahan kukaan ei tule tuolta putiikilta enää ostamaan.
Mitenköhän tässä tämä juttu on ihan oikeasti mennyt?
Ja oli mennyt miten oli, pissiin tuo isännöitsijä nyt liukastui ja vahvasti toiminnallaan. Ei se häätö mitään, mutta tavaroitten roudaaminen kaatopaikalle on käsittääkseni jokseenkin laitonta.
Voihan se tietty olla että ei siinä kämpässä mitään omaisuutta ollut, vaan poika suorittaa laajempaa kusetusta... hmmm.
*Pertti-hattu päähän*
Edit. Jaaha, naamakirjassa on yhteisö. Kuvineen. Ja ei, eihän nuo kuvissa näkyvät tavarat ole "arvottomia". Eikä kyllä osa kaatopaikalle mitenkään kuuluvia (pesukone, tv...)
Tämä vaatii jo useammalla antennilla olevan foliopipon: jos se ois itse vieny ne tavarat sinne...ööö...
Mikä tämmösen toiminnan motiivi oikein on? Tuskin syöminen kuitenkaan. Ja miten näitä pöpejä, epänormaaleja tapauksia sattuukin useampi samaan paikkaan, jotta tämmönen voipi tapahtua.
Sinänse en ihmettele, kyllä niin vinksahtaneita persoonia on koulussa sekä työmaalla tullut tavattua. Psykologisilla testeilla voisi hiukan pyyhkiä persettä
En enää oikein jaksa seurata päivittäisiä uutisia kovin tarkkaan. Ehkä vanhuuden merkki tämä tunne että liekö niillä asioilla sittenkään niin väliä, ainakaan pikkudetaljeilla.
Asiaa saattaisi auttaa, jos esim. teeveeuutisten formaattia parannettaisiin ja uutisankkurit olisivat kiinnostavampia.
Esim. tässä varsinkin kohdasta 7:50 aloittava uutisankkuri ja häntä seuraava itämaissukuinen ankkuri tekevät uutisten seuraamisesta miellyttävää.
Otti ja tuota, kerta vielä kiellon PÄÄLLE?
En nyt ole mitenkään kateellinen mutta joku roti ahneudelle sentään pitäisi olla! Onneksi ahneella on paskainen loppu, tai niin väitti vanha kansa, ehkä ja toivottavasti siinä on jotain perää.
Dumis kirjoitti:Länsimaalaiset strikes back to rättipäät?
Eikös näissä eri haaran fundamentalistirättipäät tapa toisen haaran fundamentalistirättipäitä.
Vähän sama kuin katolliset tekisivät itsemurhaiskuja luterilaisiin kirkkoihin. Jotenkin jo tuon lauseen kirjoittaminen kertoo asioita eräästä uskonnosta.
Et ole sitten vissiin ikinä kuullut puhuttavankaan Pohjois-Irlannista?
Dumis kirjoitti:Länsimaalaiset strikes back to rättipäät?
Eikös näissä eri haaran fundamentalistirättipäät tapa toisen haaran fundamentalistirättipäitä.
Vähän sama kuin katolliset tekisivät itsemurhaiskuja luterilaisiin kirkkoihin. Jotenkin jo tuon lauseen kirjoittaminen kertoo asioita eräästä uskonnosta.
Et ole sitten vissiin ikinä kuullut puhuttavankaan Pohjois-Irlannista?
Iskikö ne toistensa kirkkoihin?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
exPertti kirjoitti:
Mulle nousee mieleen joku hämärä muistikuva Ku Klux Klanista myös... jeps, antikatolilainen protestanttien liike.
Osaako kukaan sanoa mitä eroa on pyhätöllä ja pyhäköllä? On nimittäin ensimmäinen kerta kun kuulen/luen sanan "pyhäkkö".
Osaa. Ei mitään. Vasta ja vihta. Tomatou tomeitou.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa kirjoitti:Osaa. Ei mitään. Vasta ja vihta. Tomatou tomeitou.
Ensin käydään saunassa ja sitten syödään vasta. Tämän olen suomen kielestä oppinut.
Itikka ja lehemä.