bedlam kirjoitti:
En kyllä itse asiassa tiedä edes ketä täällä nykyään on, lopetin päiväketjujen seuraamisenkin pari vuotta sitten. Saan tietää kaikista draamoistakin muutaman viikon jälkikäteen kun joku mainitsee vanhoista jutuista jossain muussa ketjussa.
Niin sama. Vähän vaihtelee huomaako jotain draamoja vai ei ja toisaalta ei niin haittaa jos ohi menee.
Zeb kirjoitti:Joo, eipä täällä minustakaan niin monta monivammaista ole. Olisi ihan jännä tietää millä kriteereillä Riemumielen silmissä tuohon sakkiin päätyy.
Riemiksen retoriikkaa vuosia seuranneena on mielestäni kyseessä provohenkinen, sinänsä vailla sen kummempaa sisältöä oleva heitto. Linjassa toki muun kirjoittelunsa kanssa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb kirjoitti:Joo, eipä täällä minustakaan niin monta monivammaista ole. Olisi ihan jännä tietää millä kriteereillä Riemumielen silmissä tuohon sakkiin päätyy.
Kaikki perinteiset alkkikset tai alkkisperheistä kotoisin olevat (tulevia alkkiksia tai alkkiksien rakastajia), väkivaltaiset tai väkivaltaisista perheistä tulevat (tulevat olemaan itse väkivaltaisia tai haluavat alitajuntaisesti koko ajan turpaan), raivotautiset vouhottajat, hullut, elämänsä hallinnan menettäneet/hallintaan kykenemättömät, tavaraansa joka paikkaan ainakin sadalle jakavat/jakaneet, peruskoulun varaan jääneet, jatkuvasti tyytymättömät ja koko ajan jotain uutta, parempaa ja hienompaa etsivät (vinkki: sellaista ei ole) ja muuten vain latvasta lahot tyypit.
EDIT. Lisäsin pari juttua.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 23.06.2010 13:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
exPertti kirjoitti:Eikös ihmisluonteeseen kuulu uuden, hienomman ja paremman tasaisen tappava hakeminen? Ja erityisenä suomalaiseen luonteeseen tietty tasaisen tappava pinnan alla vellova tyytymättömyys joka etsii ulospääsytietä onnellisuuden keskelle?
Me ollaan kaikki siis latvakakkosia?
Näin se varmaan on ainakin tyytymättömyyden osalta. Onneksi muiden piirteiden osalta tarjolla on myös eioota.
Vesper kirjoitti:
No kai säkin tarttet avoeron? Voin sillä välin hoidella juristia!!
Käytännössähän en kaiketi syyllistyisi mihinkään laittomaan vaikken ottaisikaan avoeroa. Kyseinen diili voisi tosin olla vaikea läpivietäväksi seuraavassa valtuuston kokouksessa.