Mitä Ostit?
-
- Kitisijä
Re: Mitä Ostit?
Tilasin smoothie-masiinan itelleni duuniin. Näin kesällä ja usein aamuisin on tosi vaikee saada mitään kiinteää kurkusta alas, joten tulee todellakin tarpeeseen.
-
- Kitisijä
Auton, joku kottero vm. 2003 2.0DOCH koneella, teho 131hv paino 1410kg, Eli selkeä tankki..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Ostin kaheksan millin venytysspiraalit korviini. Ostin jo aiemmin kaheksan millit tunnelit, mutta en saa millään ilveellä tai liukkarilla tungettua niitä kuuden milliin reikiin. Spiraalit ehkä ovat hieman yhteistyökykyisemmmät.
-
- Kitisijä
Anteeksi ny vaan mutta minä en tajua tota venytyshommaa. Joskus venytykset on hyvän näköset (joskus taas ei), mutta siis mitä sitten jos iskee toimistomoodi päälle ja haluaakin niistä eroon. Miten se korvalehti palautuu venytyksesta ilman niitä tappeja tai spiraaleja?swirl kirjoitti:Ostin kaheksan millin venytysspiraalit korviini. Ostin jo aiemmin kaheksan millit tunnelit, mutta en saa millään ilveellä tai liukkarilla tungettua niitä kuuden milliin reikiin. Spiraalit ehkä ovat hieman yhteistyökykyisemmmät.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Mun mielestäni ne ovat kauniit niin kauan, kun eivät ole liian isot. Esim. 8mm ovat vielä todella somat, riippuen tietenkin korusta, jonka siihen korvaan tuuppaa. Ne kasvavat aika hyvin umpeen - ainakin kuusimilliset palautuvat vielä ihan täysin.
-
- Kitisijä
2 toppia sovittamatta (toinen valkokeltainen olikin vähän liian iso
), valkoiset caprit ja yhdet pidempilahkeiset ruudulliset shortsit vyöllä.

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Virkashortsit ja vaaleanpunaisen tissimekon.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Mekon... Jota en kyllä kai kehtaa pitää kovinkaan montaa kertaa elämässäni...

"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
Penislaajennuksen, nyt ollaan jo hevosen mitoissa, parin viikon päästä sinivalaan.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Mikset? Toihan on aika makeesaira kirjoitti:Mekon... Jota en kyllä kai kehtaa pitää kovinkaan montaa kertaa elämässäni...

Mä näin eilen huuto.netissä yhdessä vaatepaketissa aivan ihanan mekon, sellanen minimekko, jonka yläosa on liivimäinen ja takaa menee ns. "henkselit" ristiin, ihan sairaan makea. Saakohan siellä ehdotella erikseen ostoa?
-
- Kitisijä
^Juu, pidän siitä, ja pidin siitä paljon jopa päälläni, mut jotenkin sellainen silmätikku-fiilis jos laitan ihan normiviikonloppuna päälleni, jos en sit erikseen tiedä meneväni paikkaan, jossa on mustiin ja ketjuihin puketuneita muutenkin...
Aina voi yrittää, kylhän myyjäkin saa vaatteista erikseen myytyinä enemmän rahaa.
Aina voi yrittää, kylhän myyjäkin saa vaatteista erikseen myytyinä enemmän rahaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Rammsteinin ja Johanna Kurkelan uusimmat levyt 

Ostin Canon EOS 350D:n käytettynä ja kameralaukun 
niin joo, ja on tuossa jokin putkikin... EFS 18-55mm (onx toi nyt oikea daatta siitä?)

niin joo, ja on tuossa jokin putkikin... EFS 18-55mm (onx toi nyt oikea daatta siitä?)
-
- Kitisijä
Oon pariin kertaan tilannut Asosilta. Suosittelen! Ei kai ne postikulut kamalan kovat oo?
-
- Kitisijä
Mä himoitsin tuolta useampaakin vaatetta, mutta mun tarvii nyt ensin vähän aikaa katsoa minkä kokonen musta tulee. Ei uskalla sulkee pois mahdollisuutta että oon ton pennun ulostauduttua yhä patomursu...
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Hiton Elppa... nyt tekisi mieli käyttää tilaisuus hyväkseen ja ostaa yksi mekko, jota olen himoinnut jo pari kuukautta.
Tämän tahtoisin kovasti: http://www.asos.com/Asos/Asos-Voile-Bub ... Watermelon
Tämän tahtoisin kovasti: http://www.asos.com/Asos/Asos-Voile-Bub ... Watermelon
Disney nalle puh matkasänky, henkkamaukalta tytsälle farkkucaprit, Hello Kitty paita ja toppi. Tompan paidan kans.
Pitää tsiikaa tuo sivusto, eikös siellä lapsillekin ollut kuteita, itse en just nyt tarvi mitään.
Pitää tsiikaa tuo sivusto, eikös siellä lapsillekin ollut kuteita, itse en just nyt tarvi mitään.
-
- Kitisijä
Koiralle GPS-pannan. Nyt se ei mene hävöksiin ainakaan niin helposti.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Oli niin hirmuiset himot päästä tuhlaamaan palkkapäivän kunniaksi, että kiertelin oikein rättikauppoja. Käteen jäin shortsit kävelylenkkejä varten, eikä edes alennusmyynnistä. Toki hiukan piukat, että perse tulee esiin (ei ollut riittävän isoja missään).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Siis tää?milli kirjoitti:Ostin Canon EOS 350D:n käytettynä ja kameralaukun
http://www.canon.fi/for_home/product_fi ... /index.asp
Jos haluat törsätä rahoja ja saada hyvän linssin, niin osta mieluummin tämä:
http://www.the-digital-picture.com/Revi ... eview.aspx
Juu just se, mä voin opetella käyttämään ekaksi tuota ja sitten siirtyvä hifistelemään, kuhan osaisi edes itse alustaa muistikortinhuima kirjoitti: Siis tää?
http://www.canon.fi/for_home/product_fi ... /index.asp
Jos haluat törsätä rahoja ja saada hyvän linssin, niin osta mieluummin tämä:
http://www.the-digital-picture.com/Revi ... eview.aspx

-
- Kitisijä
-kynsiliitin 3/4" UK
-puutarhaletkua 20m'
-skumppaa 3plo
-2 sikaria, yht 20,50€

-puutarhaletkua 20m'
-skumppaa 3plo
-2 sikaria, yht 20,50€

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
paitoja
leffoja
kattilanalusia
pesuaineita
pöytärikkaharjan kihveleineen
leffoja
kattilanalusia
pesuaineita
pöytärikkaharjan kihveleineen
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.